XXL Nutrition

Stelling Wel of niet trainen tijdens je vakantie?

Paul194

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m94
Massa
93kg
Vetpercentage
10%
Ga over 3 weken op vakantie en wel naar zo'n ultra all inclusive. Dus lekker (veel) eten maar ook een fitnessruimte. Wat te doen: niet trainen en rust pakken (deconditoneren van de spieren) of lekker blijven trainen?

Ik zou zelf gewoon lekker vakantie houden en goed door blijven eten.

Het is vakantie.

Trainen, vakantie is overrated.

Je kan toch gewoon een dagje lekker trainen? maar het is vakantie dus lekker uitrusten lijkt me niet verkeerd, maar al praat je over serieus krachttraining zou ik het niet doen..

Gewoon lekker ontspannen eten tot je niet meer kan en misschien een dagje cardio ofso

Dat zou ik doen.

veel eten niet trainen, is zelfs goed voor je paar weken rust

G.woon pompen Paul, je wilt toch niet depleted op het strand rondbanjeren!

Smorgens lekker trainen en daarna lekker je ding doen.

Veel eten en niet trainen is nogal slecht advies voor iemand die fitnesst he. Je lichaam is maandenlang gewend aan constante adaptatie en verhoogde stofwisseling. Als je ineens stopt met de spierprikkel maar wel op hetzelfde tempo door blijft eten, ben je in 2 weken behoorlijk dik.

ik zie tijd om te trainen als vakantie ;)
als je graag wil trainen dan ga je trainen. Als je echt vakantie wil, dan niet! No big deal :)

gewoon smorgens of savonds of waneer het je uitkomt lekker trainen, je kan erna nog altijd je ding doen op vakantie;)

Ik zat 4 weken in barca, eerste dag een abbo genomen voor een maandje bij DIR. Beviel prima, lekker sporten in de ochtend (als het toch te warm is om buiten te zijn) en in de late middag lekker bakken op het strand.

Het ligt er ook aan wat trainen doet voor jou, mij geeft het een gevoel van voldoening en rust in mijn koppie dus vandaar dat ik lekker ben gaan trainen.

Terug
Naar boven