the better dayz
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
jongen
Jeromeke is volledig (VOLLEDIG
) naturel!!!!!!!!!1
bartp zei:
Jeromeke is volledig (VOLLEDIG
) naturel!!!!!!!!!1Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bartp zei:
) naturel!!!!!!!!!1El Animali zei:Yep Jerommeke is a freak of nature.
Maar hij mag wel eens zijn benen trainen![]()

The Rock zei:allemaal rondje worstelaars afkraken? Deze mensen (en vooral die in de WWE zitten) moeten dit soort lichamen krijgen om aan de top te komen. Nu is Scott Steiner zijn top al een tijd voorbij, en dit is ook een oude foto. Roepen dat worstelaars AS gebruiken en het raar vinden is net zoiets als roepen dat Ronnie Coleman en Jay Cutler AS gebruiken en het dan raar vinden.
Er wordt vaak nogal lacherig over showworstelaars gedaan, maar als mensen eens wisten wat voor atleten dit waren en hoe verschrikkelijk hard werk het is zou je voortaan wel 2 keer denken om er lacherig over te doen. Imo horen veel van de showworstelaars tot de beste atleten op de aarde.
.MrJ zei:Ik verdenk hem aan de GH en slin te zijn, gezien zijn GH gut.![]()

I’m here to kick ass and chew bubblegum, and I’m all out of gumSinlath zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Suicide Sid zei:Das juist zijn sterke punt, ben net gaan googlen naar images van Scott. Zijn armen zijn mooi gevormd, maar om nu van massa te spreken. Zijn borst is wel deftig, hoewel ik verdenk (door de vorm) dat het implants zijn (heb wat verstand van anatomie omdat ik kunsthogeschool gedaan heb waarvoor ik lichtjes anatomie heb moeten studeren)... ben wel niet 100% zeker.

SiRoj zei:
jody zei:

inderdaad, kzat foutFrankyB zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zie hier niet echt iets vreemds aan de vorm van zijn borst![]()
Was eigenlijk op zoek naar zulke foto, om mijn vermoedens te bevestigen.