XXL Nutrition

Nieuw betaalbaar telefoon abonnement

noprob, 1gb is trouwens aardig wat maar op die site die ik je linkte is bijna alles onbeperkt;)

1 Gb internet is veel, je zult toch veel vaker op Wifi zitten en als je het gaat bijhouden zal blijken dat je eigenlijk helemaal niet veel verbruikt via mobiel internet

Verbruik via Whatsapp bijvoorbeeld stelt echt geen reet voor, paar kb per berichtje en paar Mb per maand, ook als je er veel gebruik van maakt.

1 wa is ongeveer 0,01mb

is dit niet iets voor je?

http://www.dealdirect.nl/SamsungGalaxyAceBLK

240 min/sms +750MB voor € 20,45 en je hebt meteen een goede mobiel met android.
alles erop en eraan

is sowieso wel goede site, staan nog andere goede deals op

• Topic Starter Topic Starter
De prijzen zijn wel echt flink omhoog gegaan daar schrok ik behoorlijk van. Heb net een nieuw abbo (1jaar) bij Vodafone afgesloten:

iPhone 4S 16GB
475 belminuten/mnd
1,8 GB internet/mnd
onbeperkt smssen
bellen en internetten in het buitenland binnen bundel (!)
85 euro/mnd

Het is natuurlijk wel chill dat je lekker kan internetten in het buitenland en dat is voor mn werk ook wel handig, maar ik betaal nu wel 30 euro meer dan bij mn vorige abbo waarbij ik aanzienlijk meer belminuten had. Aan de andere kant, een iPhone 4S 16GB kost 599. Als je die kosten van de jaarkosten afhaalt valt het best mee allemaal.

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 13:32 ----------

Alleen als al je vriendjes ook whatsapp hebben toch ?

Ik heb het ook sinds kort en kennelijk was ik de laatste (na jou misschien) want vrijwel iedereen die ik ken lijkt het te hebben.

Die 1GB houdt gewoon de datalimiet in. Filmpje kijken op mobile youtube: 20mb(voorbeeld).
Neem bijvoorbeeld vodafone. Ik ben daar nu een oude klant. Voor mij geldt 1GB datalimiet, als ik over die 1GB heenga, moet ik voor elke MB wat ik over de limiet heenga, extra betalen.

Wat ik nu begrepen heb van nieuwe aangesloten klanten, is dat zij een harde datalimiet krijgen. Zodra ze het hebben verbruikt, kunnen ze niet meer internetten.

Maar... 20mb... Dat betekend dus als je 50 filmpjes hebt gekeken dat je dan klaar bent voor die maand ofzo? Dan heb je zoveel verbruikt?
Kun je dat dan ook zelf in de gaten houden? Wil niks extra's voor mijn abbo betalen namelijk.

Ik heb het ook sinds kort en kennelijk was ik de laatste (na jou misschien) want vrijwel iedereen die ik ken lijkt het te hebben.

Idd, iedereen heeft het bijna en ik zit nog te klooien met m'n prepaid telefoon wat €10,- per minuut kost om te internetten.

Ik ga gewoon weer terug naar beltegoed. Goedkoopste oplossing. Zoveel bel ik toch niet. En als ik eens whatsapp ofzo, is het toch thuis op mijn eigen wi-fi.

Abonnementen worden veel te duur voor wat je er uiteindelijk voor krijgt. Blijkbaar is het normaal om €40 per maand te betalen voor een gsm...

klopt
ik heb extra een oudere sensation gekocht omdat je bij de nieuwste onmundig veel moet dokken.

Kost 800 euro voor 500mb+250 bel/smsjes voor 2 jaar

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 19:42 ----------

Maar... 20mb... Dat betekend dus als je 50 filmpjes hebt gekeken dat je dan klaar bent voor die maand ofzo? Dan heb je zoveel verbruikt?
Kun je dat dan ook zelf in de gaten houden? Wil niks extra's voor mijn abbo betalen namelijk.
.

Zijn Apps voor zoals 3g watchdog :)

Als je thuis gewoon op je wifi gaat, gaat het niet van je datalimiet af.
Gewoon geen filmpjes kijken als je niet op wifi zit :)

Zijn Apps voor zoals 3g watchdog :)

Als je thuis gewoon op je wifi gaat, gaat het niet van je datalimiet af.
Gewoon geen filmpjes kijken als je niet op wifi zit :)

Ah oke. Maar als je je internet aan laat staan i.v.m whatsApp en weerberichten e.d. gaat er weinig tot helemaal niets van MB vanaf?

Ben laatste tijd huiverig opzoek naar een heel goedkoop abbo namelijk met snel en ''veel'' internet, maar.. Snap er geen zak van :p
Wordt er ook constant ingeluisd met '' Betaal nu maar €20,- pmnd!! [Kleine letters] en na 3 maanden €50 pmnd. '' Echt zo'n FFUUUUU moment.

Ah oke. Maar als je je internet aan laat staan i.v.m whatsApp en weerberichten e.d. gaat er weinig tot helemaal niets van MB vanaf?

Ben laatste tijd huiverig opzoek naar een heel goedkoop abbo namelijk met snel en ''veel'' internet, maar.. Snap er geen zak van :p
Wordt er ook constant ingeluisd met '' Betaal nu maar €20,- pmnd!! [Kleine letters] en na 3 maanden €50 pmnd. '' Echt zo'n FFUUUUU moment.

Goedkoop abbo met snel internet is helaas niet meer, die tijden zijn nu al voorbij. Als je een goedkoop abbo neemt wordt je al met een 300MB max datalimiet opgezadeld. Hoe hoger je abonnementskosten, des te hoger zal je datalimiet worden. Alleen bij Ben heb je nog relatief goedkope abonnementen met redelijk wat datalimiet.

Ook wel een bummer dat een 1 jarig contract wss niet mogelijk is binnen mijn budget met een redelijke telefoon.

Ik zit er nu sterk aan te denken om toch iets meer uit te geven dan ik in gedachte had.
Dit ben ik van plan:

2 jaar abonnement Tele2
Voordeelbundel 300
500MB internet

37,50 per maand (De eerste 9 maanden 17,50)

Met gratis de Samsung i9100 Galaxy S 2

Wat denken jullie, is dit een goede deal? Ik heb begrepen dat deze telefoon erg goed is en sowieso een goede aankoop.

Mijn tweede vraag heeft betrekking op het internet. Is 500mb prima te doen?

als je thuis/op werk/vriendin/school draadloos hebt wel

Nee je kan beter onbeperkt hebben dan 500. Heb ook een kennis en die moet constant wifi doen (als het er al is) en opletten.....

Familielid van me heeft via gsmtopdeal of iets dergelijks. Goedkoop en geen klachten en ook onbeperkt inet.
Is dus een internetwinkel en scheelt redelijk in de kosten in vergelijking met personen in winkels gekocht.

TIP: Neem niet teveel sms en bel minuten want tegenwoordig sms't bijna NIEMAND meer en bellen ook steeds minder maar kijk naar jezelf ook even he..

Internet daarentegen wel onbeperkt doen kost dan tussen 20-25 per maand geloof ik.

EDIT: zie zelfs goedkopere mogelijkheden.

Laatst bewerkt:

een whatsapp berichtje is iets van 0.01mb

Zit thuis op draadloos en zit nu op 12 dagen met nieuw abbo op 59MB van de 500.

Ja de 20 pmnd is de instapprijs je moet gewoon opletten wat je juist erna betaald. Wat ik heb gedaan is gekeken hoeveel je totaal moet betalen over 2 jaar als je niet over je bundel gaat

Ik heb nog even want pas eind maart loopt mijn abonnement af maar ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt al valt het maand bedrag toch wat hoger uit dan gepland.

2 jaar abo
Samsung Galaxy S2

300minuten 27,50
500MB internet 10,00

Totaal: 37,50 per maand.

De eerste 9 maanden is er ook nog wat korting bij het abonnement.

Lijkt me een goede telefoon en geen verkeerde aanbieding?

Ja doen!

Samsung Galaxy S2 is badass. Al een half jaar ontzettend veel plezier van gehad en nog geen seconde spijt gehad van de keuze.

Met whatsapp verstuur je ook amper SMS'jes meer, vrijwel iedereen heeft dat tegenwoordig.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven