MuscleMeat

Welke celebs zitten volgens jou aan de Steroids?

ironmike86 zei:
dit geloof ik nu niet echt...

Er heeft destijds een linkje gestaan van de landmachtsite over het maken van yuri's pak. Daar stonden al zijn maten armen heb ik wel onthouden: 38cm ,wel gortdroog.

• Topic Starter Topic Starter
destijds...hoeveel jaar spreken we dan?

ironmike86 zei:
destijds...hoeveel jaar spreken we dan?

Direct na het behalen van zijn wereldtitel. Hij had een pak nodig voor de sportman van het jaar verkiezing geloof ik. Ten tijde van deze foto's dus. Hij is trouwens 1,61 en 64 kilo.

Marc zei:
Misschien Edward Norton voor American His X ( Maar had ook gehoord dat hij ook stevig getraind heeft en vanuit gunstige hoeken werd gefilmd )

en met kort haar lijk je veel breder + circelvormig baardje ;)

Het Phonak team van Floyd Landis bevestigde inderdaad zopas de geruchten dat de Tourwinnaar positief testte op "Testosteron/Epitestoteron" na de 17de rit. Zowel het team als de renner waren stomverbaasd over het positieve resultaat. In de 17de rit verbaasde de Amerikaan vriend en vijand met een sterke solo-aanval over meerdere cols, daags na een zware inzinking.

Het team heeft beslist dat Landis voorlopig geen wedstrijden meer zal rijden tot de tegenexpertise uitgevoerd is. Als die ook positief is wordt hij ontslagen en wint de Spanjaard Oscar Pereiro Sio de Tour de France. (bron:fok.nl)

Jahoor we hebben weer een Celeb op Steroids :D

Yuri heeft echt een mooi fysiek, vind hem wel een beetje op jean claud v. damme lijken :p Ik denk dat hij wel naturel is, hij trained immers al vanaf dat ie 5 is ofzo aan de ringen ;) en KT vanaf 12 waarschijnlijk al..

En wie zegt dat het niet naturel te behalen valt, als je kleiner bent lijkt het toch al breder, geef mij een paar jaartjes als naturel en voila :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat denken jullie?

Jonko zei:
Yuri heeft echt een mooi fysiek, vind hem wel een beetje op jean claud v. damme lijken :p Ik denk dat hij wel naturel is, hij trained immers al vanaf dat ie 5 is ofzo aan de ringen ;) en KT vanaf 12 waarschijnlijk al..

En wie zegt dat het niet naturel te behalen valt, als je kleiner bent lijkt het toch al breder, geef mij een paar jaartjes als naturel en voila :p

Als je van jongs af aan al mensen achter je hebt die je begeleiden op het gebied van sport en voeding, dan is dat fysiek makkelijk naturel te behalen.

Hehehe daar is ie weer....

hahaha inderdaad... dacht al... wie gaat hem posten.

Duidelijk wel juiced...

2Pac...steroids...laat me niet lachen, weet je hoeveel die woog??
68kg ofzo:p

Gewoon een lelijk jong.

Bruce lee zat er ook zwaar aan.
Het heeft hem zelfs zijn leven gekost.

Terug
Naar boven