Fitness Seller

Welk HGH protocol volg jij?

Ja had wel begrepen en klinkt heel aannemelijk inderdaad. Maar zit toch met dat het aanmaken van nieuwe spiercellen volgens mij aardig wat langer duurt. Je igf waarde is dan wel hoger dat wel..
Of sla ik de plank helemaal mis.

Het punt van hgh is vooral dat je veel nieuwe spiercellen aanmaakt.
Uiteraard versterkt het de werking van AAS, maar hgh op langer termijn zorgt voor meer spiercellen waardoor je meer potentie krijgt om te groeien.

Het punt van hgh is vooral dat je veel nieuwe spiercellen aanmaakt.
Uiteraard versterkt het de werking van AAS, maar hgh op langer termijn zorgt voor meer spiercellen waardoor je meer potentie krijgt om te groeien.

Ja precies dat bedoel ik ook. op langer termijn. 13wkn hgh meerwaarde, is op voordeel hogere igf waardes na, dan toch minder?

Ja had wel begrepen en klinkt heel aannemelijk inderdaad. Maar zit toch met dat het aanmaken van nieuwe spiercellen volgens mij aardig wat langer duurt. Je igf waarde is dan wel hoger dat wel..
Of sla ik de plank helemaal mis.

De beste resultaten " spiermassa " met HGH zijn pas echt duidelijk zichtbaar na 6 maanden, vetverbranding etc is eerder merkbaar.

De beste resultaten " spiermassa " met HGH zijn pas echt duidelijk zichtbaar na 6 maanden, vetverbranding etc is eerder merkbaar.

Dat bedoel ik. Beetje prijzig voor vetverbranding. Wat kort door de bocht misschien maar je begrijpt wat ik bedoel.

Dat bedoel ik. Beetje prijzig voor vetverbranding. Wat kort door de bocht misschien maar je begrijpt wat ik bedoel.

Daarom is het ook verstanding en betaalbaar om de hoeveelheid op te bouwen en niet gelijk al op 5 IU te gaan zitten. HGH heeft ook meerdere voordelen voor het lichaam, strakkere huid etc. Een soort verjongingskuur als je het voor een lange periode gebruikt.

Merk
Hygetropin.cn en nordi's zijn besteld komen uit nl dus ben benieuwd hoeveel verschil ik ga merken:)

Wijze van injecteren (IM, IV, SubQ)
SubQ

Macrocycle (totale duur in weken/ maanden en evt ramp-up)
zo ie zo 6 maanden evt een jaar...

1,5 iu ochtend en voor het avond eten 1,5 iu en gaat naar 2 a 3 iu even aankijken.

Mesocycle (wekelijkse spreiding, 5/2, EOD, E3D etc.)
5 on 2 off

Dosering, Spreiding en Tijdstip (voor het ontbijt, voor/ na de training, voor het slapen etc.)
Elke ochtend, uurtje voor het ontbijt en uur voor het avond eten.

Merk
Hygetropin.cn

Wijze van injecteren (IM, IV, SubQ)
SubQ

Macrocycle (totale duur in weken/ maanden en evt ramp-up)
Gedurende de kuur; 13 weken
Eerste twee weken op 2iu/dag, dan de resterende weken op 3,5iu/dag.

Mesocycle (wekelijkse spreiding, 5/2, EOD, E3D etc.)
7/7 ; elke dag dus

Dosering, Spreiding en Tijdstip (voor het ontbijt, voor/ na de training, voor het slapen etc.)
Elke ochtend, uurtje voor het ontbijt.

Heb na 3 weken op 3,5iu/dag een week rust genomen omdat ik non stop dooie vingers had in me linker hand. Daarna 1 week op 1iu/dag, een week op 2iu/dag en volgende week weer terug op 3iu/dag.

Nu vertelde een maat van me dat wanneer je igf-waardes eenmaal op niveau zijn het niet veel uitmaakt of je ED, EOD, E3D, 5on2off of 3x/week PWO prikt. Het scheelt daarentegen wel bijwerkingen tov ED injecties. Dus 3iu ED wordt bijv. 6iu EOD of 9iu E3D

Ik ga dus volgende week 6iu EOD protocol proberen ipv 3iu/dag.

Terug
Naar boven