Fitness Seller

Welk sup voor pomp

De combinatie Citrulline en L-Arginine doet het altijd goed voor pomp :-)

Okay, maarre heeft pomp ook nog meerwaarde voor kracht of massaprogressie ?

De combinatie Citrulline en L-Arginine doet het altijd goed voor pomp :-)
Om welke reden zou je citrulline en l-arginine combineren? Citrulline wordt omgezet naar arginine in de nieren dacht ik?
Gebruik zelf citrulline en b-alanine, niet voor pomp tijdens de training maar op de een of andere manier merk ik dat mijn conditie sneller 'stijgt' dan zonder. Ook neem ik het niet altijd pre-w (of toch geen grote dosis) en heb ik dus ook amper last van een pomp. Loop wel de gehele dag met een lichte 'pomp' en veel aders rond als ik deze gebruik :D
Is natuurlijk mijn eigen ervaring en kan bij de rest anders zijn, maar denk dat ik niet de enige ben.

Om welke reden zou je citrulline en l-arginine combineren? Citrulline wordt omgezet naar arginine in de nieren dacht ik?
Gebruik zelf citrulline en b-alanine, niet voor pomp tijdens de training maar op de een of andere manier merk ik dat mijn conditie sneller 'stijgt' dan zonder. Ook neem ik het niet altijd pre-w (of toch geen grote dosis) en heb ik dus ook amper last van een pomp. Loop wel de gehele dag met een lichte 'pomp' en veel aders rond als ik deze gebruik :D
Is natuurlijk mijn eigen ervaring en kan bij de rest anders zijn, maar denk dat ik niet de enige ben.

Omdat de omzetting van citrulline naar arginine tegelijkertijd ook de opname van gewone arginine gaat remmen, maar geen decline in omzetting geeft. Daarom geeft de combinatie een effectievere en langere stijging van arginine en bijvolg NO in het bloed.

Dat zeg jij, voor mij werkt het voor geen meter geen pomp helemaal NIKS!

Hoe kun je dan zeggen dat de producten slecht zijn....
Je zegt het zelf al voor Jou persoonlijk doet het niks ... dit houd dus niet in dat het voor iedereen troep is.
Nr1 (pre work out ) gingen een aantal van me maten helemaal op los en alles begon ook te tintelen bij ze.
Persoonlijk zelfs na een dubbele dosis merkte ik niks, nu No Xplode en ik knal zowat uit elkaar

Ik knal het lekkerst op goedkope pre workout.het zijn echt luxe producten voor me, dus drink het zo nu en dan voor mijn training. Dus voel het bijna altijd wel, anders lig ik zomaar een hele nacht wakker als ik het na 18u inneem haha :(

Wat altijd goed werkt bij mij is: L-arginine (6caps), Citrulline 3gr en 3gr beta alanine.

het werd al eerder gevraagd hier, maar nog niet echt beantwoord:

wat is het nut van 'een goede pomp'?

dat effect is toch niet blijvend? dat trekt toch weg als het spul wat daarvoor zorgt uitgewerkt is? wat is het nut dan? beetje op jezelf lopen geilen in de spiegel? of draagt het ook bij aan kracht en/of massa ontwikkeling?

B&F huismerk supps zijn gewoon TROEP! Keertje arginine gekocht helemaal niets van gemerkt.. Xxl good to go of extra geld bij leggen en een goed merk product kopen.

Bij mij werkte die van B&F prima man, welke goede doseringen gepakt?

het werd al eerder gevraagd hier, maar nog niet echt beantwoord:

wat is het nut van 'een goede pomp'?

dat effect is toch niet blijvend? dat trekt toch weg als het spul wat daarvoor zorgt uitgewerkt is? wat is het nut dan? beetje op jezelf lopen geilen in de spiegel? of draagt het ook bij aan kracht en/of massa ontwikkeling?

Volgens mij zijn de meningen hierover nog verdeeld. Eigen kracht heeft in ieder geval ooit een artikel hierover geschreven: http://www.eigenkracht.nl/nieuws/item/81/Pompen+of+verzuipen:+het+belang+van+de+pomp+voor+spiergroei

Soms zijn de omstandigheden ook zo, dat je het niet optimaal merkt. Ik train ook nite elke keer even lekker op een PWO hoor

Terug
Naar boven