MuscleMeat

Welke celebs zitten volgens jou aan de Steroids?

• Topic Starter Topic Starter
michael jackson er toch ook sterk aanzitten,gecombineerd met nog allerlei andere soorten drugs :D

maar nu serieus wat denken jullie van marky mark AKA mark wahlberg?
mark-wahlberg.jpg

jody zei:
Had er ook een artikel van gelezen,die gast was echt obsessief bezig. Hij trainde 7op7 en dikwijls 3-4u op een dag.
Ik geloof dat hij gestorven is van een slechte combinatie van diuretica en een of ander medicijn.Gast was toen al helemaal gesloopd

Chuck Norris heeft hem omgelegd

bartman zei:
Had er ook een artikel van gelezen,die gast was echt obsessief bezig. Hij trainde 7op7 en dikwijls 3-4u op een dag.
Ik geloof dat hij gestorven is van een slechte combinatie van diuretica en een of ander medicijn.Gast was toen al helemaal gesloopd

ik dacht trouwens dat bruce lee vermoord was ???:eek:

Ik weet alleen dat die broer van Bruce lee zichzelf door zn kop had geschoten op de set van een film.Was een pistool die gebruikt zou worden voor de film,maar zat dus een echte kogel in.Hij hield voor de grap het pistool tegen zn hoofd en haalde de trekker over met de gedachte, het is tog maar nep.
(dat is die vent die in dat "Raven" speelt,met zo'n kraai als maatje.)

En Bruce lee was gestorven aan een hersen tumor.Blijkbaar dus door overmatig "dope-gebruik"

Outlawl zei:
Ik weet alleen dat die broer van Bruce lee zichzelf door zn kop had geschoten op de set van een film.Was een pistool die gebruikt zou worden voor de film,maar zat dus een echte kogel in.Hij hield voor de grap het pistool tegen zn hoofd en haalde de trekker over met de gedachte, het is tog maar nep.
(dat is die vent die in dat "Raven" speelt,met zo'n kraai als maatje.)

Je bedoeld zijn zoon Brandon Lee en het was de film The Crow

ironmike86 zei:
michael jackson er toch ook sterk aanzitten,gecombineerd met nog allerlei andere soorten drugs :D

maar nu serieus wat denken jullie van marky mark AKA mark wahlberg?
mark-wahlberg.jpg

Mark Wahlberg weet ik niet zeker. Hij is niet iemand die ineens een superfysiek heeft. In ze eerdere films valt het wel mee.
Al wil dat natuurlijk nog niets zeggen.

black rush zei:
Mark Wahlberg weet ik niet zeker. Hij is niet iemand die ineens een superfysiek heeft. In ze eerdere films valt het wel mee.
Al wil dat natuurlijk nog niets zeggen.

idd ik denk dat hij een matige gebruiker is iemand die maar heel effe wat winstrol neemt enzo om wat harder te tonen...

mark heeft zeker gejuiced!

Dit topic lijkt trouwens meer:

Welke celeb heeft massa? :roflol:

ik verdenk dolf jansen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Ik verdenk Dolf Jansen ervan dat ie t heel hard nodig heeft :D

wel monsterquads.

jimi zei:
maar jah wil ook makkelijk die jur1 is 160 cm
ofsow dan ben je ook al snel breed en hij doet het al jaren lang en natuurlijk goed erbij eten

iid een mini-mannetje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

What a monster!!!!!! haha.

Ik vind dbc onderhand ook wel een celeb

James Coburn?
Burt Reynolds?

Terug
Naar boven