AndroidHealthClinic

welke films zoek je nog (kopen)

turo

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik zit nu over de 150 dvd's allemaal legaal en niet duurder dan 10 euro p/ dvd
welke ik nog zoek alle:
Predator films
heat (1995)
screamers (vanwege jeugd sensatie)
The Shawshank Redemption (een beetje overschat maar erg goed)
easy rider (normaal hou ik niet van cult films maar deze film is erg bijzonder vooral het einde natuurlijk)
het houd nooit op ik moet nog zoveel films zien die ook goed zijn maar het meeste van na 2000 vind ik tegen vallen.

Ja joh Heat kan je voor 5 euro ofzo kopen bij de free record shop.

Debby does Dallas en Nina does New York.

Ik zit nu over de 150 dvd's allemaal legaal en niet duurder dan 10 euro p/ dvd
welke ik nog zoek alle:
Predator films
heat (1995)
screamers (vanwege jeugd sensatie)
The Shawshank Redemption (een beetje overschat maar erg goed)
easy rider (normaal hou ik niet van cult films maar deze film is erg bijzonder vooral het einde natuurlijk)
het houd nooit op ik moet nog zoveel films zien die ook goed zijn maar het meeste van na 2000 vind ik tegen vallen.

dat is de beste film ooit gemaakt.

als ik klein was had ik een duitse jeugdfilm op video staan: Bodo, denk ik dat ie hete ma geen idee waar ik dat kan teruvinden, ma zou hem erg graag eens terug willen zien dat zou pas jeugdsentiment zijn.

het ging over een sul die via een uitvinding zijn dubbelganger creerde en die was dan juist het tegenovergestelde als hij
,

Gag factor 13#, Gag factor 23#

• Topic Starter Topic Starter
in dit toppic ik het eigenlijk ook de bedoeling om door te geven als je een film die iemand zoekt: ergens te koop ziet liggen om dat even te melden.

Ik zoek La Battaglia di Algeri, iemand die weet waar die te koop is?

[IMDB]http://www.imdb.com/title/tt0058946/[/IMDB]

Ik zoek nog steeds 'Delirious' van Eddie Murphy. Mocht iemand die ergens tegenkomen op het net, ik hoor het graag!

[dubbele post]

edit: heb je usenet account ?

Nee, maar ik wil 'm sowieso niet downloaden. Gewoon eerlijk gebrand op dvd, met de extra's en ondertiteling voor de 'hearing impaired'.
Ik heb trouwens geen enkele illegaal gebrande dvd in mijn bezit.

Ik zoek al enige tijd de Predator films.

wees gerust, die vind je niet op dvd, heb me ook de t*ring gezocht. Raw is wel te vinden..

Ja, Raw heb ik al ja... weet je zeker dat Delirious echt nergens te vinden is? Tja, je zou best gelijk kunnen hebben, want dan was ik 'm vast al wel 's ergens tegengekomen.

****.

Ja, Raw heb ik al ja... weet je zeker dat Delirious echt nergens te vinden is? Tja, je zou best gelijk kunnen hebben, want dan was ik 'm vast al wel 's ergens tegengekomen.

****.

nou, het is al ff geleden dat ik er naar gezocht heb, maar toendertijd was ie echt niet te vinden, ook niet in het buitenland. helaas. goenigoegoe-)

Terug
Naar boven