- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BTW die draaiende vrouw, na wat oefenen kan je zonder te bewegen (gewoon door te denken/switchen van hersenhelft) de draairichting bepalen. Matrix style![]()

BTW die draaiende vrouw, na wat oefenen kan je zonder te bewegen (gewoon door te denken/switchen van hersenhelft) de draairichting bepalen. Matrix style![]()
Ja ik had er de vorige keer al wat onderzoek naar gedaan, ooit ook docu gezien die ging over de verschillen tussen linker- en rechterhelft.Het is een soort brainstorm-modus die je bewust moet kunnen inschakelen of uitschakelen. Voor een zuivere realist is het aardig moeilijk moeilijk om haar uurwijzerzin te laten draaien terwijl het voor een fantast moeilijk is om haar tegenuurwijzerzin te laten draaien. Zowel bij uurwijzerzin als bij tegenuurwijzerzin zitten btw eigenschappen die toegeschreven worden aan "mannelijk" denken en eigenschappen die toegeschreven worden aan "vrouwelijk" denken.
THC vermindert de werking van de linker hersenhelft, dus dan zal het denk ik nog moeilijker worden om haar tegen de klok in te laten draaien.ik krijg haar met geen mogelijkheid tegen de klok in. zo maar ff een jointje roken en kijken of het dan lukt..
THC vermindert de werking van de linker hersenhelft, dus dan zal het denk ik nog moeilijker worden om haar tegen de klok in te laten draaien.

Een leuke test:-terwijl je kijkt maak een rekensom in je hoofd en kijk naar waar ze draait.
-nu denk je aan een fantasie en kijk nu wat er gebeurt.
-herhaal dit een paar keren en na tijdje is het makkelijk te controleren.

echt heel vet dit.. ze draaide eerst de hele tijd tegen de klok in en ik kon op geen manier haar met de klok mee laten draaien, maar toen ik wat rekensommen begon te maken in mijn hoofd begon ze ineens wel met de klok mee te draaien.. maar nu lijkt het me niet meer om haar tegen de klok in te draaien![]()
gewoon aan een sprookje ofzo denken,iets waarvan je weet dat het niet echt is en laten afspelen in je hoofd.echt heel vet dit.. ze draaide eerst de hele tijd tegen de klok in en ik kon op geen manier haar met de klok mee laten draaien, maar toen ik wat rekensommen begon te maken in mijn hoofd begon ze ineens wel met de klok mee te draaien.. maar nu lijkt het me niet meer om haar tegen de klok in te draaien![]()
Krijg haar met geen mogelijkheid tegen de klok in. Uit de tekst blijkt dat de meeste mensen dit wel zo zien? Waarom ziet het merendeel in dit topic dan wel met de klok mee..
Uhh...Eerst linksomdraaiend, daarna rechtsomdraaiend en daarna weer linksomdraaiend...en nu?