Fitness Seller

Wel of geen andere persoonlijkheid bij ON zijn?

SRR

Novice
Waardering
0
Heren,

Even een vraagje aan mijn medegebruikers. Ik heb hier zelf geen last van en weet van mijzelf dat ik mijn gedrag/houding onder controle heb. Maar ik merk in mijn omgeving dat mensen zich anders gaan gedragen als ze weten 'hij is ON'.. Voor mij geld in dit geval, beste dat zo min mogelijk mensen dit weten anders lijkt het net alsof ze omgekeerde psychologisch gedragsverandering willen toepassen. Jullie ervaring?

TY,

Steve

Precies, elke uitschieter of whatever word aan AAS gewijt.

Maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat er niets gebeurd tussen de oortjes, vaak heb je het zelf niet eens in de gaten.

Ik word ON altijd een heel ander persoon zodat ik geen verantwoordelijkheid hoef te dragen voor mn daden zodra ik OF ben.

ik ben van mezelf een rustig persoon, sinds ik gebruik ben ik wel wat meer alpha geworden, dat bedoel ik in de zin van toen ik nog niet gebruikte liet ik het vaak bij sommige dingen zitten omdat ik er geen zin in had, zoals in het verkeer als iemand me geen voorrang geeft.
wanneer ik on ben ben ik veel harder, en wanneer ik ergens gelijk heb wil ik dat gelijk ook hebben, zo heb ik een scooter ongeluk gehad en de auto van me vader in een andere auto geparkeerd wanneer ik wel gewoon voorrang had.

verder ben ik op tren wel een kl***zak voor me vriendin, ik ben al twee weken aan het sukkelen met een ontsteking in me kies en toen i kdaar vanaf was kreeg ik gelijk vanwege een lage weerstand een keelontsteking en elke keer als me vriendin wat vraagt of wat liefs voor me wilt doen sta ik als een mongloid met spullen te gooien en zeggen dat ze dr b**kes moet houden.

het is per persoon verschillend, ik ben van on zijn meer een spontaner persoon geworden die vooral in het verkeer met enge ziektes gooit en eerder gas bijgeeft dan remt.

Ik heb altijd mezelf in de hand en ben vrij kalm.
Toen ik on tren was zei mijn moeder dat ik juist vriendelijker en zorgzamer was.
Geen idee waarom.
In de sportschool voelde ik me wel meer alpha, maar niet op een luide manier.
Een soort zelfverzekerde kalmte.

Het is altijd leuk hoe mensen bijv. het meer zelfverzekerde gevoel relateren aan de stoffen die ze tot zich nemen. Het lijkt mij meer hoofdzakelijk te liggen in het feit dat je er beter bijloopt, dan dat nou de stof zelf echt je mentale toestand 1-op-1 zou verbeteren. Het is meer een indirect gevolg van wat gear voor je betekent. Sluit zeker niet uit dat er mentale veranderingen op kunnen treden, maar denk dat mensen bij het verkeerde startpunt beginnen te redeneren.

Verder lijkt het mij een algemeen bekend feit dat de mate van invloed vooral terug te koppelen is (voor het grootste gedeelte) aan je persoonlijkheid/karakter, en hoe emotioneel en psychologisch gevoelig/stabiel/labiel je van jezelf bent.

Die hele discussie werkt wat dat betreft vanuit twee kanten. Onterecht wordt bepaald (bijv.) asociaal gedrag gekoppeld aan gear door mensen in het algemeen; net zo onterecht wordt het vaak als een excuus gebruikt door gebruikers om inderdaad een soort ontoerekenbaarheid te suggereren. Lachwekkend eigenlijk.

En de doses dan nog. Ik denk dat bij bepaalde stoffen, er pas bij echt aanzienlijke doses sprake kan zijn van effect op je psycho-mentale gesteldheid. Dat een dikke gram+ Tren of Bold wat met je kan doen wil ik best geloven wat dat betreft. Maar de mate van hoe erg het je beïnvloedt ligt in veel meer factoren.

FF serieus, alleen van tren wordt ik fucking labiel, de rest heeft geen of nauwelijks invloed.

Ben meestal voorzichtiger en let er meer op dat ik niet rage gebeurde niet veel maar als t gebeurd ontplof ik wel echt dus moet daarmee opletten ,je pikt wel minder shit van mensen

Ik herken het helemaal. Als ik on ben (eigenlijk alleen tren) dan ben ik ineens elke dag aan het schelden in het verkeer en boos. Niemand kan dan wat goed doen in het verkeer :p. Ook merk ik dat ik wel eerder uit m'n slof schiet. Ik ben normaal ook een rustig persoon en kan me goed beheersen, alleen met tren heb ik dat irritatie en boosheid sneller wordt getriggerd.

Wat betreft gevoel, ik voel me wel meer alpha en het gevoel dat ik er mag zijn. Als ik rondloop boeit het me ook niet wat anderen denken of doen, ben alleen met mezelf bezig. Maar ik heb zelf wel een redelijk onstabiele situatie met een vrouw nu en ik merk toch dat tren daar niet positief aan bijdraagt, in de zin dat je eerder emotioneel wordt.

Lekker boeie wat andere mensen vinden, tiefen ze toch lekker op, simpel.

Op tren word ik ook een stuk harder en sneller boos als daar aanleiding toe is. Bij overige middelen totaal geen last van, maar tren is zeker een geval apart!!

Hmmhmm, een maat van me... XD

Persoonlijk heb ik al verschillende mensen volledig van karakter zien veranderen door aas gebruik (ook na stoppen hiervan).

Reden is waarschijnlijk dat bepaalde hormonen nu eenmaal invloed hebben op ons 'karakter'.

Bij Tren word ik "liever" voor mijn vrouw maar ook emotioneler (ben anders echt een koele kikker en al helemaal emotieloos) wat soms bij conflicten echt helemaal kan ontsporen. Beheersen is op dat moment de boodschap. Sta je niet stevig in je schoenen dan... tja we kennen allemaal de tren story's...

Bij andere stoffen voel ik me niet echt anders, buiten dat ik me gewoon beter in men vel voel. Zeker niet agressiever ofzo.

Tevens voelde ik me op 1 gram test-e echt super geweldig.
Bijna alsof ik aan de coke zat heel de dag, maar dan scherper en fitter.
En mega geil.. echt alles was doable op dat moment, maar ik voelde mezelf ook behoorlijk doable :p

ik heb geen tren nodig om een andere persoonlijkheid te krijgen, 500 test-e is al genoeg, als ik op een weg rijd waar je 70 mag en er rijd weer een voor me die 50 rijd, begint mijn hartslag al te naar 120, als ik off ben heb ik dit niet

Ik word ook emotioneler op tren. Juist niet agressief.

Het 'beste' van beide werelden hier, ik word emotioneler bij films en van die ontroerende situaties maar tijdens het verkeer flip ik daarom eens zo snel door. Lontje is gewoon een stuk korter op tren. Moet wel zeggen dat ik nu met tren en mast precies toch minder trenrage ervaar :o

"kijk eens wat een gekkie ik ben van 2 biertjes" topic..

• Like
Waarderingen: Obee
Terug
Naar boven