AndroidHealthClinic

welke films zoek je nog (kopen)

nou, het is al ff geleden dat ik er naar gezocht heb, maar toendertijd was ie echt niet te vinden, ook niet in het buitenland. helaas. goenigoegoe-)

Holy shit, kijk nou eens:

http://www.amazon.com/Eddie-Murphy-...AAEX489gjlm4&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1

Bol.com is wel teeeeringduur en Amazon verstuurt ook naar Nederland. Ik ga het direct proberen!

Nou, was bijna klaar met bestellen en toen ging er een lampje branden. Regiodvd's. Amerika heeft toch andere codes en shit?
Dus heb 'm toch maar via Bol besteld, wel een stuk duurder, maar hey... I GOT IT BABY!

mja, k weet niet precies hoe dat zit met die regio's, of de dvd spelers tegenwoordig regiovrij zijn. Tof dat je m gevonden heb joh, heb me toen zuur gezocht, maar s trouwens ook al weer jaren geleden bedenk ik me.

*surft naar bol.com*

Mijn behoorlijk nieuwe dvdspeler is niet regiovrij, kwam ik achter toen ik Baraka via ebay had besteld. Gelukkig is mijn xbox dat wel.. Maar ik denk dat de meeste dvdspelers dus niet regiovrij zijn.

• Topic Starter Topic Starter
inderdaad let op! als je dvd's van buiten de eu besteld heb je kans dat je dvd speler het niet pakt, kijk daarom of je dvd speler het wel af kan spelen en lees altijd de kleine letters en niet elke site of persoon is te vertouwen info en tips kunt gij vinden op diverse consumenten sites.

Predator 2 heb ik voor 10 euro bij de mediamarkt in Rotterdam zien liggen.

Heb hier bijna 200 dvd's 80% is denk ik legaa en gewoon gekocht, bijna allemaal bij de Freerecord shop en mediamarkt.

Wil nog steeds graag The Cincinnati Kid en Stuey hebben ,maar die zijn niet te vinden:(

Ook Predator 1 bij Mediamarkt voor 9 euro gevonden.

Stuey wil ik idd ook nog wel eens zien.

C'est Arrivé près de chez Vous

C'est Arrivé près de chez Vous

heb ik zien liggen in de Fnac

Wijnegem Shopping centrum

7 euro dacht ik

bij free recodrshop heb ik hem ook al zien liggen
maar weet niet of ze hem daar nog in stock hebben

trouwens echt goede film, lijkt wel real life

Beste Belgische film ooit!

gisteren in Fnac
2 films gevonden die ik al tijdje tevergeefs zocht

Wild at heart voor 7 e
en Bleu Velvet voor 9 e

films die ik nog zoek zijn Easy Rider en Taxi Driver

heb ik zien liggen in de Fnac

Wijnegem Shopping centrum

7 euro dacht ik

bij free recodrshop heb ik hem ook al zien liggen
maar weet niet of ze hem daar nog in stock hebben

trouwens echt goede film, lijkt wel real life

Ik heb er wel eens naar gevraagd bij Van Leest en FRS, maar beiden hadden ze niet meer in voorraad of bestelling. Bol.com heeft hem wel nog dacht ik. Binnenkort daar eens bestellen.

Terug
Naar boven