XXL Nutrition

Welke 2de kuur? orals

Advies (zie reden bij topic Injectiepijn van Bjorn) is om elke 4 dagen 1 mL te injecteren. Geen frontload?

^^Zou die frontload achterwege laten voor je eerste kuur. Frontloaden is trouwens ook wel wat ingewikkelder dan gewoon dosis x2.

Volgens mij is Cymex een vd weinigen die binnen een dag naar de adviezen luistert en ipv orals voor een Test-kuurtje gaat.

denk niet dat het alleen een kwestie van luisteren is, hij zal na het 1 en ander gelezen hebben toch ook wel de conclusie trekken dat het minder schadelijk is en meer geeft. De stap is alleen veeeel groter thats all.

ja precies. Ikzelf doe ma en don injecteren maar je kan ook 1x per week injecteren. Maar met minder hormoon schommelingen heb je minder bijwerkingen.

Wat bedoel je hier precies mee? Dat het beter is om, om de 4dagen te doen, zodat je minder hormoon schommelingen hebt ?

je gebruikt een ester wat een halfwaardetijd heeft van 10 dagen, dus ff meer als een week. In mijn ogen gaat in 7 dagen tot je nieuwe prik je test level dus teveel naar beneden. Daarom maandag en donderdag 250mg injecteren dan heb je een betere verdeling. Lees het stickie halfwaardetijd en esters maar eens in de leerzame topics .

je gebruikt een ester wat een halfwaardetijd heeft van 10 dagen, dus ff meer als een week. In mijn ogen gaat in 7 dagen tot je nieuwe prik je test level dus teveel naar beneden. Daarom maandag en donderdag 250mg injecteren dan heb je een betere verdeling. Lees het stickie halfwaardetijd en esters maar eens in de leerzame topics .

ben het wel met flip eens; ik ervaar ook minder bijwerkingen, vooral acne is veel minder bij maandag en donderdag prikken van enanthaat esters

is goed voor je lever alleen orals!! niet dus gewoon spuit niks engs aan gaat vanzelf

Heb zelf goede ervaring met om de 5dagen injecteren

• Topic Starter Topic Starter
binnekort mn gear maar is ophalen, en 2x weeks doen!

hopelijk krijg ik niet teveel last van injectie pijn en sides, want daar zie ik wel wat op tegen

Terug
Naar boven