XXL Nutrition

Wel of geen anabolen ?

Een oom van mij is wielrenner en heeft ook een vergroot hart. Hij weet niet eens wat AAS is. Hij heeft overigens ook prostaatkanker. Een broer van mijn opa (aan de andere kant van de familie) heeft nooit alcohol gedronken, leefde extreem gezond en stapte regelmatig op z'n racefiets. Uiteindelijk is hij op jonge leeftijd (ergens in de 60) overleden aan prostaatkanker. Ik weet zeker dat wanneer ze AAS of een andere vorm van doping hadden gebruikt de artsen dat als oorzaak hadden aangewezen.
Anyway, ik cruise en blast lekker verder...

section_baby_nutrition.jpg

Als je het aan een forum moet vragen , nee !

on wel een verhoogde bloedruk, men cholestrol is ook hoger kan ook door bulken geweest zijn
laaste keer dat ik bloed heb laten trekken was verder alles oke lever en nieren waren goed

Bijna elke sporter heeft een iets vergroot hart. En voor ons lijkt me dat al helemaal logisch. Hoe meer spiermassa je hebt, hoe harder het bloed door je lichaam gepompt moet worden. Dus het is ook nodig een iets groter hart ;)

En dat verhaal over dat die gozer niet op trt kan vanwege een "zwak hart" vind ik ook heel raar. Alsof trt belastend is voor je hart?

Bijna elke sporter heeft een iets vergroot hart. En voor ons lijkt me dat al helemaal logisch. Hoe meer spiermassa je hebt, hoe harder het bloed door je lichaam gepompt moet worden. Dus het is ook nodig een iets groter hart ;)

En dat verhaal over dat die gozer niet op trt kan vanwege een "zwak hart" vind ik ook heel raar. Alsof trt belastend is voor je hart?

Alleen klinkt een groter hart nodig als je het zo profileert, in een opzicht is het wel nodig maar totaal niet voordelig, de wand van het hart wordt dikker waardoor taaier.
Als GetXXL hier nog leest; is LVH die voortkomt uit steroïden gebruik direct gelinkt aan het gebruik of een gevolg door de toegenomen bloeddruk?

Alleen klinkt een groter hart nodig als je het zo profileert, in een opzicht is het wel nodig maar totaal niet voordelig, de wand van het hart wordt dikker waardoor taaier.
Als GetXXL hier nog leest; is LVH die voortkomt uit steroïden gebruik direct gelinkt aan het gebruik of een gevolg door de toegenomen bloeddruk?

Ja idd er zijn 2 kanten aan het verhaal haha. Maarja waar ligt de grens dat we er problemen van gaan krijgen? Je weet het nooit he.

Veel onderzoek gedaan maar dan nog wel vragen of de fabels waar zijn.

Goed onderzoek/10

Verhoogde bloeddruk moet je allemaal in de gaten houden jongens ! Heel gevaarlijk voor de gebruikers onder ons.
Heel veel jongens die nierfalen krijgen rond hun 30/35 net door het niet nemen van medicatie voor een verhoogde bloeddruk. Koop je een meter voor 30 euro en ga naar de dokter bij een verhoogde bloeddruk.

Verhoogde bloeddruk moet je allemaal in de gaten houden jongens ! Heel gevaarlijk voor de gebruikers onder ons.
Heel veel jongens die nierfalen krijgen rond hun 30/35 net door het niet nemen van medicatie voor een verhoogde bloeddruk. Koop je een meter voor 30 euro en ga naar de dokter bij een verhoogde bloeddruk.

Ja en dan krijg je een preek van de dok en moet je stoppen met steroïden. Of zeg jij preventies aspirine nemen ofzo? Zou ik wel ook doen als mijn BD hoog word. Die t*ring huisartsen werken bijna nooit mee.

Ja en dan krijg je een preek van de dok en moet je stoppen met steroïden. Of zeg jij preventies aspirine nemen ofzo? Zou ik wel ook doen als mijn BD hoog word. Die t*ring huisartsen werken bijna nooit mee.

Niet vertellen dat je aan de roids zit als je een moeilijke dokter hebt. Dan nog , je moet ze het maar duidelijk maken dat je toch zoizo gebruikt. Dus kan je maar beter je bloeddruk controleren. Hoge bloeddruk is echt heel gevaarlijk voor de nieren.

Ja altijd lastig met huisartsen. Mn eerste was k*t, vorige was relaxt en mocht ik gewoon bloedtesten doen. Nu verhuist en moet nog afwachten hoe deze is.

Ze zijn verplicht van je te helpen. En gewoon over die roids zwijgen als ze er niet naar vragen. Hou je bloeddruk in de gaten voor / tijdens / na een cycle en update je huisdokter per mail of telefoon om eventueel medicatie aan te passen of te schrappen.

Ze zijn verplicht van je te helpen. En gewoon over die roids zwijgen als ze er niet naar vragen. Hou je bloeddruk in de gaten voor / tijdens / na een cycle en update je huisdokter per mail of telefoon om eventueel medicatie aan te passen of te schrappen.

Blij met een arts dke luistert, me bloed laat prikken en me nolva en preg voorschrijft.
Hij wil weten waar ik mee bezig ben.En niet dat ik zelf te gek ga stunten.
Blij mee.Artsen steken te vaak koppie in het zand.
Bij veel artsen kan je bijna met van alles aankomen.
Drugs problemen
Drank
Huiselijkgeweld.
.
.
Maar aas....... Oei

Ik was een tijd geleden bij dr de Ronde van de anabolen polikliniek van het Kennemer Gasthuis,
Toen hij mijn bloeddruk opnam vroeg ik hem of hij vaak mee maakte dat anabolen gebruikers een te hoge bloeddruk hebben, maar zijn antwoord was "Nee, vrijwel nooit".

Ik was een tijd geleden bij dr de Ronde van de anabolen polikliniek van het Kennemer Gasthuis,
Toen hij mijn bloeddruk opnam vroeg ik hem of hij vaak mee maakte dat anabolen gebruikers een te hoge bloeddruk hebben, maar zijn antwoord was "Nee, vrijwel nooit".

Had vorig jaar een iets hogere druk.(bold)
Netjes voor tijden en na bloed geprikt.
Werd gekoppeld aan hoog hb.
En hoefde me daar niet druk om te maken.
De bloedbank zou wel blij met me zijn kreeg ik als grapje mee.

Ik zou het wel doen als ik jou was. Pak test 500 mg 10 weken lang

Terug
Naar boven