Fitness Seller

Wel of geen andere persoonlijkheid bij ON zijn?

Misschien moet ik het ook wel zo zien :-) Mijn ex is net een ijskoniging die mij nu als stuk stront behandeld... Pff waar ik dit aan verdiend heb. Voel me helemaal depressief, maar of dat door de tren extra versterkt wordt of niet....

Maar je hebt haar toch aan de kant gezet?Dan is het toch logisch dat ze je zo behandeld :p

Als ik vrijgezel was wist ik het wel...niks depressie, up the tren feestje pakken en achter de dames aan!

Sorry voor offtopic tren-advies.

als ik on ben vindt ik alle wijven kut h**ren :o

net men tel in een emmer later vallen en niet geraged dat op tren en 3 uurtjes slaap ^^had anders sowieso geraged geen idee waarom nu niet :P

Merk alleen dat vooral op tren de emoties wat sterker zijn, zowel de positieve als negatieve, misschien dat daardoor het lontje wat korter is en je wat sneller emotioneel kan reageren op een situatie, maar roid rage is een term waarin ik niet geloof.. Dat gelul altijd van kids die 'zwaar agressief zijn door 500 mg test blablala' rot toch op

Als ik on ben merk ik geen verschil qua karakter. Ben altijd heel lief, gevoelig en romantisch. Soms ook een tikkeltje emotioneel.

Ik heb geen ervaring met tren gelukkig.
Met test heb ik geen geduld, sla ik iets sneller, bij mijn vrienden en alle mannen ben ik meer alpha male.
Ik wil me vriendin om de 2 of 3 dagen vernietigen van binnen.
In het verkeer is het een probleem. Niet de mijne gelukkig.
Dan scheld ik behoorlijk wat mensen uit en soms wil ik uitstappen.
Ik heb mezelf gelukkig wel in de hand en ik probeer niet impulsief te reageren.
Wat ik wel sneller doe trouwens met test.

Vooral in het begin last gehad. Zat toen op Tren a en Test e. Nu ongeveer 4 maanden verder in 2e cycle op Tren a Test e en IGF1 LR3 niet echt meer ergens last van. Maar als ik kwaad ben probeer ik het wel altijd eerst te relativeren voordat ik uit me dak ga. Je denkt dat toch net iets minder helder :)

Ik heb geen ervaring met tren gelukkig.
Met test heb ik geen geduld, sla ik iets sneller, bij mijn vrienden en alle mannen ben ik meer alpha male.
Ik wil me vriendin om de 2 of 3 dagen vernietigen van binnen.
In het verkeer is het een probleem. Niet de mijne gelukkig.
Dan scheld ik behoorlijk wat mensen uit en soms wil ik uitstappen.
Ik heb mezelf gelukkig wel in de hand en ik probeer niet impulsief te reageren.
Wat ik wel sneller doe trouwens met test.

Je wordt een vervelend, kinderachtig kutmannetje dus?

Terug
Naar boven