philaprilia
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 9
Kan iemand mij vertellen welke supplementen de GH release werkelijk verbeteren? (Iemand er dus positiefs over te vertellen?)
Dat Arginine en Ornitine een positief effect hebben op de GH productie kunnen we in meerdere studies lezen. Ik ben dus op zoek gegaan naar deze producten puur maar kwam tot de vaststelling dat ze duur zijn en dat de pure vorm niet zo goed wordt opgenomen.
Nu zijn er een reeks supplementen op de markt met deze producten als basis.
+/- nog normale prijsklasse:
Bvb GH stack :
L-Arginine Pyroglutamate **
L-Ornithine Alpha-Ketoglutarate **
Lysine **
Macuna Pruriens **
Nieuw Zeelandse Colostrum **
Alpha-Glycerylphosphorylcholine **
L-Glutamine **
Zink **
Magnesium **
Vitamin B-6 **
Iemand enige ervaring met dit product? Van dit product wil ik eventueel wel enkele potjes kopen om het de tijd te geven om resultaten te geven. Zijn er nog van deze prijsklasse?
De duurdere GH supplementen
Supplementen zoals bvb hemogex http://www.fitnessnet.nl/?p_id=12490 en meditropin [Link niet meer beschikbaar]
Er zijn maar weinig gebruikerservaringen te vinden, de prijs en het feit dat alle GH producten wel wat tijd nodig hebben om resultaten te geven zal er wel voor iets tussen zeker...
Bij deze wil ik toch nog eens polsen naar enkele reacties.
Grtz
Dat Arginine en Ornitine een positief effect hebben op de GH productie kunnen we in meerdere studies lezen. Ik ben dus op zoek gegaan naar deze producten puur maar kwam tot de vaststelling dat ze duur zijn en dat de pure vorm niet zo goed wordt opgenomen.
Nu zijn er een reeks supplementen op de markt met deze producten als basis.
+/- nog normale prijsklasse:
Bvb GH stack :
L-Arginine Pyroglutamate **
L-Ornithine Alpha-Ketoglutarate **
Lysine **
Macuna Pruriens **
Nieuw Zeelandse Colostrum **
Alpha-Glycerylphosphorylcholine **
L-Glutamine **
Zink **
Magnesium **
Vitamin B-6 **
Iemand enige ervaring met dit product? Van dit product wil ik eventueel wel enkele potjes kopen om het de tijd te geven om resultaten te geven. Zijn er nog van deze prijsklasse?
De duurdere GH supplementen
Supplementen zoals bvb hemogex http://www.fitnessnet.nl/?p_id=12490 en meditropin [Link niet meer beschikbaar]
Er zijn maar weinig gebruikerservaringen te vinden, de prijs en het feit dat alle GH producten wel wat tijd nodig hebben om resultaten te geven zal er wel voor iets tussen zeker...
Bij deze wil ik toch nog eens polsen naar enkele reacties.
Grtz

, las ik in afgelopen flex