Fitness Seller

Nieuw betaalbaar telefoon abonnement

Lekker een sim-only nemen van simyo, mooi goedkoop en werkt op het netwerk van KPN.
Als mijn abonnementen in maart afloopt dan stap ik ook over. De abonnementen bij de grote drie, worden mij ook veel te duur.

• Topic Starter Topic Starter
Een paar mensen lijken me een simonly abonnement aan te raden maar ik wil er eentje met een telefoon zoals ik ook in de begin post aangeef.

Ik ga gewoon weer terug naar beltegoed. Goedkoopste oplossing. Zoveel bel ik toch niet. En als ik eens whatsapp ofzo, is het toch thuis op mijn eigen wi-fi.

Abonnementen worden veel te duur voor wat je er uiteindelijk voor krijgt. Blijkbaar is het normaal om €40 per maand te betalen voor een gsm...

Same.
Dat internetten is altijd wel handig vind ik...
Zit al te kijken naar een Sim only abbo waar internet bijzit voor heel goedkoop en dat ik het toestel los erbij koop.

Maar snap nooit geen ene zak van al die abbo's. Prepaid is dan toch een stuk makkelijker :o

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 13:31 ----------

Een paar mensen lijken me een simonly abonnement aan te raden maar ik wil er eentje met een telefoon zoals ik ook in de begin post aangeef.

Is het niet goedkoper om je toestel gewoon los te kopen en dan een sim only abbo erbij te nemen die precies bij je past ipv 40 euro pmd te betalen?

Ik ga gewoon weer terug naar beltegoed. Goedkoopste oplossing. Zoveel bel ik toch niet. En als ik eens whatsapp ofzo, is het toch thuis op mijn eigen wi-fi.

Abonnementen worden veel te duur voor wat je er uiteindelijk voor krijgt. Blijkbaar is het normaal om €40 per maand te betalen voor een gsm...

Daar moet je je niet in vergissen, er zijn altijd nog mensen zonder internet en dan gaat t bellen en smsen toch harder dan je denkt.

Telefoon los kopen is op den duur goedkoper.

Die gratis toestellen betaal je soms dubbel en dwars terug.

een abo met 400 minuten en veel smsjes is nog best duur.
http://www.kpn.com/mobiel/alle-telefoons.cat
en dan onder abonnementen kan je zelf iets leuks selecteren.
400 minuten + 250 sms kost al 65 euro per maand.
Beetje raar want als je er internet bijneemt dan kost het nog maar 38.75 per maand.

Ik zou gewoon een simonly nemen en dan een toestelletje kopen via internet, eventueel 2e hands.

Laatst bewerkt:
kpn is sowieso duur, wel topbereik, kan je niet zeggen van t-mobile

Alleen internet. Tegenwoordig heb je what'sapp enz dus gratis smsen.

Betaal zelf de eerste 4 maanden 13,- en daarna 21,-. Sim only. Iets van 300 smsjes of minuten en 1 GB internet. Als ik over mijn internet heen ga kost het 10 euro extra voor 1 GB. Telefoon heb ik er gewoon lost bij gekocht. Veel meer keuze en bij mij was het nog goedkoper ook.

Ik sms ook amper, omdat iedereen whatsapp heeft.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 14:29 ----------

Alleen internet. Tegenwoordig heb je what'sapp enz dus gratis smsen.
Maar de providers zijn ook niet dom. Voor zover ik weet moet je bij elk internet abonnement ook smsjes/belminuten nemen.

Ik lees hier al dingen over het kopen van een los toestel maar als je een beetje een moderne phone zit betaal je wss ook al een euro of 200?
Ik denk dat het verstandig is als ik er internet bij ga nemen i.v.m. whatsap. Dan hoef ik nauwelijks nog te smsen en misschien dat ik ook minder bel.

Ik lees hier al dingen over het kopen van een los toestel maar als je een beetje een moderne phone zit betaal je wss ook al een euro of 200?
Ik denk dat het verstandig is als ik er internet bij ga nemen i.v.m. whatsap. Dan hoef ik nauwelijks nog te smsen en misschien dat ik ook minder bel.
SINDS IK WHATSAPP HEb bel ik amper en sms helemaal nooit meer. echt chill. je kunt ook groepsgesprekken houden en foto´s filmpjes etc met elkaar uitwisselen via whatsapp

Hoe zit dat met die internet dan, hoe kun je daar over heen gaan?
Als je 1 GB internet hebt bijvoorbeeld... Wat houdt die 1GB precies in dan?

Hoe zit dat met die internet dan, hoe kun je daar over heen gaan?
Als je 1 GB internet hebt bijvoorbeeld... Wat houdt die 1GB precies in dan?

Die 1GB houdt gewoon de datalimiet in. Filmpje kijken op mobile youtube: 20mb(voorbeeld).
Neem bijvoorbeeld vodafone. Ik ben daar nu een oude klant. Voor mij geldt 1GB datalimiet, als ik over die 1GB heenga, moet ik voor elke MB wat ik over de limiet heenga, extra betalen.

Wat ik nu begrepen heb van nieuwe aangesloten klanten, is dat zij een harde datalimiet krijgen. Zodra ze het hebben verbruikt, kunnen ze niet meer internetten.

Is 1GB internet veel? Ik wil namelijk sowieso geen extra kosten per maand maken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven