Of amandelboter....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volkorenbrood gewoon bij de bakker halen..
Is namelijk 't gezondste brood wat er is..
Al die andere rotzooi zoals meergranenbrood is allemaal 50/50 brood.. Dus 50pct bestaat uit zaden/meel maar de andere 50pct bestaat uit tarwebloem,, dus gewoon witbrood..
Volkorenbrood! = 100% tarwemeel, 1,8% zout, 2,5% gist, paar % broodverbetermiddel en ong 65% water.
Volkorenbrood van de Aldi, prima brood en minder snel oud dan van de bakker. (Ik heb het wel over het brood dat in de rekken ligt, met papieren zak.)
Hoe bedoel je? Heb het zelf getest, brood van de plaatselijke bakker is in 2-3 dagen niet meer lekker, terwijl dat van de Aldi dubbel zo lang goed blijft. En de bakker is ook nog eens duurder.Maakt niet uit, zitten alsnog super veel broodverbetermiddelen in waardoor 't juist langer mals blijft..
Hoe bedoel je? Heb het zelf getest, brood van de plaatselijke bakker is in 2-3 dagen niet meer lekker, terwijl dat van de Aldi dubbel zo lang goed blijft. En de bakker is ook nog eens duurder.
Ok, heb je daar bewijs voor?Ja dat klopt, maar ik bedoel te zeggen dat die broodverbetermiddelen juist slecht voor je zijn.
Volkorenbrood van de Aldi, prima brood en minder snel oud dan van de bakker. (Ik heb het wel over het brood dat in de rekken ligt, met papieren zak.)

Goed brood 
Nou.. Ik ben namelijk zelf bakker en broodverbetermiddelen zitten vol met E nummers/dextrose/gehard plantaardig vet. Dusja,, bvm is niet goed voor je...
Dus hoe langer het brood 'vers' blijft hoe meer bvm het brood bevat...
In de diepvries gooien, desnoods vragen op te laten splitsen in halve broden.Volkorenbrood van de Aldi, prima brood en minder snel oud dan van de bakker. (Ik heb het wel over het brood dat in de rekken ligt, met papieren zak.)
Blijft duurder en is extra werk.In de diepvries gooien, desnoods vragen op te laten splitsen in halve broden.
Blijft duurder en is extra werk.
Heb net de verpakking nagekeken van de Aldi broden en er staat helemaal niets op mbt conserveringsmiddelen, en ze zijn verplicht om dit erop te zetten. Zal dus wel propaganda zijn van bakkers dat goedkoper brood ongezonder is. 2,10 euro voor een brood is gewoon afzetterij.
Blijft duurder en is extra werk.
Heb net de verpakking nagekeken van de Aldi broden en er staat helemaal niets op mbt conserveringsmiddelen, en ze zijn verplicht om dit erop te zetten. Zal dus wel propaganda zijn van bakkers dat goedkoper brood ongezonder is. 2,10 euro voor een brood is gewoon afzetterij.
Klopt, maar ligt anders bij supermarkt.Bij mijn brood vd bakker staat er helemaal niet op wat er in zit....