XXL Nutrition

welke cardio? (cut)

jordaaaaa

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
90kg
hallo allemaal,

ik vraag me nu dus af met welke vorm van cardio je de meeste kcal verbrand?
of maakt dat helemaal niet uit?

alvast bedankt

Roeien?

Maakt idd niet veel uit, gewoon lekker joggen/roeien op pittig tempo en je zit goed.

Als je intensiever gaat roeien, verbrand je meer.
Ga je intensiever fietsen, verbrand je dan weer meer.

Zelf ga ik uit bed snel 5 mins touwtjespringen met gewichtjes erin, Tot hartslag hoog genoeg is, en dan als ene gek traplopen:p

http://www.youtube.com/watch?v=d0IbZ0eiEiQ

Hiit!

Touwtje springen behoort tot de top in meeste Kcal verbranden per x minuten

Maar zie je jezelf al 20 min. touwtjespringen? :p

Crosstrainer vind ik persoonlijk het aangenaamst, lopen leuker maar doe ik niet zoveel, omdat ik dan wat last krijg van mijn knie, door de schokken. Dus te veel lopen is ook niet goed ;)

Dude, ik deed altijd 10 min touwtje springen, 1 minuut rust, en dan weer 10 min (hartslag gem op 155)... Hardcore :D

Interval training doen bij de cardio toestellen. Crosstrainer vind ik zelf het lekkerst

Trampoline springen.

Je kan van alles doen, zolang je maar goed bezig bent. Gewoon lekker cardio doen en op 70-85 % van je maximale intensiteit gaan zitten. Dan zit je in een goede vetverbrandingszone. HIIT is uiteraard ook zeer effectief, maar gewoon doen waar jij je lekker bij voelt en probeer af te wisselen.

ik wil eigenlijk graag na mn KT naar huis hardlopen, alleen ben ik niet van plan om op heenweg ook te rennen (normaal fietsen:P) en hou iok er niet zo van als mn rugzak dan de hele tijd op en neer zwiept...de oplossing zal wsl heel simpel zijn maar ik kom er even niet op :P

haha idd, das badass. 's ochtends om 6.00 in me boxer en strakke hemdje op de trampoline buiten:D

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

ik wil eigenlijk graag na mn KT naar huis hardlopen, alleen ben ik niet van plan om op heenweg ook te rennen (normaal fietsen:P) en hou iok er niet zo van als mn rugzak dan de hele tijd op en neer zwiept...de oplossing zal wsl heel simpel zijn maar ik kom er even niet op :P

Mega katapult?

Terug
Naar boven