MuscleMeat

wel clenbuterol maar niet trainen

dijco

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Even een vraag ,mijn maat is extreem dik en hij traint niet,Zou hij ook clentubertol kunnen gebruiken of zal het geen effect hebben omdat hij niet traint.

Eerst voeding aanpassen dan cardio en als laatste pas een fatburner.
Of het effect zal hebben ligt volledig aan zijn dieet.

sorry hoor maar je denkt aan clenbuterol gebruik voordat je denkt aan trainen???

• Topic Starter Topic Starter
sorry hoor maar je denkt aan clenbuterol gebruik voordat je denkt aan trainen???

Ik vroeg het me af of het ook zonder training zou werken.Zelf blijf ik er met mn vingers van af.Mijn maat vroeg of ik niet wat wist om af te vallen in een zeer korte tijd.

laat hem lekker gaaan trainen is beter voor hem

nee, dat bestaat namelijk niet.. dan was er niemand op de wereld meer dik ;)
het enige dat werkt is intensief trainen en strict dieten. no easy routes

• Topic Starter Topic Starter
nee, dat bestaat namelijk niet.. dan was er niemand op de wereld meer dik ;)
het enige dat werkt is intensief trainen en strict dieten. no easy routes

Maar niet iedereen wil aan de clenbuterol,ik zou het zelf niet durven qua heftige bijwerkingen

neem hem mee naar de sportschool man!

Ja je hebt gelijk,dat zei ik hem ook.maar geen disipline die gozer.

als hij geen disipline heeft dan snap ik wel waarom hij dik is..
niet lullig bedoeld maar sommige mensen worden nou eenmaal snel dik en dan moet je je eten daarop aanpassen; geen extreme veranderingen maar niet of nauwelijks snoepen moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt me. een sport gaan beoefenen, fitness cardio gaan doen. allemaal dingen waardoor je het kan verminderen.

Lutalyse PGF2a doet volgens mij wel je vetcellen vernietegen maar van clen zover ik weet verlies je er alleen veel vocht mee maar geen vet en alle roids en shit als je er iets meewil bereiken komt het allemaal te liggen aan je voeding plus training dusja.

Kort antwoord: Ja, hij zal afvallen.

Lang antwoord: Clen verhoogt het metabolisme oa. Als hij niet meer eet en niks meer doet, zal hij toch een kilo of 1-2 per week afvallen. Het probleem is, wanneer hij ermee stopt, en hij verandert niks aan zijn voedingsgewoonten, is dat er vlug terug bij.
Daarnaast werkt clen veel beter in combinatie met een goed dieet en cardio.

1 a 2 kilo per week???

Dat is wel heel veel he, dan vind ik het zelfs de moeite waard..

mensen genoeg hier in de buurt die clen nemen om af te vallen zonder te trainen. ik zie dat het nog werkt ook, zelf zou ik het in de cut gebruiken icm met voeding enz maarja als sommigen het zo willen doen en ook hun doel bereiken, so be it.

zal best wel werken maar zou eerst eens beginnen om hem toch te laten trainen
gewoon naar de sportschool slaan ow nee slaan mag niet schoppen wel:alleen clen is korte termijn effect

rimonobant misschien iets voor em??

Terug
Naar boven