Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje onzinnig? Zie je jezelf al registreren op een drugsforum met de vraag of je drugs wel/niet zal gebruikenbeetje onzinnig?
aan wie moet je het dan vragen? google? jongens in de sportschool die mischien zelf anabolen (mis)bruiken?
dit is een verzamelplek voor mensen die ervaring hebben met t gebruik dus t lijkt me een geschikte plek om te vragen en antwoorden te krijgen.
?Een oom van mij is wielrenner en heeft ook een vergroot hart. Hij weet niet eens wat AAS is. Hij heeft overigens ook prostaatkanker. Een broer van mijn opa (aan de andere kant van de familie) heeft nooit alcohol gedronken, leefde extreem gezond en stapte regelmatig op z'n racefiets. Uiteindelijk is hij op jonge leeftijd (ergens in de 60) overleden aan prostaatkanker. Ik weet zeker dat wanneer ze AAS of een andere vorm van doping hadden gebruikt de artsen dat als oorzaak hadden aangewezen.
Anyway, ik cruise en blast lekker verder...

beetje onzinnig?
aan wie moet je het dan vragen? google? jongens in de sportschool die mischien zelf anabolen (mis)bruiken?
dit is een verzamelplek voor mensen die ervaring hebben met t gebruik dus t lijkt me een geschikte plek om te vragen en antwoorden te krijgen.
Ga je maar goed inlezen hier. Alle stickys en belangrijke topics![]()

Staat die zin standaard op je toetsenbord?: Ga je maar goed inlezen hier. Alle stickys en belangrijke topics
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()