MuscleMeat

Welke kant draait deze vrouw op?

WTF, snap niet hoe je die vrouw tegen klok kan in zien gaan.??? Heb het 1 minuut geprobeerd, maar kan het gewoon niet zien.

Ik ook niet met geen enkele mogelijkheid. Volgens mij zit er ook iets niet echt goed als je dat kunt zien, want het is overduidelijk dat het meisje wat hier model voor stond gewoon met de klok mee draaide

In Internet Explorer gaat ze tegen de klok in, en in Firefox gaat ze met de klok mee.

Bij mij gaat ze tegen de klok in.

Ik heb een truc gevonden hoe je ze kan laten draaien :D

Niemand snapt ook dat het gewoon een gifje is die met een simpel javascriptje willekeurig per IP adres, met de klok mee.. danwel tegen de klok in wordt afgespeeld :P J/K

MEGA TIP

concentreer je op haar benen.
Je ziet als ze draaid haar één been achter het andere gaan (of omgekeerd)
Beeld je nu in dat het beeld inplek van achter het been ervoor gaat. (of omgekeerd)

Ineens zie je ze omgedraaid keren.

Niemand snapt ook dat het gewoon een gifje is die met een simpel javascriptje willekeurig per IP adres, met de klok mee.. danwel tegen de klok in wordt afgespeeld :P J/K

hahah als jij dat denkt jongen :thumb: Ik kan durrr op elk moment een andere kant op sturen.

Ik kan ze beiden kanten op doen draaien , gewoon concentreren op een bepaald punt en het lukt.

Iedereen snapt dat het gewoon een gifje is....

Het punt is de manier waarop het plaatje zich beweegt door de manier waarop je hersenen het beeld interpreteren. Dit heeft niks te maken met IP adressen aangezien ik het plaatje elk moment van richting kan laten veranderen.

Ik word echt knettergek van dat k*tplaatje!!!

Iedereen snapt dat het gewoon een gifje is....

Het punt is de manier waarop het plaatje zich beweegt door de manier waarop je hersenen het beeld interpreteren. Dit heeft niks te maken met IP adressen aangezien ik het plaatje elk moment van richting kan laten veranderen.

hahah als jij dat denkt jongen :thumb: Ik kan durrr op elk moment een andere kant op sturen.

Haha dat snap ik ook wel. Voor de zekerheid maar in het wit J/K erbij gezet...

Terug
Naar boven