- Waardering
- 221
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat je meerdere injectieplekken nodig hebt?Bil is nog het beste denk ik...waarom zet je het niet in je bil ? 4e quadrant

Das een goede... zeker als je meeredere middelen gebruikt, maar we weten alleen niet welke cycle hij neemt uit dit topic.
Daarnaast 3ml is aardig wat..voor in het bovenbeen vind ik persoonlijk .. dus als jij dat injecteerd is de bil de juiste optie. Daarom was de vraag ook aan de topic starter.
Maar snap je punt![]()
aii das kut idd.. wat was er dan precies .. een abces ?
maar dat hoeft niet te betekenen dat het door de bil injectie gaat .. dat kan door meer dingen komen.. type olie.. zoals arachis olie (wat zit in veel HG producten), olie verdunners .. weet even de naam niet meer ethyloleaat oid of niet steriele producten... maar de oorzaak zal niet liggen in de bil lijkt mij door gebruik van een injectie plek.. ( je kan wel een zenuw geraakt hebben ) maar als dat idd nu niet meer gaat dan is idd je been ook een optie.. ik gebruikte vroeger altijd de blauwe 0.6 bij .25.. wat trouwes ook nog kan is bv kortwerkende esters.. zoals propionate.. dat kristaliseerd sneller terug evenals hoog gedooseerde producten (op boldenone na wat kwa gronstof al vettig is ) maar snap je punt.. dat je daar niet meer wilt
dat bedoel ik idd.. ik snap je punt dat er angst is dus ik geef je groot gelijk.... en als het nu wel lekker gaat zou ik het zeker niet veranderen.. maar succes man![]()