MuscleMeat

Welk product voor monster POMP?

agmatine

...

Laatst bewerkt:
Alleen voor een pomp?

Niacine (ofwel vit b3). Look it up.

nb: let op de rode vlekken :-) Wellicht beter niacinamide.

Laatst bewerkt:
humalog vond ik wel nice :)

Noxipro.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat gaat hard....
wil je niet weten

Agmatine is zonder twijfel een supplement wat voor keiharde pomps zorgt. Mocht je mijn woord niet geloven, dan kan je ook de reviews lezen op Amerikaanse Boards. :)

Verder is de prijs ook zeer scherp voor een NO2 product.

-Leon

Agmatine is zonder twijfel een supplement wat voor keiharde pomps zorgt. Mocht je mijn woord niet geloven, dan kan je ook de reviews lezen op Amerikaanse Boards. :)

-Leon

Op basis van mijn ervaringen (nu 5 trainingen) zeker Agmatine! Voel VEEL meer pomp dan met bijvoorbeeld citruline.

Dit is echter het enige wat je op dit moment over dit supplement kan zeggen. De andere claims als "Massieve droge spiermassa!" en "Simulatie GH-, LH en IGF-1" kun je pas na een langer periode van gebruik bevestigen of ontkennen.

pump efs van maximize samen met nox 4u een half uur voor de training innemen

aakg

Op basis van mijn ervaringen (nu 5 trainingen) zeker Agmatine! Voel VEEL meer pomp dan met bijvoorbeeld citruline.

Dit is echter het enige wat je op dit moment over dit supplement kan zeggen. De andere claims als "Massieve droge spiermassa!" en "Simulatie GH-, LH en IGF-1" kun je pas na een langer periode van gebruik bevestigen of ontkennen.
voor alleen de pomp is het al een blijvertje voor mij

voor alleen de pomp is het al een blijvertje voor mij

Die pomp is ook wel errug lekkah ;) Het verschil in kracht is voor mij toch net iets belangrijker. Gezamenlijk heeft agmatine gewoon een flinke meerwaarde!

Ik ga het denk ik cyclen, alleen in massa(cleanbulk) fases.

-Leon

Leon,

Hoe groot zijn de capsules van Agmatine? Kun je mij daar een indicatie van geven? Waarschijnlijk de grootte van normale capsules zoals bijv. RPM, DRIVE en IGF-1 etc?

Michel

Pomp is overrated stelletje phaggots.

Jack3d geeft mij een super pomp.
Heb vele al uitgeprobeerd (Crack, Maximize, Unleash & huismerkentroep)

Agmatine in combinatie met Bodybuilding shots van Body & Fit shop.. Samen echt zieke pomp

Agmatine in combinatie met Bodybuilding shots van Body & Fit shop.. Samen echt zieke pomp

Die bodybuilding shots kun je toch gewoon vergelijken met een energyshot uit de neutrale winkel of niet? Bevat veel caffeine, taurine, vitamine b3, vitamine b6 en vitamine b12 maar dan met wat toegevoegde stofjes zoals Beta Alanine en L-Arginine.. Kun je net zo goed wat shotjes inslaan van een wat goedkoper energymerk zoals Golden Power of Bullit nietwaar? Scheelt je overigens ook aardig wat geld denk ik? Val me niet meteen aan, ik kan het mis hebben! :rolleyes:

Terug
Naar boven