XXL Nutrition

Wel of geen wheyshake bij ziekte?

Ruub87

Cool Novice
Waardering
0
Hey iedereen,

Ik ben aan het bulken met o.a. mammooth maar ben vannacht ziek geworden: hele nacht over mn nek gegaan.
Nu weet ik hoe belangrijk eiwitten en calorieen zijn voor spieropbouw, maar ik krijg al kotsneigingen als ik nu aan een eiwitshake of weightgainer denk.. Heb met veel moeite een kop thee en twee boterhammen met appelstroop naar binnen kunnnen krijgen.. En dat tijdens mn dbol kuurtje..:(
Hoe doen jullie dat als je ziek bent? Maakt één dag zonder eiwitten echt iets uit voor je vooruitgang of is dat verwaarloosbaar?

Misschien ben je wel ziek door je dianabol kuurtje? Als je het direct terug uitkotst heeft het toch geen nut om het eerste instantie met veel moeite af te krijgen ..

het zal wel meevallen, velen zweren zelfs bij IF waarbij je 24 uur niets eet.. maar die methode heb ik niet uitgeprobeerd en ben dat ook niet van plan

waarom moet je eiwitshakes en weightgainers gebruiken, als je er - tijdens ziekte - kotsneigingen van krijgt? Je kunt het ook vervangen door vast voedsel. Daarmee knap je ongetwijfeld ook een stuk eerder op ;)

Als mijn lichaam aangeeft dat het geen voedsel wil hebben ga ik het er niet met geweld in stoppen. Na een dag (of twee) komt het meestal wel weer.

Terug
Naar boven