AndroidHealthClinic

Welk HGH protocol volg jij?

Jup ik heb een log , zou het eigenlijk eens moeten updaten.

Zou je niet bac water van je andere hgh kunnen gebruiken voor je hyge en kijken of je het dan nog hebt ?

Jawel maar dat is geen bacwater zijn van die steriele water ampullen. En weet zeker dat het van het bacwater is want heb het ook als ik hcg zet.

Oke dat is mooi k*t man misschien een allergisce reactie ofzo door iets wat daar inzit. Maar aan de andere kant met steriel water is ook prima toch je kan ze alleen wat minder lang bewaren na het mengen .

Oke dat is mooi k*t man misschien een allergisce reactie ofzo door iets wat daar inzit. Maar aan de andere kant met steriel water is ook prima toch je kan ze alleen wat minder lang bewaren na het mengen .

Ja maar is niet zo erg hoor. Gewoon wat branderig gevoel tijdens het zetten. Hebben jullie dat niet met bacwater?

Ik heb van het bac water ook nergens last van . Voel er niks van en mijn vriendin ook niet eigenlijk die zet 2 iu ed

Ze is nu 3,5 maand bezig .. De resultaten zijn bizar -7 cm taille ze was al redelijk slank maar nu lekker strak .. En we hebben een tweeling , door de zwangerschap had ze wat lossere huid op de buik, dat is nu al vor 60 procent weggetrokken sinds de gh . Echt bizar, ze is er erg gevoelig voor. Verder is mijn girl een squat freak die 2iu bevordert har herstel na een zware training wel zegt ze

Ze is nu 3,5 maand bezig .. De resultaten zijn bizar -7 cm taille ze was al redelijk slank maar nu lekker strak .. En we hebben een tweeling , door de zwangerschap had ze wat lossere huid op de buik, dat is nu al vor 60 procent weggetrokken sinds de gh . Echt bizar, ze is er erg gevoelig voor. Verder is mijn girl een squat freak die 2iu bevordert har herstel na een zware training wel zegt ze

Zo! Mooie resultaten zeg.:thumbs:

Ja ze is er ook heel blij mee. Alleen is t wel vreemd als je juiced en opeens zegt je vrouwtje ik wil ook aan de groeihormoon haha. Hebben toen lang om de tafel gezeten ik heb haar gevraagd wat weet je ervan en waarom wil je het... Bleek dus dat die b*ch zich verdomd goed had ingelezen via mijn account haha

• Like
Waarderingen: Suat

Ik had mijn vriendin al een tijdje op 1iu van .com.cn zitten en merkte wel dat het beter ging, maar heb haar sinds een week op 2iu van .cn gezet en ze gaat ineens heel hard.
Echt top, want ze doet enorm haar best met voeding en sporten en krijgt daar normaal maar bar weinig voor terug. En als ze zich dan eens 1 keer laat gaan zit het er meteen weer aan, terwijl ze dat nu gerust kan doen :)
Maar uiteraard push ik haar een beetje dat ze dat niet moet doen zodat ze meer resultaat heeft.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 11:44 ----------

Ja ze is er ook heel blij mee. Alleen is t wel vreemd als je juiced en opeens zegt je vrouwtje ik wil ook aan de groeihormoon haha. Hebben toen lang om de tafel gezeten ik heb haar gevraagd wat weet je ervan en waarom wil je het... Bleek dus dat die b*ch zich verdomd goed had ingelezen via mijn account haha

LOL ik hoop niet dat ze via mijn account gaat inlezen en ziet dat mijn doseringen een stuk hoger zijn dan gebruikelijk is :D

Haha maar jij doseert overal hoog in , maar het werpt wel zijn vruchten af.. Mijn vrouwtje zat op 2 .com.cn maar sinds we ook zijn overgestapt naar cn geeft ze aan een beetje last te krijgen van haar handjes dus ze zit nu even op 1 en dan binnenkort weer langzaam naar 2 iu ..ze is erg ' handig' dus die goude handjes wil ik niet verpesten anders moet ik er zelf aan trekken haha

Laatst bewerkt:
Haha maar jij doseert overal hoog in , maar het werpt wel zijn vruchten af.. Mijn vrouwtje zat op 2 .com.cn maar sinds we ook zijn overgestapt naar cn geeft ze aan een beetje last te krijgen van haar handjes dus ze zit nu even op 1 en dan binnenkort weer langzaam naar 2 iu ..ze is erg ' handig' dus die goude handjes wil ik niet verpesten anders moet ik er zelf aan trekken haha

Ja dat mocht toch nie van dr :D

Merk
Hygetropin.cn

Wijze van injecteren (IM, IV, SubQ)
SubQ

Macrocycle (totale duur in weken/ maanden en evt ramp-up)
Gedurende de kuur; 13 weken
Eerste twee weken op 2iu/dag, dan de resterende weken op 3,5iu/dag.

Mesocycle (wekelijkse spreiding, 5/2, EOD, E3D etc.)
7/7 ; elke dag dus

Dosering, Spreiding en Tijdstip (voor het ontbijt, voor/ na de training, voor het slapen etc.)
Elke ochtend, uurtje voor het ontbijt.

Is bovenstaande niet te kort? Ik weet niet beter of je moet min 6-8 maanden nemen. En na 2mnd pas een flinke kuur erbij nemen.

Is bovenstaande niet te kort? Ik weet niet beter of je moet min 6-8 maanden nemen. En na 2mnd pas een flinke kuur erbij nemen.

Veel van de "oudere" generatie neemt nog steeds 6 maanden als minimum. Toch lees ik dat het altijd zinvol is om tijdens een aas kuur (ca. 12 weken of langer) hgh erbij te doen. Na een x aantal aas only kuren word de maximale winst steeds kleiner of zelfs verwaarloosbaar, door hgh in de mix te gooien kun je toch goeie winsten blijven behalen (ivm hyperplasia). En volgens mij (correct me if i'm wrong) is je igf waarde na ca. 7 dagen hgh al hoger.

Dus hgh icm aas kuur is win, win situatie zeg maar. Van wat ik allemaal heb gelezen klonk het heel aannemelijk, dus heb de proef op de som genomen en ga het gewoon proberen.

Veel van de "oudere" generatie neemt nog steeds 6 maanden als minimum. Toch lees ik dat het altijd zinvol is om tijdens een aas kuur (ca. 12 weken of langer) hgh erbij te doen. Na een x aantal aas only kuren word de maximale winst steeds kleiner of zelfs verwaarloosbaar, door hgh in de mix te gooien kun je toch goeie winsten blijven behalen (ivm hyperplasia). En volgens mij (correct me if i'm wrong) is je igf waarde na ca. 7 dagen hgh al hoger.

Dus hgh icm aas kuur is win, win situatie zeg maar. Van wat ik allemaal heb gelezen klonk het heel aannemelijk, dus heb de proef op de som genomen en ga het gewoon proberen.

Ja had wel begrepen en klinkt heel aannemelijk inderdaad. Maar zit toch met dat het aanmaken van nieuwe spiercellen volgens mij aardig wat langer duurt. Je igf waarde is dan wel hoger dat wel..
Of sla ik de plank helemaal mis.

Terug
Naar boven