MuscleMeat

Welke trainer/Coach raden jullie aan?

Bezoekers in dit topic

Newtime

Cool Novice
Lid geworden
7 jan 2017
Berichten
56
Waardering
19
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Goedemiddag heren en dames,

De titel van mijn topic spreekt voor zich. Welke trainer/coach raden jullie iemand aan in Nederland en waarom?

In Amerika heb je grote namen zoals George Farah, Chris Aceto, Dave Palumbu, Dennis James, Hany Rambod en vele andere. Is er in Nederland een Top coach?

Fijne dag en keep it real!
 
Jeffrey suikerbuijk? Volgens mij zit Wengstertje ook bij hem, of zat. Of ik heb t helemaal verkeerd
 
Jeffrey Suikerbuijk is een naam wat je vaker hoort, maar kan je hem beschouwen als de Top van Nederland?
 
Zijn atleten van BC Movement halen wel altijd de meeste prijzen binnen, you do the math...
 
nlbramnl zit ook bij hem. zou eens contact zoeken met hun ;). ben zelf niet bekend in die wereld dus ik durf geen uitspraken te doen over de top
 
Inderdaad je hoort wel goede verhalen erover en dat veel jonge atleten bij hem zitten.
 
Zijn atleten van BC Movement halen wel altijd de meeste prijzen binnen, you do the math...

Dat is goed om te horen. Zijn er meer goede trainers/Coaches in Nederland zoals bijvoorbeeld de type Chris Aceto of George Farah?
 
Sibil aka Oma
 
Prima coach qua voeding en training niks speciaals begeleid zelf ook atleten en wilde zelf eens begeleiding om te kijken hoe hij het aanpakt.
Ga nu zelf laatste 12 weken in ben vooral benieuwd wat ik de laatste 4 weken moet van hem hoe die eruit zien, maar zoiezo prima coach
 
Prima coach qua voeding en training niks speciaals begeleid zelf ook atleten en wilde zelf eens begeleiding om te kijken hoe hij het aanpakt.
Ga nu zelf laatste 12 weken in ben vooral benieuwd wat ik de laatste 4 weken moet van hem hoe die eruit zien, maar zoiezo prima coach

Ik neem aan dat jij het nu over Jeffrey Suikerbuijk hebt? Hoe is hij qua AAS schema's? Ik bedoel meer heeft hij verstand van zaken of is het meer de basic?
 
Bell is imo een hele goede coach. Vooral voor nattys. Not sure hoe hij roids begeleidt.
 
Bell is imo een hele goede coach. Vooral voor nattys. Not sure hoe hij roids begeleidt.

Ja, dus moeilijk te zeggen hoe hij te werk gaat.
 
Ik neem aan dat jij het nu over Jeffrey Suikerbuijk hebt? Hoe is hij qua AAS schema's? Ik bedoel meer heeft hij verstand van zaken of is het meer de basic?
Ik kuur niet dus geen kuur begeleiding nodig dus kan daar niks over zeggen
 
Kent iemand een goede coach in België?
 
Back
Naar boven