Musculi
Cool Novice
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om welke reden zou je citrulline en l-arginine combineren? Citrulline wordt omgezet naar arginine in de nieren dacht ik?De combinatie Citrulline en L-Arginine doet het altijd goed voor pomp :-)

Om welke reden zou je citrulline en l-arginine combineren? Citrulline wordt omgezet naar arginine in de nieren dacht ik?
Gebruik zelf citrulline en b-alanine, niet voor pomp tijdens de training maar op de een of andere manier merk ik dat mijn conditie sneller 'stijgt' dan zonder. Ook neem ik het niet altijd pre-w (of toch geen grote dosis) en heb ik dus ook amper last van een pomp. Loop wel de gehele dag met een lichte 'pomp' en veel aders rond als ik deze gebruik
Is natuurlijk mijn eigen ervaring en kan bij de rest anders zijn, maar denk dat ik niet de enige ben.
Dat zeg jij, voor mij werkt het voor geen meter geen pomp helemaal NIKS!
Okay, maarre heeft pomp ook nog meerwaarde voor kracht of massaprogressie ?

Goede boost man! Let er volgende keer even op wanneer je reageert. Dit topic is al 3 weken oud..Wat altijd goed werkt bij mij is: L-arginine (6caps), Citrulline 3gr en 3gr beta alanine.
B&F huismerk supps zijn gewoon TROEP! Keertje arginine gekocht helemaal niets van gemerkt.. Xxl good to go of extra geld bij leggen en een goed merk product kopen.
het werd al eerder gevraagd hier, maar nog niet echt beantwoord:
wat is het nut van 'een goede pomp'?
dat effect is toch niet blijvend? dat trekt toch weg als het spul wat daarvoor zorgt uitgewerkt is? wat is het nut dan? beetje op jezelf lopen geilen in de spiegel? of draagt het ook bij aan kracht en/of massa ontwikkeling?
body en fit arganine is verder prima heb zelf 3 soorten gebruikt allemaal hetzelfde.
Bij mij werkte die van B&F prima man, welke goede doseringen gepakt?
thanksVolgens mij zijn de meningen hierover nog verdeeld. Eigen kracht heeft in ieder geval ooit een artikel hierover geschreven: http://www.eigenkracht.nl/nieuws/item/81/Pompen+of+verzuipen:+het+belang+van+de+pomp+voor+spiergroei