- Waardering
- 22
ironmike86 zei:
Er heeft destijds een linkje gestaan van de landmachtsite over het maken van yuri's pak. Daar stonden al zijn maten armen heb ik wel onthouden: 38cm ,wel gortdroog.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ironmike86 zei:
ironmike86 zei:
Marc zei:Misschien Edward Norton voor American His X ( Maar had ook gehoord dat hij ook stevig getraind heeft en vanuit gunstige hoeken werd gefilmd )

Het Phonak team van Floyd Landis bevestigde inderdaad zopas de geruchten dat de Tourwinnaar positief testte op "Testosteron/Epitestoteron" na de 17de rit. Zowel het team als de renner waren stomverbaasd over het positieve resultaat. In de 17de rit verbaasde de Amerikaan vriend en vijand met een sterke solo-aanval over meerdere cols, daags na een zware inzinking.
Het team heeft beslist dat Landis voorlopig geen wedstrijden meer zal rijden tot de tegenexpertise uitgevoerd is. Als die ook positief is wordt hij ontslagen en wint de Spanjaard Oscar Pereiro Sio de Tour de France. (bron:fok.nl)

Ik denk dat hij wel naturel is, hij trained immers al vanaf dat ie 5 is ofzo aan de ringen
en KT vanaf 12 waarschijnlijk al..
Jonko zei:Yuri heeft echt een mooi fysiek, vind hem wel een beetje op jean claud v. damme lijkenIk denk dat hij wel naturel is, hij trained immers al vanaf dat ie 5 is ofzo aan de ringen
en KT vanaf 12 waarschijnlijk al..
En wie zegt dat het niet naturel te behalen valt, als je kleiner bent lijkt het toch al breder, geef mij een paar jaartjes als naturel en voila![]()
black rush zei:

Leviathan zei:
Leviathan zei:Hehehe daar is ie weer....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
boerenkool zei:Duidelijk gevalletje van hypertrophia anabolica infantilus.

EricR zei:

Leviathan zei:
jody zei:Bruce lee zat er ook zwaar aan.
Het heeft hem zelfs zijn leven gekost.