AndroidHealthClinic

Welke aminozuren bestellen?

Leroyvanderee

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Beste DBB'ers,

Ik heb een vraag: Ik sta op het punt om aminozuren te bestellen? Welke raden jullie aan (ervaringen)

Ik ben momenteel aan het cutten.

Mijn budget: €0,00 - €20,00

Poedervorm heeft mijn voorkeur.

Alvast bedankt voor jullie tips/opmerkingen!

Met zon buget blijft er weinig over, je kan zelf prima zoeken naar de goedkoopste.
Goedkoop kan prima zijn hoor, daar niet van. Maar ik hoop wel dat je begrijpt dat het vanzelfsprekend is dat hogere kwaliteit wat duurder is

vraag me eigenlijk af wat aminozuren nu precies doen ? :D

• Topic Starter Topic Starter
Met zon buget blijft er weinig over, je kan zelf prima zoeken naar de goedkoopste.
Goedkoop kan prima zijn hoor, daar niet van. Maar ik hoop wel dat je begrijpt dat het vanzelfsprekend is dat hogere kwaliteit wat duurder is

Klopt wel, maar heb al aardig wat aminozuren gezien in de prijsklasse..

BCAA Pure Caps (Body en Fit) €22,50 voor 500capsules
Muscle Protect (Body en Fit) €19,60 voor 500gram
Amino Super Tabs (Body en Fit) €14,90 voor 400 tabletten

Weet niet of iemand met 1 van deze 3 ervaring heeft?

2 van de 3 die je noemt zijn caps terwijl poeder je voorkeur heeft.

Die van mijn linkje is heerlijk tijdens voor en direct na je training!

Maar duur betekent ook weer niet altijd hogere kwaliteit.

waarom aparte aminos kopen? Whey bevat ook al die aminozuren.

Als je doel cutten is zou ik voor l carnitine gaan

Beste DBB'ers,

Ik heb een vraag: Ik sta op het punt om aminozuren te bestellen? Welke raden jullie aan (ervaringen)

Ik ben momenteel aan het cutten.

Mijn budget: €0,00 - €20,00

Poedervorm heeft mijn voorkeur.

Alvast bedankt voor jullie tips/opmerkingen!
Waarvoor wil je aminozuren bestellen?

Ik weet dat je vraagt achter welke, maar ervaring leert dat het ook goedkoper kan. Dus bij deze, waarom aminozuren?

Meestal zijn de duurdere vooral duurder omdat er een merk opstaat en zij modellen hebben die ze moeten betalen ed.

Bcaa caps zijn prima, heb ik zelf ook nu :)!

Ja daar dacht ik zelf ook al aan, nu ook in de aanbieding bij B&F
500 capsules - als je er 48 per week gebruikt.. betaal je omgerekend nog minder dan €3,00 per week.. mooie prijs dus!

En je hoeft er niet elke dag 8 te nemen natuurlijk dus kom je als het goed is nog lager uit ;)

Een aminozuur heeft geen kwalitatieve waarde. Elke aminozuur is gelijk, ongeacht zijn bron. De kwaliteit van eiwitten wordt bepaald door zijn aminozuur profiel. Het relatief laag voorkomen van aminozuur leucine bv tov de behoefte maakt een bepaald product inferieur. Maar leucine van merk X en Y zijn hetzelfde. De vulstoffen eventueel, die kunnen een verschil maken. Zoals chinese bedrijven die met dierenharen hun producten opvullen. Maar of dat werkelijk schadelijk is: dunno.

Terug
Naar boven