- Waardering
- 118
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zou je niet bac water van je andere hgh kunnen gebruiken voor je hyge en kijken of je het dan nog hebt ?
Oke dat is mooi k*t man misschien een allergisce reactie ofzo door iets wat daar inzit. Maar aan de andere kant met steriel water is ook prima toch je kan ze alleen wat minder lang bewaren na het mengen .
Ja maar is niet zo erg hoor. Gewoon wat branderig gevoel tijdens het zetten. Hebben jullie dat niet met bacwater?
Ze is nu 3,5 maand bezig .. De resultaten zijn bizar -7 cm taille ze was al redelijk slank maar nu lekker strak .. En we hebben een tweeling , door de zwangerschap had ze wat lossere huid op de buik, dat is nu al vor 60 procent weggetrokken sinds de gh . Echt bizar, ze is er erg gevoelig voor. Verder is mijn girl een squat freak die 2iu bevordert har herstel na een zware training wel zegt ze
Ze is nu 3,5 maand bezig .. De resultaten zijn bizar -7 cm taille ze was al redelijk slank maar nu lekker strak .. En we hebben een tweeling , door de zwangerschap had ze wat lossere huid op de buik, dat is nu al vor 60 procent weggetrokken sinds de gh . Echt bizar, ze is er erg gevoelig voor. Verder is mijn girl een squat freak die 2iu bevordert har herstel na een zware training wel zegt ze

Ja ze is er ook heel blij mee. Alleen is t wel vreemd als je juiced en opeens zegt je vrouwtje ik wil ook aan de groeihormoon haha. Hebben toen lang om de tafel gezeten ik heb haar gevraagd wat weet je ervan en waarom wil je het... Bleek dus dat die b*ch zich verdomd goed had ingelezen via mijn account haha

Haha maar jij doseert overal hoog in , maar het werpt wel zijn vruchten af.. Mijn vrouwtje zat op 2 .com.cn maar sinds we ook zijn overgestapt naar cn geeft ze aan een beetje last te krijgen van haar handjes dus ze zit nu even op 1 en dan binnenkort weer langzaam naar 2 iu ..ze is erg ' handig' dus die goude handjes wil ik niet verpesten anders moet ik er zelf aan trekken haha

Ik zit op norditropin. Klopt that's THE shit!
Wat mij ook bevalt aan nordi's zijn de voorgevulde pennen en de bijbehorende naalden die je erop kan draaien.
Is bovenstaande niet te kort? Ik weet niet beter of je moet min 6-8 maanden nemen. En na 2mnd pas een flinke kuur erbij nemen.
Veel van de "oudere" generatie neemt nog steeds 6 maanden als minimum. Toch lees ik dat het altijd zinvol is om tijdens een aas kuur (ca. 12 weken of langer) hgh erbij te doen. Na een x aantal aas only kuren word de maximale winst steeds kleiner of zelfs verwaarloosbaar, door hgh in de mix te gooien kun je toch goeie winsten blijven behalen (ivm hyperplasia). En volgens mij (correct me if i'm wrong) is je igf waarde na ca. 7 dagen hgh al hoger.
Dus hgh icm aas kuur is win, win situatie zeg maar. Van wat ik allemaal heb gelezen klonk het heel aannemelijk, dus heb de proef op de som genomen en ga het gewoon proberen.