MuscleMeat

Welke Anabolen moet ik gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
volkan zei:
40 gram eiwitten bij elk maaltijd? Ik had bij ergogenics gelezen en ook nog eens van mijn fitnessinstructeur gehoord dat je lichaam maar per 3 uur maximaal 30 gram eiwit kan opnemen. De rest wordt opgeslagen als vet.

Direct na je training eiwitten nemen is ook niet goed, want je lichaam neemt binnen een uur na je training ook geen eiwitten meer op alleen koolhydraten en snelle suikers. Pas een uur na je training moet je weer eiwitten nemen.
???
Wat een geluk dat je op dit forum bent beland. :) Want als je met die informatie omtrent voeding aan een kuur wou beginnen zou je waarschijnlijk niet veel overgehouden hebben.

De mensen hier weten waarover ze praten. 40gr eiwitten om de 2u dus :thumbs:
En een whey shake met dextrose na de training is een must om jezelf terug op te laden :)

Warrie

hahaha god sorry je moet nog veel leren :D geloof niet alles wat ergogenics zegt

ik neem altijd meteen na de training n wheyshake met brinta...spieren zijn dan het meest gevoelig voor insulinereacties.

@ DBoll: vervang de brinta eens door snelle suikers (vruchtensap, honing, dextrose, etc), deze worden sneller opgenomen als brinta.

volkan zei:
Hallo allemaal, ik ben nu hier dus ik wil jullie eerst allemaal ff gedag zeggen.

Zelf train ik nu al zo'n 7 maanden en ik heb met een vriend besloten om te gaan injecteren of pillen te nemen. Nou heb ik een paar vragen:

- Welke moet ik gebruiken? Injectie of groeihormonen?

- Kennen jullie veilige soorten anabolen voor een beginnende?

- Hoe vaak moet ik deze gebruiken en hoe eigenlijk?

- Wat kosten ze nou ongeveer.

Ik heb me verrot gezocht naar informatie maar het is zo moeilijk te vinden als ze niet legaal in de winkel te verkrijgen zijn. Daarom zou ik graag willen dat iemand mij hiermee helpt.

jij moet gewoon nog een paar jaar met je tengeltjes van de anabolen af blijven!!!!!

zorg eerst maar dat je een paar jaar clean traint en steeds winst blijft boeken das al moeilijk genoeg.
probeer het ook maar eens een paar jaar vol te houden om minimaal 3x per week extreem hard te trainen.

dus met andere woorden : JE BENT EEN RUND ALS JE TE SNEL MET ANABOLEN STUNT!!

lijkt me erg duidelijk zo

Ryu zei:
hahaha god sorry je moet nog veel leren :D geloof niet alles wat ergogenics zegt

ik ben het ook niet veel eens met ergogenics maar ik heb thuis het boek "the weider complete guide to sports nutrition" en daar staat in dat je idd koolhydraten nodig hebt na de training,liefst binnen de 2 uur dus hoe vroeger genomen hoe hoger de opname,dus het dextrose verhaal klopt
maar de eiwitten worden ook afgebroken tijdens de training maar deze moeten maar aangevuld worden vanaf ten vroegste een uur na de training
conclusie:voor de koolhydraten heb je 2 uur en voor proteine heb je tot de volgende training
echter van dat dik worden van eiwitten na de training staat hier niets in

Lauw zei:
@ DBoll: vervang de brinta eens door snelle suikers (vruchtensap, honing, dextrose, etc), deze worden sneller opgenomen als brinta.

Ik weet het...ik vergat er ook bij te vermelden dat ik ook meteen na de training n AA drink neem voor de snelle koolhydraten.

Thnxs anyway.

t probleem is dat deze gatsen vaak (niet allemaal) En 2 kuren in t jaar doen En die 6 pillen per week en dikke lijnen tot zich nemen. en dan word het een ander verhaal...ik ken dr zelf genoeg die t oowk doen.
ieder voor zich maar daar paas ik mijn info niet voor

t probleem is dat deze gatsen vaak (niet allemaal) En 2 kuren in t jaar doen En die 6 pillen per week en dikke lijnen tot zich nemen. en dan word het een ander verhaal...ik ken dr zelf genoeg die t oowk doen.
ieder voor zich maar daar paas ik mijn info niet voor :rolleyes:

Geeft niet.

Geeft niet.

Sorry dat was pas flauw :D

Ik heb bijwerking gevonden van ryubolic. merk nu dat je posts dubbel gaat zien :S

Je hebt je zeker niet aan de dosering gehouden :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie dubbel :p

volkan zei:
40 gram eiwitten bij elk maaltijd? Ik had bij ergogenics gelezen en ook nog eens van mijn fitnessinstructeur gehoord dat je lichaam maar per 3 uur maximaal 30 gram eiwit kan opnemen. De rest wordt opgeslagen als vet.

Direct na je training eiwitten nemen is ook niet goed, want je lichaam neemt binnen een uur na je training ook geen eiwitten meer op alleen koolhydraten en snelle suikers. Pas een uur na je training moet je weer eiwitten nemen.

Maar aan de ene kant hangt het natuurlijk ook van je massa af hoeveel eiwitten je kan nemen, dat had ik ook weer gehoord... dus jah... ???

Eiwitten kunnen vrijwel niet opgeslagen worden tot vet. Bij een inname van 10 kilo eiwit op een dag zonder kh of vetten begin het om te zetten tot vet. Molecuultechnisch gezien is dit een proces waarbij heel veel energie nodig is. Vraag je fitness leraar op welke wetenschappelijke studies hij het baseert? ik weet het antwoord, geen. Van horen zeggen. Overigens geef het een kans, vreet als een beest, neem rijst, kip, tonijn, kwark, eieren, koolvis, zalm, shakes, lijnzaadolie, levetraan, maak een goed schema, train als een beest en ik spreek jou over 6 maanden wanneer je minstens 6 kilo zwaarder bent. Ik heb mensen die beweerden ecto te zijn 12 kilo in een jaar zwaarder gekregen. Voeding is de sleutel tot succes.

Ik zit nu in n dbolkuur en ben in 2,5 week meer als 4 kilo aangekomen, ik eet sinds die tijd ook bijna t dubbele van wat ik dr voor at.

Ik wijt t zeker niet alleen aan de dbol.

MortalBB zei:
Sorry maar zo beleef je totaal NIETS van bodybuilding.
Ga nog 5 jaar knallen (super hard trainen), zoveel mogelijk natuurlijke gains opbouwen. En daarna eventueel een kuurtje als het echt nodig mocht zijn :S... maar ik vind 't nix.

Als je nu al wilt gaan gebruiken, vind ik wel erg loser. Dan kun je het bodybuilding gewoon niet aan, fysiek of psychisch, en ga je maar vocht inspuiten.

Ten tweede.. ik durf te wedden dat het niet of nauwelijks werkt. Anabolen hoeft niet te werken hoor. Je kunt er alleen een ontzettende waterbuik mee krijgen. Of als je 1 kankercelletje in je lichaam hebt, dat het een tumor word.

Ik hoop dat je er goed over na denkt!!! Het heeft FEITELIJK geen enkele nut!
dus de pro's kunnen hun beroep niet aan?
en gebruiken middelen die niet werken ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven