AndroidHealthClinic

Wel of geen anabolen ?

je weet dat je topic gisteren gesloten werd omdat je gewoon te jong bent voor AAS? en ook advies geven aan anderen moet je eigenlijk ook al niet doen..

beetje onzinnig?

aan wie moet je het dan vragen? google? jongens in de sportschool die mischien zelf anabolen (mis)bruiken?
dit is een verzamelplek voor mensen die ervaring hebben met t gebruik dus t lijkt me een geschikte plek om te vragen en antwoorden te krijgen.

beetje onzinnig?

aan wie moet je het dan vragen? google? jongens in de sportschool die mischien zelf anabolen (mis)bruiken?
dit is een verzamelplek voor mensen die ervaring hebben met t gebruik dus t lijkt me een geschikte plek om te vragen en antwoorden te krijgen.
Beetje onzinnig? Zie je jezelf al registreren op een drugsforum met de vraag of je drugs wel/niet zal gebruiken :roflol:?

Bij twijfel niet doen!

Een oom van mij is wielrenner en heeft ook een vergroot hart. Hij weet niet eens wat AAS is. Hij heeft overigens ook prostaatkanker. Een broer van mijn opa (aan de andere kant van de familie) heeft nooit alcohol gedronken, leefde extreem gezond en stapte regelmatig op z'n racefiets. Uiteindelijk is hij op jonge leeftijd (ergens in de 60) overleden aan prostaatkanker. Ik weet zeker dat wanneer ze AAS of een andere vorm van doping hadden gebruikt de artsen dat als oorzaak hadden aangewezen.
Anyway, ik cruise en blast lekker verder...

Er zijn mensen die denken dat druk op hun oren veroorzaakt wordt door steroïden.

Je kan het gebruiken en als jij de bijverschijnselen te sterk vind dan stop je er toch mee.
En voor je angst op lange termijn; er zijn zat pro's met kinderen en halen hoge leeftijden.
Als je het mij vraagt worden we al snel bang gemaakt in deze maatschappij. Aspartaam is slecht, suikerhoudend e dranken ook, sporten is goed, maar kan ookslecht zijn voor je hart. Whatever; gebruik je gezonde verstand met alles wat je doet en laat je niet bang maken voor je zelf dingen hebt onderzocht
Ohja, en luister altijd naar Get Xxl :)

beetje onzinnig?

Waarom zou ie het überhaupt iemand anders vragen?
Als je zelf niet zeker bent of je klaar bent om anabolen te gebruiken ben je er nog niet klaar voor.

Informatie over AAS kan hij hier prima vergaren, maar niemand kan voor hem beslissen of ie ergens klaar voor is. 't Is geen klein kind, maar een volwassen kerel.

ik zeg doen

mijn stiefvader is 47 jaar oud en pakte AAS toen hij 18 was en heeft een aardige kuur geschiedenis.
en traint en kuurt soms nog steeds btw
ik heb er ook een 12 jaar oud broertje aan overgehouden van zijn zaad. niks aan de hand...
geen kinderen kunnen krijgen vind ik echt een megafabel...
btw kijk naar Arnie Schwarzenegger wordt volgende maand 67jaar en is voor de films nog steeds in de gym...miss geen aas meer natuurlijk...maar hij heeft heel wat geprikt en geslikt...had volgens mij ook gewoon kinderen ?

tuurlijk geld het gouden advies niet doen. ben ik ook mee eens....maar een keer gaat het toch wel te veel kriebelen en doe je het toch...

maar die risico's zijn echt te bepreken...wel naar de dokter gaan...en zorgen voor bloedtests en je eigen weken lang inlezen over aas

Terug
Naar boven