AndroidHealthClinic

Hoe hard wordt jij genaaid door je telefoon provider?

Bezoekers in dit topic

Klinkt alsof je bij een telecom bedrijf werkt eric.
 
Heb gezeik gehad met mijn vorige abonnement. Die had ik besteld bij hi.nl. Ik was in de stad en zat met wat vragen. Bij de KPN naar binnen. KPN en Hi zijn hetzelfde dacht ik. De medewerker hielp mij totdat ik een paar (kritische) vragen stelde. Ik moest maar naar Hi gaan want daar kwam kwam de telefoon weg. Ik naar de Hi winkel. Daar konden ze mij niet helpen omdat ik het abonnement online had afgesloten. Moest maar bellen met de klantenservice :fuu:

Dit was met dezelfde telefoon. Die ging kapot een maand voordat het abonnement afliep. Ik snel ff een prepaid telefoontje gekocht. Er zou 15 euro beltegoed bij zitten. 5 euro op de kaart en 10 euro moest je activeren via het internet. Heb de 10 euro geactiveerd via het internet en nog steeds niks ontvangen :grumble: Meerdere mailtjes erover gestuurd en nooit een reactie gehad :thumbdown:
 
zit bij Ben, superchill.
Belstatus altijd actueel en facturen kan je makkelijk bij.

geen jaarcontracten en shit.
 
mobile vikings

De enige provider die naar mijn mening klantgericht werkt zowel prijs als service.

15 euro:

2 GB
2000 sms
15 euro dat je kan opbellen

geen addertjes onder het gras. Ben blij dat ik van mobistar en de rest van die rommel af ben
 
Klinkt alsof je bij een telecom bedrijf werkt eric.

Ja daarom raad ik natuurlijk ook aan om telemarketeers af te poeieren, makes sense.
 
Herkenbaar, ik heb een paar jaar een zelfde soort gezeik gehad met Vodafone. Mijn abonnement was telefonisch verlengd, maar het was verlengd naar een ander soort abonnement dan ik telefonisch had afgesproken.

Dat heeft me ook heel waren uren tijd gekost voordat ik dat kreeg terug gedraaid. Uiteindelijk heb ik gezegd dat ik mijn gesprek wilde terughoren omdat het anders niet rechtsgeldig zou zijn geweest. Dit gesprek zouden ze gaan terugzoeken, en daarna zouden ze zelf contact opnemen. (niet iedere call center medewerker wil dat overigens doen, net zolang bellen tot dat je de goede aan de lijn krijgt)

Na een maand niets horen kwam ik er per toeval achter dat mijn abonnement was gewijzigd en het teveel betaalde abo geld was terug gestort op mijn rekening.
 
Laatst bewerkt:
mobile vikings

De enige provider die naar mijn mening klantgericht werkt zowel prijs als service.

15 euro:

2 GB
2000 sms
15 euro dat je kan opbellen

geen addertjes onder het gras. Ben blij dat ik van mobistar en de rest van die rommel af ben

Wat heb je nou aan 2000 smsjes en maar 15 euro beltegoed?
 
Ja daarom raad ik natuurlijk ook aan om telemarketeers af te poeieren, makes sense.

Naja het klinkt alsof je er veel van weet. Of je zit dag en nacht op het forum van radar.

En mijn reactie via de karma was maar een geintje. Omdat je zoveel tijd op het forum spendeert. Zou dan toch kunnen inprincipe.
 
Overigens is Simyo ook een goede optie, toch KPN netwerk voor het geval je in the middle of nowhere woont, maar veel lagere prijzen en............je kan per maand opzeggen ;)
 
Nooit echt genaaid geweest. Weet nog wel dat ik vroeger een brief met kopie van mijn ID en een "reden" moest opsturen via de post! Ongekend dat dat nog zo lang geduurd heeft voordat dat werd afgeschaft.

Betaal gewoon structureel te veel voor mijn Abbo omdat ik zo nodig een iPhone moest hebben. Zit er nooit over overigens. Ga ook volgend jaar ook gewoon de nieuwe iPhone 5 halen voor een walgelijk bedrag natuurlijk:roflol:
 
Nooit problemen gehad met KPN, overal bereik en goede service. Daarom ook echt geen zin om over te stappen naar een goedkopere provider.

Doe alleen uit voorzorg nooit mee aan acties. Dat regel ik dan zelf wel via de website, kan ik eerst lezen wat de voorwaarden zijn.
 
Omfg ik haat ze met zon passie, een van de grooste irritatiebronnen.
Echt ze mogen allemaal kapot van mij, zooitje ongeregeld. Mocht je wat van plan zijn bij die ** lijers laat me weten, ga graag mee
 
Niet, ik naai hun meer. Word vooral gebeld, bij Simyo pre pay van 10 euro per j ofzo. iphone apart gekocht en na 5j een nieuwe denk ik.
 
Ik heb al jaren sim only van Telfort 300 belminuten en 25 smsjes. Ik zorg dat ik hier nooit overheen ga, en zodoende dus altijd netjes 8,95 euro per maand.

Groeten, Henk
 
Mobiel ° geen.
Vast ° UPC.

Geen klachten!

JA me toetsenbord is weer is gehandicapt :mad:
 
Ooit genaaid bij T-mobile, internet europa bundel aangezet voor 10 euro per maand en dacht dat je het na een maand weer uit kon zetten zoals de andere bundels. Maar bij die bundel kon dat dus niet en bleek ik er 2 jaar aan vast te zitten, tja dat lees je dan achteraf... Uiteindelijk toch als klacht verstuurd via de website en toen hebben ze het gewijzigd. Vond ik toch wel de eerste goede zet van T-mobile, achja misschien omdat ik een dure klant ben met een abbo van 50eu per maand.
 
T-mobile abonnement met 'onbeperkt' internet.
Krijg gewoon elke maand facturen voor datagebruik, de eerste paar keer gebeld en werd het bedrag verrekend, daar heb ik nu geen zin meer in omdat het steeds maar om een paar euro gaat.Anyway, zo zullen ze de centen wel verdienen.
 
ik had bij proximus (belgie) ineens 3-4 facturen waar ineens 4.99 euro bij kwam. zonder dat ik het wou of iets getekend had. na de eerste keer had ik direct gebeld en ze zeiden dat het een fout was. 2de keer krijg ik weer te dure factuur, zeggen ze dat ze het van 3de gaan aftrekken. 3de keer, je raadt het al, weer te duur. mijn vader wou er bijna een advocaat op zetten, maar dat ging meer dan 20euro gekost hebben :p dan 4de factuur weer teveel, abbo opgezegd maar dat geld heb ik nooit meer gezien '-.-.

ochja eigelijk kunnen ze alles doen. mij hebben ze onterecht 20 euro afgepakt. maar als ze dit bij 1miljoen mensen doen, zijn ze 20miljoen euro rijker. en voor 20 euro gaat niemand een advocaat er bij halen.

1 grote bende oplichters, dat zijn het!
 
Back
Naar boven