Fitness Seller

Welke Anabolen moet ik gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij refereerde naar deze persoon in kwestie die op 't huidige moment niet capabel is om een kuur aan te vangen. In tegenstelling tot pro's die excessieve begeleiding hebben en al jaren keihard gebeuld hebben.

Dat klopt..
Maar ik ben van mening dat AS op iedereen n effect hebben, of je nu n half jr traint of 10 jr. Het blijft krachtige medicatie, kankerpatienten kregen in sommige gevallen steroiden voorgeschreven om zich beter te voelen en dat was mede te wijten aan de eiwitsynthese. Dus het werkt blijkbaar zelfs voor mensen die niet trainen.

Dus iets roepen als, ' steroiden werken niet altijd' . Zon uitspraak kan ik niet volgen en valt volgens mij ook niet te onderbouwen.

Dboll zei:
Dat klopt..
Maar ik ben van mening dat AS op iedereen n effect hebben, of je nu n half jr traint of 10 jr. Het blijft krachtige medicatie, kankerpatienten kregen in sommige gevallen steroiden voorgeschreven om zich beter te voelen en dat was mede te wijten aan de eiwitsynthese. Dus het werkt blijkbaar zelfs voor mensen die niet trainen.

Dus iets roepen als, ' steroiden werken niet altijd' . Zon uitspraak kan ik niet volgen en valt volgens mij ook niet te onderbouwen.

idd daar doelde ik op en niet op de persoon die wilde kuren ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zo is het broh ;)

Vind wel dat jullie mensen snel afzeiken, ik wist hiervoor ook niks over anabolen. Dacht dat je dat gewoon kon nemen en dan groot zou worden zonder er iets voor te doen en dan in 1 keer 120kilo wegen ofzo.

Weet nu dat het niet zo werkt, jammer genoeg :D
Maar zijn vrienden/bekenden die doen dit wel allemaal en daarom lijkt het misschien gewoon ze zijn zelfs nog niet de pijp uit gegaan, dus waarom zou hij het niet doen? Omdat ie niet weet wat het inhoud. Paas die jongen informatie(wat ik zelf niet heb anders had ik het al gepost) Zo ben ik er ook achtergekomen dat ik nog een aantal jaartjes moet wachten, en wat de bijwerkingen zijn etc.

Je kan er idd allemaal enge ziektes van krijgen, vooral als je niet verstandig kuurt.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=13481
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=13242

Maja of je nou elk weekend dik 6 pillen tikt en dikke lijnen tevoorschijn haald of 1, 2 keer in het jaar een kuurtje neemt en elke dag vitamine's en onverzadigde vetten slikt.
Kan je volgends mij beter een kuur te grazen nemen, maar zal wel niet iedereen met me eens zijn :)

Enne dani,

Learn to spell before write :p ;)
Lol my hero

Ermwordt naar mijn mening ook te snel afgegeven op mensen die niks weten over aas en eraan willen beginnen.
Zeker op jongere leeftijd.
Zeg niet dat je het moet stimuleren, maar ze gaan het toch wel doen imo.
Dus beter wat redelijk advies geven of kennis, als men daar over beschikt.
Tuurlijk beetje zeuren en trollen hoort erbij.
Tuurlijk vindt ik ook dat men erst zelf eerst eens wat info moet vegaren.
Realiteit is dat het zo niet bij iedereen gaat.
Ik was zelf 17 met me 1e kuurtje, sustanon 1x pw en 1x 200 mg deca pw.
Stom? Tuurlijk! Maar wat wist ik toen? Niks en er was helaas geen forum.
Je luisterde naar je bron, meer niet.
Ben nu ook geen Galen, maar weet wel wat meer als toen.
Ah f**k ik draai door. ;)
GEEF GEWOON EEN BEETJE ADVIES! IPV GELIJK AFZEIKEN!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice bump :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven