Fitness Seller

welke activiteit kiezen voor fat loss

Jaryzz

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
25%
Welke moet ik kiezen als ik 3x per week full body training doe en 3x per week steady and slow cardio

BRMI x 1,55

of

BRMI x 1,375

Ik zou voor nken gaan, leuke activiteit.

Eet gewoon een weekje op 2600 kcals, is je gewicht na 7 dagen exact hetzelfde, weet je automatisch wat je behoefte is. Zo niet, verhogen of verlagen, hangt af van wat de weegschaal zegt.

Die activiteitsfactor berekenen dmv harris-benedict enzo is allemaal maar een schatting. bij mij klopte het ook van geen kant, heb een trage stofwisseling. maarja dat weet die calc niet natuurlijk.

Hangt ook af van wat voor werk je doet. Of je verders nog activiteiten doet, etc.

• Topic Starter Topic Starter
Eet gewoon een weekje op 2600 kcals, is je gewicht na 7 dagen exact hetzelfde, weet je automatisch wat je behoefte is. Zo niet, verhogen of verlagen, hangt af van wat de weegschaal zegt.

Die activiteitsfactor berekenen dmv harris-benedict enzo is allemaal maar een schatting. bij mij klopte het ook van geen kant, heb een trage stofwisseling. maarja dat weet die calc niet natuurlijk.

Oke thanks man, ik ga het proberen wat je zegt!

lol, moet je juist tegen hem zeggen :D

Terug
Naar boven