MuscleMeat

Welke celebs zitten volgens jou aan de Steroids?

Lance Armstrong
In feite het volledig peleton van de tour.
Spartacus uit Lazy town is natural denk ik

El Animali zei:
Ik zit ze niet af te kraken. Om eerlijk te zijn vond ik het worstelen op tv prachtig om te zien en dit mag direct terug op de buis van mij. Mooie fysieken prachtige moves. Maar jij weet net zoals ik dat het entertainment is en niet echt. Maar het blijven idd wel goeie sportmensen en atleten of ze al dan niet as gebruiken om er te geraken.

En om on topic te blijven de vraag was welke celebs gebruiken AS volgens u. Dus moet je niet verschieten dat er worstelaars tussen zullen gepost worden.

Ja tuurlijk, maar iedereen begon opeens worstelaars te posten, en er een beetje spottend over te doen. Wat ik al zei, dan kan je net zo goed elke pro BB'er gaan posten hier, en dan gaan roepen: "hahaha, volgens mij is deze ook niet naturel!! :D"

Suicide Sid zei:
inderdaad, kzat fout :) Was eigenlijk op zoek naar zulke foto, om mijn vermoedens te bevestigen.

Het rare is alsk trug denk aan de eertse keer dat ik scott op het scherm zag (dikke 5jaar geleden) dat ik het een brute fysiek vond, nu lach ik ermee...
Vind hem alleen mooie armen hebben..
Hij heeft btw wel scheve tepels :roflol: :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

FrankyB zei:
Vind hem alleen mooie armen hebben..
Hij heeft btw wel scheve tepels :roflol: :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ten eerste staat hij scheef, en ten tweede heeft volgens mij 90% van iedereen scheve tepels. Maar dat zie je natuurlijk niet als je een plat kippeborstje hebt.

Vrij makkelijk naturel te haren, die Yuri. Ik verdenk hem pas van "Juicen" als als ik t bewezen zie/hoor.

inVorm zei:
Vrij makkelijk naturel te haren, die Yuri. Ik verdenk hem pas van "Juicen" als als ik t bewezen zie/hoor.

:roflol: Vrij makkelijk naturel te halen?

Ik denk dat geen enkele naturel van dit board er zo uitziet.

Laatst bewerkt:
:ROLFOL:??? :roflol::roflol::roflol::roflol:
nie persoonlijk...gewoon een grappig woordje;)

Bob Sapp
[Link niet meer beschikbaar]
Chuck Liddell
Tito Ortiz

En melvin manhoef vond ik ook ineens flink gegroeid

dream warrior zei:
als ik deze foto zie en daar een reactie op lees van dat is makkelijk naturel te behalen dan ben ik benieuwt naar de fotos van al die naturel wonders hier op het board hoor

idd makkelijk te halen na 17 jaar knalhard trainen. :roflol:

maar jah wil ook makkelijk die jur1 is 160 cm
ofsow dan ben je ook al snel breed en hij doet het al jaren lang en natuurlijk goed erbij eten

Mannen die mannen beoordelen, oh brother..

The Rock zei:
:roflol: Vrij makkelijk naturel te halen?

Ik denk dat geen enkele naturel van dit board er zo uitziet.

Yuri is 67 kilo bij 1,62 wel aardig droog natuurlijk :D . Armen geloof ik 38 cm niet onhaalbaar hoor!

Too light to fight, too thin to win.

Terug
Naar boven