- Waardering
- 3.543
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga gewoon weer terug naar beltegoed. Goedkoopste oplossing. Zoveel bel ik toch niet. En als ik eens whatsapp ofzo, is het toch thuis op mijn eigen wi-fi.
Abonnementen worden veel te duur voor wat je er uiteindelijk voor krijgt. Blijkbaar is het normaal om €40 per maand te betalen voor een gsm...

Een paar mensen lijken me een simonly abonnement aan te raden maar ik wil er eentje met een telefoon zoals ik ook in de begin post aangeef.
Ik ga gewoon weer terug naar beltegoed. Goedkoopste oplossing. Zoveel bel ik toch niet. En als ik eens whatsapp ofzo, is het toch thuis op mijn eigen wi-fi.
Abonnementen worden veel te duur voor wat je er uiteindelijk voor krijgt. Blijkbaar is het normaal om €40 per maand te betalen voor een gsm...
Een paar mensen lijken me een simonly abonnement aan te raden maar ik wil er eentje met een telefoon zoals ik ook in de begin post aangeef.
Telefoon los kopen is op den duur goedkoper.
Die gratis toestellen betaal je soms dubbel en dwars terug.
kpn is sowieso duur, wel topbereik, kan je niet zeggen van t-mobile
Maar de providers zijn ook niet dom. Voor zover ik weet moet je bij elk internet abonnement ook smsjes/belminuten nemen.Alleen internet. Tegenwoordig heb je what'sapp enz dus gratis smsen.
SINDS IK WHATSAPP HEb bel ik amper en sms helemaal nooit meer. echt chill. je kunt ook groepsgesprekken houden en foto´s filmpjes etc met elkaar uitwisselen via whatsappIk lees hier al dingen over het kopen van een los toestel maar als je een beetje een moderne phone zit betaal je wss ook al een euro of 200?
Ik denk dat het verstandig is als ik er internet bij ga nemen i.v.m. whatsap. Dan hoef ik nauwelijks nog te smsen en misschien dat ik ook minder bel.
SINDS IK WHATSAPP HEb bel ik amper en sms helemaal nooit meer. echt chill. je kunt ook groepsgesprekken houden en foto´s filmpjes etc met elkaar uitwisselen via whatsapp
ik kwam halverwege de zin er achter dat me capslock aanstond en had geen zin om terug te backspacen en opnieuw te typen 
Hoe zit dat met die internet dan, hoe kun je daar over heen gaan?
Als je 1 GB internet hebt bijvoorbeeld... Wat houdt die 1GB precies in dan?