jody
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4
Nee serieusironmike86 zei:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee serieusironmike86 zei:
Had er ook een artikel van gelezen,die gast was echt obsessief bezig. Hij trainde 7op7 en dikwijls 3-4u op een dag.jody zei:
bartman zei:Had er ook een artikel van gelezen,die gast was echt obsessief bezig. Hij trainde 7op7 en dikwijls 3-4u op een dag.
Ik geloof dat hij gestorven is van een slechte combinatie van diuretica en een of ander medicijn.Gast was toen al helemaal gesloopd

ironmike86 zei:
Yzord zei:

Outlawl zei:Ik weet alleen dat die broer van Bruce lee zichzelf door zn kop had geschoten op de set van een film.Was een pistool die gebruikt zou worden voor de film,maar zat dus een echte kogel in.Hij hield voor de grap het pistool tegen zn hoofd en haalde de trekker over met de gedachte, het is tog maar nep.
(dat is die vent die in dat "Raven" speelt,met zo'n kraai als maatje.)
ironmike86 zei:michael jackson er toch ook sterk aanzitten,gecombineerd met nog allerlei andere soorten drugs
maar nu serieus wat denken jullie van marky mark AKA mark wahlberg?
![]()
black rush zei:Mark Wahlberg weet ik niet zeker. Hij is niet iemand die ineens een superfysiek heeft. In ze eerdere films valt het wel mee.
Al wil dat natuurlijk nog niets zeggen.
jimi zei:maar jah wil ook makkelijk die jur1 is 160 cm
ofsow dan ben je ook al snel breed en hij doet het al jaren lang en natuurlijk goed erbij eten