XXL Nutrition

Welk sim-only abonnement nemen? (bel/sms/internet)

YOGI

Freaky Bodybuilder
Waardering
732
Lengte
1m88
Massa
78kg
Vetpercentage
6%
Allen,

ik zit nu al jaren bij Vodafone en ik ben altijd al wat huiverig geweest met overstappen, ben namelijk bang dat er iets fout gaat met het overzetten van mijn nummer en dat ik dan opeens 2 weken zonder zit. Mijn 2e zorg is dat ik nu kies voor een (voor mij onbekende) aanbieder en dat die straks opeens ermee kapt en dat ik m'n nummer kwijt ben ofzo.

1. Vodafone is best duur want daar betaal je voor bel-web-sms al 32.50 voor 200 minuten bellen, 500mb (sloom internet).

2. Bij KPN betaal je 37.50 voor een abonnement met 250mb, facking insane.

3. http://www.youfone.nl/ ... 4 euro voor 250 bel/sms + 10 euro voor 1000 mb internet = 14 euro per maand. Zeer mooie prijs, volgens de website maak je gebruik van het KPN netwerk.. Waarschijnlijk is het internet wel sloom, er staat: "Tot 3,6 Mb/s". Mensen bekend met youfone?

4. Tele2: 1 of andere aanbieding waardoor je 1 gb internet hebt en 300 bel/sms voor 17 euro per maand (dit zou normaal 22 euro per maand zijn.

5. Telfort: 300 belminuten/ 100 smsjes / 1000 mb: De snelheid van alle internetbundels is tot 2 Mb/s download, 0,1 Mb/s upload... betaal je 2 euro per maand extra: Downloaden tot 7 Mb/s en uploaden tot 2 Mb/s..

Dan zou ik 300 belminuten/ 100 smsjes/ 500 mb internet + extra snel internet hebben voor 17 euro per maand

6. Ziggo sim only: (moet dan wel even ziggo internet nemen maar ik moest toch al overstappen): 1000 mb/ 300 sms/bel / gebruik maken van ziggo hotspots/ Internetsnelheid voor beide bundels: 14,4 Mbit/s. In ziggo zie ik wel toekomst (zeker die hotspots) dus op zich wel mooie aanbieding

Hebben jullie ervaringen met deze aanbieders en welke zou je aanraden?

Kijk eens bij hollandsnieuwe 500mb internet. Evt 250minuten/sms'jes of mb's voor nog geen 15euro, toen ik hem afsloot.

• Topic Starter Topic Starter
550 bel/sms en 500 mb
De maximale downloadsnelheid van ons netwerk is 14,4 Mbps, de praktische downloadsnelheid van ons netwerk is 2-4 Mbps. De maximale uploadsnelheid van ons netwerk is 3,6 Mbps, de praktische uploadsnelheid ligt tussen 0,7 en 1,1 Mbps.
voor 24 maanden, per maand 15 euro.. Eenmalige kosten 10 euro.... NICE!

*500 mb zou ik alleen liever 1000 hebben maar voor deze prijs overweeg ik wel om voor 500 te gaan

Duur..

Ik heb een S4 met 1500mb internet en 500 minuten voor 35 eu per maand...

Welke provider? Betaal je miss nu 35 en na een paar maanden meer? Moest je voor die s4 betalen?

tele2, 2 jarig abbo, aansluitkosten 30 eu, geen kosten voor het toestel, 2 jaar lang 35 euro per maand, nummerbehoud, geen addertjes onder het gras.

Was een aanbieding via gsmweb, geen idee of die nog loopt.

ik betaal 15 euro 250 bel/sms 1000 mb internet van simyo :) en overal goed bereik :) oja en je kan maandelijks opzeggen

Laatst bewerkt:
Ik betaal €17,50 ofzo per maand bij Ben. 500mg internet, 250 belminuten/sms geen opzegtermijn. Ben er tevreden over :)

Ik heb Ben, goedkoop en werkt prima

Ik betaal €17,50 ofzo per maand bij Ben. 500mg internet, 250 belminuten/sms geen opzegtermijn. Ben er tevreden over :)

simyo en ben, beide prima inderdaad

Ik heb Ben, goedkoop en werkt prima

Een maatje van me had Ben en hij had het over facking hoge kosten wanneer hij over zijn limiet kwam, hebben jullie hier wel eens last van gehad?
(die gozer heeft miss zelf wel zitten prutsen hoor kan goed)

Ik heb telfort, 1000Mb, 300 min. en 1000sms voor 18 euro

Een maatje van me had Ben en hij had het over facking hoge kosten wanneer hij over zijn limiet kwam, hebben jullie hier wel eens last van gehad?
(die gozer heeft miss zelf wel zitten prutsen hoor kan goed)

Heb nog nooit een hoge rekening gehad, ga er ook bijna nooit over heen....

Ik ga ook vaak overheen(vooral belminuten), heb nog nooit meer dan een tientje extra betaald.

Terug
Naar boven