Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is dit niet iets voor je?
http://www.dealdirect.nl/SamsungGalaxyAceBLK
240 min/sms +750MB voor € 20,45 en je hebt meteen een goede mobiel met android.
alles erop en eraan
is sowieso wel goede site, staan nog andere goede deals op

Alleen als al je vriendjes ook whatsapp hebben toch ?
Die 1GB houdt gewoon de datalimiet in. Filmpje kijken op mobile youtube: 20mb(voorbeeld).
Neem bijvoorbeeld vodafone. Ik ben daar nu een oude klant. Voor mij geldt 1GB datalimiet, als ik over die 1GB heenga, moet ik voor elke MB wat ik over de limiet heenga, extra betalen.
Wat ik nu begrepen heb van nieuwe aangesloten klanten, is dat zij een harde datalimiet krijgen. Zodra ze het hebben verbruikt, kunnen ze niet meer internetten.
Ik heb het ook sinds kort en kennelijk was ik de laatste (na jou misschien) want vrijwel iedereen die ik ken lijkt het te hebben.
Ik ga gewoon weer terug naar beltegoed. Goedkoopste oplossing. Zoveel bel ik toch niet. En als ik eens whatsapp ofzo, is het toch thuis op mijn eigen wi-fi.
Abonnementen worden veel te duur voor wat je er uiteindelijk voor krijgt. Blijkbaar is het normaal om €40 per maand te betalen voor een gsm...
Maar... 20mb... Dat betekend dus als je 50 filmpjes hebt gekeken dat je dan klaar bent voor die maand ofzo? Dan heb je zoveel verbruikt?
Kun je dat dan ook zelf in de gaten houden? Wil niks extra's voor mijn abbo betalen namelijk.
.

Zijn Apps voor zoals 3g watchdog
Als je thuis gewoon op je wifi gaat, gaat het niet van je datalimiet af.
Gewoon geen filmpjes kijken als je niet op wifi zit![]()
Ah oke. Maar als je je internet aan laat staan i.v.m whatsApp en weerberichten e.d. gaat er weinig tot helemaal niets van MB vanaf?
Ben laatste tijd huiverig opzoek naar een heel goedkoop abbo namelijk met snel en ''veel'' internet, maar.. Snap er geen zak van![]()
Wordt er ook constant ingeluisd met '' Betaal nu maar €20,- pmnd!! [Kleine letters] en na 3 maanden €50 pmnd. '' Echt zo'n FFUUUUU moment.
Ik heb het ook sinds kort en kennelijk was ik de laatste (na jou misschien) want vrijwel iedereen die ik ken lijkt het te hebben.
als je thuis/op werk/vriendin/school draadloos hebt wel
Ah oke. Maar als je je internet aan laat staan i.v.m whatsApp en weerberichten e.d. gaat er weinig tot helemaal niets van MB vanaf?
Ben laatste tijd huiverig opzoek naar een heel goedkoop abbo namelijk met snel en ''veel'' internet, maar.. Snap er geen zak van![]()
Wordt er ook constant ingeluisd met '' Betaal nu maar €20,- pmnd!! [Kleine letters] en na 3 maanden €50 pmnd. '' Echt zo'n FFUUUUU moment.