MuscleMeat

Welke Anabolen moet ik gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Train je onderlichaam erbij en je bovenlichaam zal nog beter groeien. Train ook je onderlichaam om ervoor te zorgen dat je een goede symmetrie krijgt en dat je niet verder in het leven hoeft te gaan als wijnglas.

Als ik jou was zou ik nu lekker het board gaan rondpluizen en toch wel minimaal een jaar kennis opdoen mbt AS voordat je er uberhaupt aan denkt.

====================================================
Als doel zou ik dit in gedachten nemen:

- Goed voedingspatroon (vaste tijdstippen met voldoende KCAL)
- Vast trainingsschema per 6-8 weken (daarna varieeren)
- Goed rusten dus lekker lang slapen (je groeit wanneer je slaapt)

====================================================

Aan te raden valt ook een goede multi vitaminen + mineralen supplement.

Suc6!

Ja ik weet het jimbo, ik ben er tot nu toe te lui voor geweest.
Ik ga er over 4 maandjes mee beginnen ofzo, Eerst maar ff wennen aan 3 keer in de week vind ik voorlopig genoeg :)

wat bedoel je ik train ook drie keer in de week waaronder mijn benen.
anders wordt je toch zo'n Jonny Bravo.

volkan zei:
Hallo allemaal, ik ben nu hier dus ik wil jullie eerst allemaal ff gedag zeggen.

Zelf train ik nu al zo'n 7 maanden en ik heb met een vriend besloten om te gaan injecteren of pillen te nemen. Nou heb ik een paar vragen:

- Welke moet ik gebruiken? Injectie of groeihormonen?

- Kennen jullie veilige soorten anabolen voor een beginnende?

- Hoe vaak moet ik deze gebruiken en hoe eigenlijk?

- Wat kosten ze nou ongeveer.

Ik heb me verrot gezocht naar informatie maar het is zo moeilijk te vinden als ze niet legaal in de winkel te verkrijgen zijn. Daarom zou ik graag willen dat iemand mij hiermee helpt.

je kan in ieder geval nog geen groeihormonen (sth)nemen :D stel eerst je voeding in orde en doorlees goed het steroiden forum dan kun je rustig je kennis op doen en dan nog altijd beslissen wat het word,heb je nog vragen dan post deze in de steroiden sectie
hier kun je ook wat kennis opdoen en het is nederlandstalig
http://www.finalflex.com/trainingzone_ster.htm

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hey goede site dream warrior, thanx.

Ik ben door jullie nu van mening veranderd, dus ook bedankt daarvoor.
Ik zal nog maar flink door trainen en pas later mee beginnen. Als ik het doe zal ik toch voor de pillen gaan, want een injectie lijkt me niet zo fijn :) En nee, ik ben geen mietje. ;)

Over mijn eetpatroon is echt niets te klagen hoor, ik eet zo'n 6 a 7 keer per dag met heel veel koolhydraten, eiwitten(shakies) en groenten.

Alleen zit er nog 1 vraag in mijn hoofd: hoe lang moet iemand gemiddeld ongeveer trainen dan om orale anabolen te nemen? Wat zou het meest 'slimme' wachttijd zijn zeg maar?

is moeilijk in jaren uit te drukken. Eerder in kg. Zorg eerst dat je voeding perfect is, balanceer je training uit. Leer je lichaam kennen. Als je dit eenmaal onder de knie hebt, zul je zoveel plezier hebben in natural bodybuilding, dat het kuren vanzelf uit je hoofd verdwijnt. Mocht dit op een gegeven moment niet meer voor voldoende groei zorgen, denk dan na over een kuurtje.
Maar wees niet te bang voor naalden, er zijn véél meer mogelijkheden om te kuren als je ook injecties durft te nemen, wat is nu één keer per week een prikje? Plus het feit dat het minder belastend is, je kunt langer en zwaarder gebruiken dus een hoger resultaat.
Ik geloof dat jij die jongen was die nog maar 7maand trainde? Maak daar maar 3 jaar van, mits het helemaal perfect is. MINIMAAL.
Alhoewel ik het idee hebt dat je dit niet gaat redden. Mocht je toch willen kuren, verzamel informatie. We hebben hier veel informatieve threads waar veel interessante links worden gegeven. Alles wat je wilt weten is onder handbereik. Mocht je er toch niet uitkomen, vraag gerust.
Veel plezier en succes.

Sorry maar zo beleef je totaal NIETS van bodybuilding.
Ga nog 5 jaar knallen (super hard trainen), zoveel mogelijk natuurlijke gains opbouwen. En daarna eventueel een kuurtje als het echt nodig mocht zijn :S... maar ik vind 't nix.

Als je nu al wilt gaan gebruiken, vind ik wel erg loser. Dan kun je het bodybuilding gewoon niet aan, fysiek of psychisch, en ga je maar vocht inspuiten.

Ten tweede.. ik durf te wedden dat het niet of nauwelijks werkt. Anabolen hoeft niet te werken hoor. Je kunt er alleen een ontzettende waterbuik mee krijgen. Of als je 1 kankercelletje in je lichaam hebt, dat het een tumor word.

Ik hoop dat je er goed over na denkt!!! Het heeft FEITELIJK geen enkele nut!

volkan zei:
Hey goede site dream warrior, thanx.

Ik ben door jullie nu van mening veranderd, dus ook bedankt daarvoor.
Ik zal nog maar flink door trainen en pas later mee beginnen. Als ik het doe zal ik toch voor de pillen gaan, want een injectie lijkt me niet zo fijn :) En nee, ik ben geen mietje. ;)

Over mijn eetpatroon is echt niets te klagen hoor, ik eet zo'n 6 a 7 keer per dag met heel veel koolhydraten, eiwitten(shakies) en groenten.

Alleen zit er nog 1 vraag in mijn hoofd: hoe lang moet iemand gemiddeld ongeveer trainen dan om orale anabolen te nemen? Wat zou het meest 'slimme' wachttijd zijn zeg maar?
niet over na denken nog. je hebt te weinig geduld.
en over jou eetpatroon...eet eens meer dan enkel shakies. ben t heelmaal met Soul eens. denk dat je voedingsschema nog te wensen over laat. eerst dat goed, dan supss, dan paar jaar verder en dan pas NADENKEN over een kuur. niet nu al t doel hebben om te gaan kuren. nog niet op fixeren. je vergeet ook de onv vetten als iik t zo lees

maar goed, je bent hier ook om te leren en ik vind t goed dat je tocg advies vraagt ipv lukraak te spuiten met alle evt gevolgen van dien.
maar post je eetschema anders eens in de voedingssectie want als dat goed is merk je pas betere resultaten waardoor je misshcien de kuur niet eens nodig acht op t moment

Dani zei:
Misschien een idee om eerst je te verdiepen in de materie van het trainen?
Lurn to walk before you run. :rolleyes:

en learn to stand before you walk..basis is alles

Ik denk dat hij in de veronderstelling leefde dat AAS hetzelfde is als supplementen aangezien hij het in deze sectie posten. Geeft al aan tot hoeverre hij op de hoogte was.

Nou daar gaan we, mijn voedingsschema:

Uren Maaltijden

08:30: - 4 sneetjes bruinbrood met kaas
Of een bak met havermout en yoghurt
- Magere kwark, zo'n half pakje.

11:30: - Banaan
- 2 sneetjes bruinbrood met vlees of kaas
- Vitamel

15:00: - Nog een banaantje uiteraard :D
- En dan havermout met yoghurt weer of gewoon een beetje rijst of aardappelen of pasta iets dergelijks
- Weer een half pakje magere kwark

18:00: - Maaltijd met vlees, groente, of koolhydraat rijke producten en dat eet ik vaak samen met bruinbrood. Is gewoon lekker
- Fruit, 2 mandarijntjes

21:00 - Eiwitshakie
- Banaantje, soms 2
- Havermout of Brinta als variatie.
of iets van het avondmaaltijd nog

23:00 - Kijken wat ik nog in de kast vind waar ik zin in heb, maar dan met koolhydraten en eiwitten. En nog een stukje fruit erbij.

Nou das ongeveer mijn voedingsschema, soms zijn er helaas dagen dat ik 5x eet maar soms ook wel 7x dus jah... ik moet nog ff een patroon hebben maar komt wel. Als er nog reacties zijn op mijn schema hoor ik het graag

Ik ben trouwens 20 jaar, weeg 74,5 kilo. Mijn lengte is 1.84 meter op precies te zijn.

Vermeld ook even de hoeveelheid koolhydraten, eiwitten en vetten. Op het eerste oog kan je eiwit inname zeker omhoog! En veel water drinken, zeker wanneer je creatine gebruikt.

Ooit wel eens van Ryubolic gehoord Volkan ? :D

teveel simpele suikers man, gooi die bananen eruit, je ben toch geen aap ? :P j/k
een banaantje ok, maar zoveel werkt juist averechts.

Je moet ff zoeken naar de calorien tabel op dit forum,
dan kan je effe precies zien hoeveel je binnen krijg enzovoorts.

idd banaantje :coolnana: is lekker, maar jij eet er 4 op een dag.. zitten ook veel suikers in.. Als ze wat rijper zijn heb ik begrepen dat ze ook meer suikers bevatten ? En ik zou persoonlijk voor het slapen gaan geen fruit nemen, omdat dat alleen de opname zou versnellen. EN voor het slapen gaan wil je dat niet.

maurice86 zei:
wat bedoel je ik train ook drie keer in de week waaronder mijn benen.
anders wordt je toch zo'n Jonny Bravo.

Yep..en ik kan het helaas weten.. Op mijn vorige sportschool kon ik bijna geen benen trainen (het enige wat ze hadden was een intertoys squat rek)..
Ben nu 2 x per week benen aan het trainen (een dag puur op massa en een dag meer op defenitie) om het in te halen..maar yep... I´m a Jonny Bravo.. :(

Greetz..
Socrates

Hmm inderdaad ik heb die bananen maar verlaagd naar 2 per dag. 4 leek me ook overdreven :)

Die caloriëntabel lijkt me goed, alleen heb ik het in excel aangetroffen. En dat werkt bij mij niet omdat ik dat programma niet heb. :eek:

Maar ik heb ergens een voedingsschema staan waar je kan uitrekenen hoeveel koolhydraten etc. je per dag nodig hebt. Dan maar op zo een manier.

volkan zei:
Nou daar gaan we, mijn voedingsschema:

Uren Maaltijden

08:30: - 4 sneetjes bruinbrood met kaas
Of een bak met havermout en yoghurt
- Magere kwark, zo'n half pakje.

11:30: - Banaan
- 2 sneetjes bruinbrood met vlees of kaas
- Vitamel

15:00: - Nog een banaantje uiteraard :D
- En dan havermout met yoghurt weer of gewoon een beetje rijst of aardappelen of pasta iets dergelijks
- Weer een half pakje magere kwark

18:00: - Maaltijd met vlees, groente, of koolhydraat rijke producten en dat eet ik vaak samen met bruinbrood. Is gewoon lekker
- Fruit, 2 mandarijntjes

21:00 - Eiwitshakie
- Banaantje, soms 2
- Havermout of Brinta als variatie.
of iets van het avondmaaltijd nog

23:00 - Kijken wat ik nog in de kast vind waar ik zin in heb, maar dan met koolhydraten en eiwitten. En nog een stukje fruit erbij.

Nou das ongeveer mijn voedingsschema, soms zijn er helaas dagen dat ik 5x eet maar soms ook wel 7x dus jah... ik moet nog ff een patroon hebben maar komt wel. Als er nog reacties zijn op mijn schema hoor ik het graag

Ik ben trouwens 20 jaar, weeg 74,5 kilo. Mijn lengte is 1.84 meter op precies te zijn.

Gooi het brood eruit en vervang dit voor zilvervliesrijst. Maak 1 grote bak rijst klaar, bv. 300 gr. ongekookt, kook dit en zorg dat het op het einde van de dag op is. Neem bij elke maaltijd minstens 40 gr. eiwit, dus of een blik tonijn, 2 ons kip, 2 ons koolvis, een bak magere kwark, een paar eieren, een eiwitshake. Neem daarnaast lijnzaadolie en levertraan dagelijks 1-2 eetlepels. Fruit max. 2-3 stuks per dag ivm. het teveel aan fructose wat je anders binnenkrijgt. Wat ik doe is een basis hebben van bepaalde producten die ik elke dag eet, zo heb ik een regelmaat en is het het makkelijkste. Ik maak 200 gr. rijst 's ochtends, neem 3 bakken kwark mee, 2 blikken tonijn, neem 'sochtends een shake, na me training een shake en bij het avond eten 200-300 gr. kip/tartaar/biefstuk/vis. Daarnaast 2 eetlepels lijnzaadolie per dag en 1 eetlepel levertraan. Bak me eten in roomboter vanwege de verz. vetten.

40 gram eiwitten bij elk maaltijd? Ik had bij ergogenics gelezen en ook nog eens van mijn fitnessinstructeur gehoord dat je lichaam maar per 3 uur maximaal 30 gram eiwit kan opnemen. De rest wordt opgeslagen als vet.

Direct na je training eiwitten nemen is ook niet goed, want je lichaam neemt binnen een uur na je training ook geen eiwitten meer op alleen koolhydraten en snelle suikers. Pas een uur na je training moet je weer eiwitten nemen.

Maar aan de ene kant hangt het natuurlijk ook van je massa af hoeveel eiwitten je kan nemen, dat had ik ook weer gehoord... dus jah... ???

volkan zei:
40 gram eiwitten bij elk maaltijd? Ik had bij ergogenics gelezen en ook nog eens van mijn fitnessinstructeur gehoord dat je lichaam maar per 3 uur maximaal 30 gram eiwit kan opnemen. De rest wordt opgeslagen als vet.

Direct na je training eiwitten nemen is ook niet goed, want je lichaam neemt binnen een uur na je training ook geen eiwitten meer op alleen koolhydraten en snelle suikers. Pas een uur na je training moet je weer eiwitten nemen.

Maar aan de ene kant hangt het natuurlijk ook van je massa af hoeveel eiwitten je kan nemen, dat had ik ook weer gehoord... dus jah... ???

Sure...

dus een bodybuilder van 120kg kan dus niet eens de eiwitbehoeften per dag innemen ??

Eiwitten maken NIET dik, wat niet word opgenomen scheid je uit.

neemt je lichaam geen eiwit direct op na de training??? Waar denk je dat je spieren naar bedelen na de training... eiwit! Die snelle suikers na de training zorgen er juist voor dat het eiwit nog sneller word opgenomen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven