MuscleMeat

Wel of geen andere persoonlijkheid bij ON zijn?

Aas heeft mijn relatie gekost. Uiteraard was dit niet de hoofdoorzaak. Maar sinds twee weken van de vriendin af.

Maar op aas kan je gewoon egoïstisch worden en dan denk je dat iedereen lult. Ik had gelijk en was verblind wat voor kl***zak ik eigenlijk was. Uiteraard had dit te maken dat ik ook verliefd ben geworden op iemand anders... Maar goed het heeft altijd meerdere oorzaken.

Meest voorkomende is toch we dat je alpha wordt en verschrikkelijk veel in je eigen belang denkt...

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reactie, zal ze strx uitgebreid doornemen.

Wat ik daarmee wil zeggen, aangeven en vragen; Voor sommige mensen geld, als ze dit van zichzelf weten. Dat het het beste is dat zoveel mogelijk mensen weten 'hij is ON'. Zodat zijn omgeving daarmee rekening kan houden, "zodat ze daarmee om kunnen gaan, om het zo maar te zeggen.."

Voor anderen geld, waaronder ik zelf, beter dat zo min mogelijk mensen dit weten omdat ik letterlijk aanvoel dat hun houding/gedrag richting mij veranderd. Oftewel, ik heb daar last van dat andere mensen dat weten over mij..

Voor de rest, heb zelf geen persoonlijkheids verandering. Iedereen weet hoe een beetje testo voelt. Word zelf wat scherper, geiler & energie rijker maar heb daar mentaal geen nadeel aan, eerder een voordeel.. Wat velen zullen beamen. Als we het gaan hebben over andere middelen is het mijninziens een ander verhaal.

Ik heb altijd mezelf in de hand en ben vrij kalm.
Toen ik on tren was zei mijn moeder dat ik juist vriendelijker en zorgzamer was.
Geen idee waarom.
In de sportschool voelde ik me wel meer alpha, maar niet op een luide manier.
Een soort zelfverzekerde kalmte.

Ik heb precies hetzelfde.

sommige mensen worden alpha van creatine, sommige worden alpha van een pre-workout, sommige worden alpha omdat ze een nieuwe whey smaak gaan uitproberen na de training, in principe komt het erop neer dat je bepaalde gevoelens/emoties gewoon versterkt worden en dat is per persoon verschillend.

500 tren gehad, en had eigenlijks last van nothing. Het enige wat ik wel merkte, en het klinkt best vreemd, maar me gedachte werden darker. Niet eens dark denken, maar gewoon het gevoel. Het iets meer snellere frustraties. Thats it.

Verneem de tren anders ook al weer. Word wat liever maar ook wat meer claimerig richting men vriendin.

Enige vervelende side aan tren vjnd ik dat.. maargoed

Keep it coming....:vomit:

Zelf totaal geen last van. Behalve dat ik me flink alpha voel. Gewoon relativeren, heb een maat die op tren compleet veranderd. Groote mond schijt aan alles en iedereen. Ook schijt aan de gevoelens van anderen.

Aan het begin is het nog grappig maar het is schijt vervelend. Als dat soort mensen grootheidswaanzin krijgen. Kunnen imo beter van de aas blijven.

Hij heeft dit btw op alle aas. Ook als is het bij tren wel op zijn toppunt.

Laatst bewerkt:
Vrij rustig persoon alleen met tren merk ik toch wel duidelijk dat je je overal aan gaat ergeren / sneller boos worden.
Je hebt het zelf in de hand relativeren idd.

Gisteren Een eitje op de grond laten vallen , kreeg echt neiging om die keukenkasten kapot te slaan:d gotta love tren ;p

Gisteren Een eitje op de grond laten vallen , kreeg echt neiging om die keukenkasten kapot te slaan:d gotta love tren ;p

Haha laatst had ik een doos die ik uit de voorraadkast pakte. Toen ik net bij aangerecht kwam vloog die door de lucht heen en alles over de vloer. Toen had ik het wel ff zwaar hehe :p

Tren wouw echt niet normaal, tren e super agressief en heel erg bijdehand , maar ik slaap er heerlijk op.
Methyl tren nergens problemen mee op 4 weken, super relaxt enkel slecht slapen

Ik ben juist de rust zelve als ik on ben. Gefocust en geconcentreerd op m'n doel. Totaal geen agressie of depressieve shit. Juist ontzettend goed in m'n vel. Maar libido nihil en als alle mannen op de wereld dood neer vallen als ik on ben kan ik daar best mee leven. Mis die focus en rust wel als ik off ben. Maar heb genoeg anders gezien van zeer dichtbij. M'n beste maatje heeft gelukkig hetzelfde als ik, en wordt juist rustiger en vriendelijker. Maar ik heb ook iemand meegemaakt die zo depressief als f**k was. M'n trainingsmaat wordt juist zo hoerig als de pest en trekt er elke avond een andere chick op als ie het voor elkaar krijgt.

Naast het feit dat ik meer alpha word, wat trouwens door yannick perfect omschreven word als"zelfverzekerde kalmte"
Ben ik narcistisch dus dat word behoorlijk versterkt door AAS, met bijbehorende waanideeën over mijn eigen kunnen en zelfbeeld oa.
Dit zeg ik alleen maar om aan te geven als je een dergelijke gedragsstoornis hebt, deze waarschijnlijk veel invloed van de AAS gaat ondervinden.

Op tren wel eerder boos en agressief maar heb ook de ballen gehad om mn ex het huis uit te trappen.
Bleek achteraf een goede keuze te zijn en heb nu een veeeel betere.
Op andere middelen dan tren ben ik denk ik gewoon meer zelfverzekerd.
Heeft me erg veel geholpen eigenlijk.

Op tren wel eerder boos en agressief maar heb ook de ballen gehad om mn ex het huis uit te trappen.

Dus eigenlijk lost Tren al je relatieproblemen op :cool:

Dat zou je kunnen zeggen!
Ik bak er ook mijn pannekoeken in, heerlijk!!

Misschien moet ik het ook wel zo zien :-)

Mijn ex is net een ijskoniging die mij nu als stuk stront behandeld... Pff waar ik dit aan verdiend heb.
Voel me helemaal depressief, maar of dat door de tren extra versterkt wordt of niet....

Voel me meer alpha maar meer niet.

Terug
Naar boven