AndroidHealthClinic

Welke DBB'er wil je ze ogen dichtstompen

Bezoekers in dit topic

dammen is bi

en mens-erger-je-niet is hetero
 
mars, dienant, koetje, mars, tractortje, mars, akiraC en eeeeeh mars

veel mensen zonder vrienden kijken op naar bovenstaande members
ze hebben iemand nodig om zichzelf beter te voelen . jammer voor PRO blijft dit een illusie hij slaat nog iedere keer een spiegel stuk als hij eraan voorbijkomt en zit vol haat een brabason te zingen als hij de avatars van populaire leden ziet .

Ik zei toch maar 1, theiceman!!

:roflol: ih ih ih

Hehe maar hoe heb je dat geregeld dan, meestal worden kloontjes van bannelingen niet echt geaccepteerd, of is dat omdat je nu betaald hebt? En waarom was je eigenlijk geband?


PRO zijn hoofd doet dienst als helikopterlandingsplaats en ja zijn vriendin is wel erg ....... ih ih ih :D
 
Iedereen met de voorletter B in zijn naam :)
 
Zijn er wel een paar waarmee ik eens een potje zou willen olieworstelen, telt dat ook? :D
 
Als ik mee mag doen wel ja!
 
Iedereen met de voorletter B in zijn naam :)

BRING IT OOOOOON!!! :D

btw zou ik purepower wel ff graag het licht uit de ogen tikken. Thank god dat die mongool gebanned is.
 
purepower a.k.a. THEICEMAN a.k.a. PRO
 
hij slaat nog iedere keer een spiegel stuk als hij eraan voorbijkomt





PRO zijn hoofd doet dienst als helikopterlandingsplaats en ja zijn vriendin is wel erg ....... ih ih ih :D
probeer mij nu niet met jezelf te vergelijken kan ik het helpen dat je nooit iets doorzet in je leven? en dat bb een opvlieging van 2 weekjes was waar je alleen maar nog depresiver uit kwam dan je er al in ging, vanwege het weer niet behalen van een doel in je leven:rolleyes:


en dat je mijn vriendin zo lekker vind weet ik nu wel:sukkeltje:, hoef je niet elke keer te herhalen, mischien ooit als je goed je best doet....ag nee wat lul ik ook, jij zal altijd maagd blijfen.
normaal hou ik er niet van om een man te schoppen als hij op de grond ligt maar aangezien jij je daar prettig voelt en geen man bent maak ik voor jou een uitzondering hoor:hamer:
 
probeer mij nu niet met jezelf te vergelijken kan ik het helpen dat je nooit iets doorzet in je leven? en dat bb een opvlieging van 2 weekjes was waar je alleen maar nog depresiver uit kwam dan je er al in ging, vanwege het weer niet behalen van een doel in je leven:rolleyes:


en dat je mijn vriendin zo lekker vind weet ik nu wel:sukkeltje:, hoef je niet elke keer te herhalen, mischien ooit als je goed je best doet....ag nee wat lul ik ook, jij zal altijd maagd blijfen.
normaal hou ik er niet van om een man te schoppen als hij op de grond ligt maar aangezien jij je daar prettig voelt en geen man bent maak ik voor jou een uitzondering hoor:hamer:

normaal hou je er niet van om een man te schoppen (als hij op de grond ligt), maar aangezien hij geen man is, maak je wel een uitzondering en schop je dus wel een man, die eigenlijk geen man is, waardoor je dus geen man schopt en dus eigenlijk geen uitzondering maakt terwijl je schopt. Ergo: het schoppen van vrouwen die op de grond liggen is gemeengoed voor je.

:thumbs: :D
 
Kunnen de kinderen AkiraC, PRO en Koetje hun vetes ergens anders uitvechten? We weten het nu wel.
 
Gr3v0x.. de enige die ik hier aankan:o
 
veel mensen zonder vrienden kijken op naar bovenstaande members
ze hebben iemand nodig om zichzelf beter te voelen . jammer voor PRO blijft dit een illusie hij slaat nog iedere keer een spiegel stuk als hij eraan voorbijkomt en zit vol haat een brabason te zingen als hij de avatars van populaire leden ziet .



:roflol: ih ih ih




PRO zijn hoofd doet dienst als helikopterlandingsplaats en ja zijn vriendin is wel erg ....... ih ih ih :D

Haha "pro" is quite the cockhound isn't he?
 
Haha, ik train man, wat lul je toch :roflol:
die 1ne keer per maand dat jij de dumbeltjes uit de hoek pakt, zonder voedings en trainings schema noem jij trainen:rolleyes:

Kunnen de kinderen AkiraC, PRO en Koetje hun vetes ergens anders uitvechten? We weten het nu wel.
voor iedereen die nog zit te springen om een reactie van mij die post ik hier niet meer:p
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven