XXL Nutrition

Hoe hard wordt jij genaaid door je telefoon provider?

Bezoekers in dit topic

Iedereen wordt genaait bij welke provider dan ook. Een provider betaalt een vast bedrag aan KPN om het netwerk te mogen gebruiken, en heeft dus geen extra kosten indien er meer wordt gebeld.
 
Iedereen wordt genaait bij welke provider dan ook. Een provider betaalt een vast bedrag aan KPN om het netwerk te mogen gebruiken, en heeft dus geen extra kosten indien er meer wordt gebeld.

Sinds wanneer heeft KPN alle mobiele netwerken in handen? T-Mobile en Vodafone hebben hun eigen netwerk.
 
het zijn ****ing hoeren en ze weten het
 
G jonge, je belt en smst veul teveul. Je hebt toch whatsapp? Ik ben nog nooit genaaid door de telcomproviders, maar ik heb dan ook altijd van die supersimpele abbo's.
Vorig jaar ben ik van T-mobile naar vodafone geswitcht. Ging zonder problemen. Telefoon heb ik los in de winkel gekocht, en een of ander el cheapo 150min/150sms en internet abbo aangeschaft voor 1 jaar. Aan de telefoon probeerden ze me ook over te halen met gekke sms-verdubbelaars etc. "Ja, kunt u gewoon via internet aanzetten en dan heeft u 2 smsjes".
Dan zeg ik altijd: "Als dat allemaal zo is, zet het dan gewoon voor iedereen standaard aan, stelletje knuppels".
"Waarom neemt u geen 2-jarig abbonnement, dat is goedkoper".
- "Omdat als jullie me naaien ik bij een 1-jarig abbo sneller weg kan zijn, en dat beetje extra geld is me dat gezeik wel waard, want ik ken jullie soort".

Die helpdeskmedewerkers zijn sowieso bijna allemaal lutsers. Die proberen gewoon hun targets te halen en worden alleen maar daarop gecomplimenteerd/afgestraft. De Eijk heeft ook nog ooit bij zoiets gewerkt. Hij heeft ook een of ander leugentje opgehangen om een klant iets aan te smeren. Zo zijn er dus wel meer die dat flikken. Het meeste volk dat daar rondloopt is of achterlijk, of ze hebben het als bijbaantje. In beiden gevallen ben je dus ****ed, want het interesseert ze allemaal geen reet. 2 weken later zijn ze daar weer pleite en worden ze door anderen vervangen.

Het beste wat je kunt doen is het minste abbo afsluiten en dan skypen en whatsappen.
 
Ik stuur nu alleen nog sms'en dus heb een herlaadkaart. Vroeger wel eens enkele maanden 300+ euro moeten betalen omdat m'n abonnement met voordelen verlopen was en ik de volle pot moest betalen. Was wel wat minder dit.
 
Back
Naar boven