jody
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
El Animali zei:Ik zit ze niet af te kraken. Om eerlijk te zijn vond ik het worstelen op tv prachtig om te zien en dit mag direct terug op de buis van mij. Mooie fysieken prachtige moves. Maar jij weet net zoals ik dat het entertainment is en niet echt. Maar het blijven idd wel goeie sportmensen en atleten of ze al dan niet as gebruiken om er te geraken.
En om on topic te blijven de vraag was welke celebs gebruiken AS volgens u. Dus moet je niet verschieten dat er worstelaars tussen zullen gepost worden.
"Vind hem alleen mooie armen hebben..Suicide Sid zei:inderdaad, kzat foutWas eigenlijk op zoek naar zulke foto, om mijn vermoedens te bevestigen.
Het rare is alsk trug denk aan de eertse keer dat ik scott op het scherm zag (dikke 5jaar geleden) dat ik het een brute fysiek vond, nu lach ik ermee...
FrankyB zei:Vind hem alleen mooie armen hebben..
Hij heeft btw wel scheve tepels![]()
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
WHC zei:Wat denken jullie van Elbert Vastenburg (Expeditie Robinson)
ik kan helaas geen goede foto's vinden
Die gast was ook behoorlijk groot![]()
http://www.realitynet.org/images/er6/Media/krant_elbert3.jpg
.inVorm zei:Vrij makkelijk naturel te haren, die Yuri. Ik verdenk hem pas van "Juicen" als als ik t bewezen zie/hoor.
Vrij makkelijk naturel te halen?black rush zei:
dream warrior zei:als ik deze foto zie en daar een reactie op lees van dat is makkelijk naturel te behalen dan ben ik benieuwt naar de fotos van al die naturel wonders hier op het board hoor

black rush zei:
Komt ook uit de Squeeze, vermoed ik.Angerfist zei:

The Rock zei:Vrij makkelijk naturel te halen?
Ik denk dat geen enkele naturel van dit board er zo uitziet.
. Armen geloof ik 38 cm niet onhaalbaar hoor!bouwens62 zei:Yuri is 67 kilo bij 1,62 wel aardig droog natuurlijk. Armen geloof ik 38 cm niet onhaalbaar hoor!
ironmike86 zei: