MuscleMeat

Welke diet coach?

Bezoekers in dit topic

frietbakker

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
3.948
Waardering
31
Als jullie een (online) diet coach in de hand zouden nemen wie zouden jullie dan nemen?

Shelby Starnes bijv.? Martin Berkham? Chris Aceto? Of Alex Azerian, Dave Palumbo? Lee Hayward? Of nog iemand anders? Een nederland misschien zelfs?

Ik ben ook benieuwd naar waarom dan die coach?

Ohw en je moet ze betalen! Dus geen unlimited resources ;)
 
Zou zelf niet zo snel een online coach nemen. Maar een coach die je 1 keer per week/2 weken ziet en die dan je vet kan meten en kan kijken hoe je ervoor staat.
 
Chris aceto
Waarom?
Lees zijn stof wel eens door erg leerzaam
Works for me
 
Martin... IF = win. Kent zijn shit... anders Shelby Starnes.
 
Chris aceto
Waarom?
Lees zijn stof wel eens door erg leerzaam
Works for me

Kan je die ook betalen? Aceto is volgens mij wel echt de go to guy van zo'n beetje alle profs. Geen idee wat hij voor vergoeding vraagt.

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 09:54 ----------

Martin... IF = win. Kent zijn shit... anders Shelby Starnes.

IF of Carb Cycling dat is nogal een verschil... Wat is je ervaring met beide methodes?
 
Zelf geen mening? ;)
 
Kan je die ook betalen? Aceto is volgens mij wel echt de go to guy van zo'n beetje alle profs. Geen idee wat hij voor vergoeding vraagt.

---------- Post toegevoegd Sat 5 Nov 2011 om 09:54 ----------



IF of Carb Cycling dat is nogal een verschil... Wat is je ervaring met beide methodes?

Ik doe al een jaar IF. Carb cycling nooit gedaan, ik weet enkel dat Shelby Starnes veel tevreden klanten heeft, en ik volg ook de dud to stud in 30 weeks waarbij hij iemand op een zot dieet zet en daarna muscle gains laat doen.

Met IF heb ik gecut, gebulkt en recomp gedaan - super!
 
Nice, wat zijn je voor en na stats? H heb je ook fotos?
 
Zonder twijfel Martin Berkhan.
 
Ik doe IF, niet leangains. Heb wel foto's, maar het zijn gewone progressie foto's.

Leangains is een vorm van IF toch? Jij hebt alleen het eet window aangepast? Of doe je wat anders?
 
Leangains is een vorm van IF toch? Jij hebt alleen het eet window aangepast? Of doe je wat anders?

Leangains is een vorm van IF, inderdaad. Maar Leangains is 20% boven onderhoud op trainingsdagen (high carb/protein) en 20% onder onderhoud op rustdagen (high fat/protein). Ik eet gewoon tussen 15 en 23 en eet wat ik wil.

Heb LeanGains protocol een paar maandjes gevolgd, wilde cleanbulken. Uiteindelijk praktisch niks bijgekomen op de weegschaal, maar wel een pak buffer en droger geworden.
 
Goed bezig! Als het zo goed ging/gaat waarom ben je dan afgestapt van het LeanGains protocol?
 
Goed bezig! Als het zo goed ging/gaat waarom ben je dan afgestapt van het LeanGains protocol?

Ik ben eerder voorstander van see-food dieet dan van LG.
 
ik weet een goede in hasselt , in belgie. Pm als je meer wilt weten.
 
Gedaan! Ben benieuwd.
 
Dit [Link niet meer beschikbaar] van Jay Cutler
 
Back
Naar boven