AndroidHealthClinic

Welk product voor monster POMP?

Die bodybuilding shots kun je toch gewoon vergelijken met een energyshot uit de neutrale winkel of niet? Bevat veel caffeine, taurine, vitamine b3, vitamine b6 en vitamine b12 maar dan met wat toegevoegde stofjes zoals Beta Alanine en L-Arginine.. Kun je net zo goed wat shotjes inslaan van een wat goedkoper energymerk zoals Golden Power of Bullit nietwaar? Scheelt je overigens ook aardig wat geld denk ik? Val me niet meteen aan, ik kan het mis hebben! :rolleyes:

Ben het wel met je eens. Als je naast extra energie nog behoefte hebt aan bijvoorbeeld Beta Alanine kun je die beter (lees: goedkoper) apart bestellen.
Voor de pomp zelf moet je echt Agamatine hebben. Wat dat betreft echt onovertroffen!

Waarom hoor je hier bijna niemand over Citruline malate en AAKG? Dat zijn ook erg goede pomp producten. :)

Als je deze i.c.m. beta alanine neemt en cafeïne heb je een leuke PWO. :)

Ben het wel met je eens. Als je naast extra energie nog behoefte hebt aan bijvoorbeeld Beta Alanine kun je die beter (lees: goedkoper) apart bestellen.
Voor de pomp zelf moet je echt Agamatine hebben. Wat dat betreft echt onovertroffen!

Heb Agmatine gisteren besteld. Ben benieuwd of het aan mijn verwachtingen voldoet gezien de positieve reacties :)

Wat zijn de negatieve effecten/bijwerkingen van Agmatine?

H6-79940-X500.gif

agmatine, al het voordeel plus meer dan dat van pre workouts, zonder irritante crash

agmatine, al het voordeel plus meer dan dat van pre workouts, zonder irritante crash

Met de introductie van Agmatine zijn Pre WO's compleet overbodig geworden! :D
De pomp en kracht-toename zijn onovertroffen, dus dan blijft alleen de 'pep' :spaz: :shake: het stimulanten effect over. Dan kun je beter een cafeïne pilletje nemen, als je daar behoefte aan hebt. Is goedkoper en de die crash blijft je bespaard.

Laatst bewerkt:
Gisteren potje Agmatine binnen gekregen. Direct aan het begin van de middag 2 capsules ingenomen, 'savonds tegen 18:00 nogmaals 2 capsules ingenomen. (Normaal gesproken moet je ze bij het ontbijt innemen maar ik wilde niet nog een dag wachten). 15 minuten daarna gaan trainen, biceps en triceps gedaan, en nondeju wat een pomp! En ik overdrijf niks! Zelfs een standaard setje met 12kg dumbbells was al genoeg om m'n biceps helemaal strak te pompen. 3 uur daarna had ik nog steeds een huge pomp en zelfs toen ik naar bed ging voelde ik 'm nog! Normaal kakt 't veel sneller in! Zelfs m'n borst die ik maandag getraint had stond strakker als normaal. Vandaag rustdag en morgen zijn onderandere de schouders aan de beurt. Ik ben benieuwd wat dat teweeg gaat brengen. Al met al voldoet 't tot nu toe zeker aan mijn hoge verwachtingen. Prima spul dat Agmatine!

Gisteren potje Agmatine binnen gekregen. Direct aan het begin van de middag 2 capsules ingenomen, 'savonds tegen 18:00 nogmaals 2 capsules ingenomen. (Normaal gesproken moet je ze bij het ontbijt innemen maar ik wilde niet nog een dag wachten). 15 minuten daarna gaan trainen, biceps en triceps gedaan, en nondeju wat een pomp! En ik overdrijf niks! Zelfs een standaard setje met 12kg dumbbells was al genoeg om m'n biceps helemaal strak te pompen. 3 uur daarna had ik nog steeds een huge pomp en zelfs toen ik naar bed ging voelde ik 'm nog! Normaal kakt 't veel sneller in! Zelfs m'n borst die ik maandag getraint had stond strakker als normaal. Vandaag rustdag en morgen zijn onderandere de schouders aan de beurt. Ik ben benieuwd wat dat teweeg gaat brengen. Al met al voldoet 't tot nu toe zeker aan mijn hoge verwachtingen. Prima spul dat Agmatine!

Misschien moet je ook maar eens een agmatine logje beginnen

v3 unleash

Het zou fijn zijn als agmatine ook in poedervorm komt :D

Terug
Naar boven