KingBubba86
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 163
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo natuurlijk... voor jouw misschien natuurlijk... ze staan tijdelijk in de promotie.... tijdelijke liefde daar zijn we niks mee.Ik mix l-citruline en Beta-alanine met wat water en dan 6-8 caps van l-arginine. (de caps 30 minuten voor de workout) Allemaal natuurlijk van Musculi. Zijn ook alledrie in promotie momenteel !
Ik mix l-citruline en Beta-alanine met wat water en dan 6-8 caps van l-arginine.
(de caps 30 minuten voor de workout)
Allemaal natuurlijk van Musculi.
Zijn ook alledrie in promotie momenteel !
Agmatine? Persoonlijk vind ik het een uurtje voor je training (alle 3) ineens innemen het chillst. Het verspreiden van NO-ingrediënten over de dag ben ik persoonlijk niet zo'n fan.Heb 'm ondertussen in huis... op potje staat 3
x1 per dag, hoe pakken jullie het?
Hoezo natuurlijk... voor jouw misschien natuurlijk... ze staan tijdelijk in de promotie.... tijdelijke liefde daar zijn we niks mee.
Oja. Musculi natuurlijk! Natuurlijk.
Natuurlijk.
... nee.
Oja. Musculi natuurlijk! Natuurlijk.
Natuurlijk.
... nee.
Hoezo natuurlijk... voor jouw misschien natuurlijk... ze staan tijdelijk in de promotie.... tijdelijke liefde daar zijn we niks mee.
Er zullen wel genoeg kortingen komen hoor !
---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:40 ----------
Musculi, inderdaad natuurlijk !

Huh ? BK wordt gesponsored door Musculi, krijgt ook een deel gratis supplementen. Waarom zou hij dan iets anders gebruiken ?
We garanderen daarenboven ook gewoon de beste kwaliteit, dus snap niet goed waar deze opmerking op slaat ...
Volgens mij garandeert iedere webshop de beste kwaliteit. En zijn we daar niet eens eerder ingetuind

Dat BK wordt gesponsord door Musculi was inmiddels wel duidelijk, maar moet hij dan overal dit noemen? Ieder topic schreeuwt hij van de daken dat hij producten van Musculi gebruikt en dat deze producten tevens in de sale zijn..
Ja, en je zou denken dat je dan nu over de skillset beschikt om dat verschil wel te zien of te kunnen maken, nee ? Niet alsof we iets wegsteken, ik daag iedereen uit de boel te laten testen en vergelijken van een onafhankelijk labo (zoals we zelf ook doen). Mag ze zelf testen op label claims, zal ons niemand nadien dat label claims 100% kloppen. Garandeer ik je, want we hebben al de rest al laten testen
Hmmm, als jij iemand betaalt om je product te promoten, wil je dan dat hij over iets anders praat ?
En als die sponsor dan nog eens het board betaalt om hier te adverteren, moet je je dan inhouden ? Het is niet alsof hij off topic gaat. Hij zegt wat hij gebruikt, staat je vrij dat te negeren, of desnoods hetzelfde te doen maar met producten van een ander merk, noem maar op.

Niet dat ik je niet geloof, maar ik ben wantrouwend totdat er labtesten komen die uitsluitsel geven. Iedere webshop is immers de beste..
En hij hoeft zich niet in te houden, maar sommige topics zijn informatief en dan geeft hij er zo'n commerciële draai aan. Wellicht dat TS en Musculi er iets aan heeft, sure, maar de hele commercie achter bodybuilding doet mijn tenen krommen.
En hij mag er een commerciele draai aan geven zolang zijn antwoord maar ter zake is
Ik vind de combinatie citrilline, arginine, acetylcysteine en creatine ook beste voor pomp trouwens
En nu het sale is, zijn die behalve de acetylcysteine van bij de apotheek ook allemaal van musculi hoor
Als ik geloofwaardiger ben betekent dat nog niet dat je musculi moet kopen, maar het geeft ook wel mee dat ik de resultaten haalde met die producten. Want merk en kwaliteit kunnen uiteraard ook een invloed hebben op de werking ...
het is hem zo opgedragen. Dus mss niet heel terecht als je hem dan afvalt enkel daarom 
Ik heb nu argipower 1500 (arginine) van olimp, ik neem er 2 voor de training met een tas koffie en ik krijg er toch een heerlijke pomp van![]()