AndroidHealthClinic

Wel of niet in been prikker

Strongerlife

Dutch Bodybuilder
Waardering
215
Heey ik heb laatste tijd paar keer een.bult in mijn reet gehad weet niet hoe dit kan wissel af van bil en prik 2x pw 2de kuur test deca

Nu wil ik mijn bovenbeen erbij pakken.maar veel vrienden eaden dit af ivm veel pijn vaak bulten.en grotere kans op abces ik snap dat niet is het wel zo?

paar x een bult gehad? maak je wel goed schoon dan? en gebruik je een andere naald voor het opzuigen en spuiten?

edit: nooit problemen ondervonden bij t zetten in de bovenbenen

• Topic Starter Topic Starter
paar x een bult gehad? maak je wel goed schoon dan? en gebruik je een andere naald voor het opzuigen en spuiten?

edit: nooit problemen ondervonden bij t zetten in de bovenbenen

ja gebruik.altijd alcoholdoekjes en nieuwe naald 0,8x40
Bult trekt na paar dagen weg

2x bult gehad zomaar 1x na,raken van zenuw of iets

Ik heb afgelopen vrijdag zelf voor het eerst ik mijn bovenbeen gezet. Ging goed alleen was de 1 ste dus spier moet even wennen

Je kan het gewoon in je bovenbeen zetten hoor.
Het is de makkelijkste plek om zelf te zetten
Je spier zal even moeten wennen aan de injectie maar ik heb
Er zelf geen problemen mee.
Beweeg de naald niet teveel en gebruik een
0,6 x 25 mm naald en het komt goed

dat van de bult op de kont is normaal bij een eerste kuur
als het vanzelf wegtrekt niet druk om maken heb ik zelf ook last van gehad
kan aan de gear liggen maar ook aan het teveel bewegen tijdens het zetten
probeer wat meer te ontspannen ga op het been luenen waar je niet in prikt en ontspan het andere been
komt goed

Als je niet te hoog in vet(<12-14 % zal volstaan) staat kan je ook overwegen om 0,4x20 mm te nemen voor bovenbeen. Je voelt de naald er zelfs niet ingaan ..

is 0.4 niet ontzettend irritant zetten dan ? vond het met 0.7x30 al niet lekker gaan als je de olie niet goed verwarmde ( 30-40graden)

Als je echt hardcore bent prik je door die bult heen!
haha neen ,
wisselen van bil ?

ander merk proberen, kan zijn dat je er dan geen last van hebt. (persoonlijk ervaring)

Terug
Naar boven