Fitness Seller

Welke celebs zitten volgens jou aan de Steroids?

Yep Jerommeke is a freak of nature.

Maar hij mag wel eens zijn benen trainen :rolleyes:

The Rock zei:
:roflol: allemaal rondje worstelaars afkraken? Deze mensen (en vooral die in de WWE zitten) moeten dit soort lichamen krijgen om aan de top te komen. Nu is Scott Steiner zijn top al een tijd voorbij, en dit is ook een oude foto. Roepen dat worstelaars AS gebruiken en het raar vinden is net zoiets als roepen dat Ronnie Coleman en Jay Cutler AS gebruiken en het dan raar vinden.

Er wordt vaak nogal lacherig over showworstelaars gedaan, maar als mensen eens wisten wat voor atleten dit waren en hoe verschrikkelijk hard werk het is zou je voortaan wel 2 keer denken om er lacherig over te doen. Imo horen veel van de showworstelaars tot de beste atleten op de aarde.

Ik zit ze niet af te kraken. Om eerlijk te zijn vond ik het worstelen op tv prachtig om te zien en dit mag direct terug op de buis van mij. Mooie fysieken prachtige moves. Maar jij weet net zoals ik dat het entertainment is en niet echt. Maar het blijven idd wel goeie sportmensen en atleten of ze al dan niet as gebruiken om er te geraken.

En om on topic te blijven de vraag was welke celebs gebruiken AS volgens u. Dus moet je niet verschieten dat er worstelaars tussen zullen gepost worden.

7d.jpg

Wijlen florence griffith joyner

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Carl Lewis

marion.jones.jpg

Marion Jones

Zowat iedere profsporter die op wereld niveau staat zit aan de AS of andere verboden middelen. Niet enkel de worstelaars ;) .

ONSCHULDIG TOT HET TEGENDEEL BEWEZEN IS........... DAMN.. van Lewis en Jones kan ik het me niet voorstellen, van Griffith wel.. maar ook zij is niet schuldig bevonden. Ik word helemaal SICK van dat Bashen ook over die worstelaars

Laatst bewerkt:
Jan_Ullrich__T-Mobi_196361s.jpg

Bolle Jan Ullrich was als we de uitkomsten van Operatie Puerto mogen geloven ook niet vies van : HGH, IGF-1, AAS, bloeddoping, HMG en nog wat andere middelen.

Wat denken jullie van Elbert Vastenburg (Expeditie Robinson)

ik kan helaas geen goede foto's vinden
Die gast was ook behoorlijk groot :cool:

krant_elbert3.jpg

Ik verdenk hem aan de GH en slin te zijn, gezien zijn GH gut. :thumbup:

Tom Boonen

Teveel om op te noemen.

Laatst bewerkt:
Goldberg

Ernesto Hoost?

Suicide Sid zei:
Das juist zijn sterke punt, ben net gaan googlen naar images van Scott. Zijn armen zijn mooi gevormd, maar om nu van massa te spreken. Zijn borst is wel deftig, hoewel ik verdenk (door de vorm) dat het implants zijn (heb wat verstand van anatomie omdat ik kunsthogeschool gedaan heb waarvoor ik lichtjes anatomie heb moeten studeren)... ben wel niet 100% zeker.
Zie hier niet echt iets vreemds aan de vorm van zijn borst ???

What about Yuri van Gelder just kidding;)

Die heeft trouwens echt een brute fysiek

FrankyB zei:
Zie hier niet echt iets vreemds aan de vorm van zijn borst ???
inderdaad, kzat fout :) Was eigenlijk op zoek naar zulke foto, om mijn vermoedens te bevestigen.

Het rare is alsk trug denk aan de eertse keer dat ik scott op het scherm zag (dikke 5jaar geleden) dat ik het een brute fysiek vond, nu lach ik ermee...

Terug
Naar boven