- Waardering
- 1.273
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is natuurlijk ook heel handig om dingen transparant te maken als je zeker wilt zijn dat mensen het lezen..Haha dat snap ik ook wel. Voor de zekerheid maar in het wit J/K erbij gezet...
Is er trouwens een mogelijkheid om dit plaatje te besturen en er bv een spelletje mee te spelen of van te maken? Dat je ze mss enorm vlug van kant kan laten veranderen, enkele keren per sec ofzo?
Hahah ik heb het net gedaan maar nu maakt ze een beweging die anatomisch gezien compleet onmogelijk isIemand succes met mijn tip gehad dat het eerst niet kon zien ?

ze moet minstens een halve draai maken voor je haar kan laten keren.

In Internet Explorer gaat ze tegen de klok in, en in Firefox gaat ze met de klok mee.
Het zit hem gewoon allemaal in haar benen.
Iemand succes met mijn tip gehad dat het eerst niet kon zien ?
Idd, kon het eerst niet zien, pas toen ik naar onder scrolde om de kenmerken te bekijken en enkel nog haar benen zichtbaar waren zag ik ze opeens tegenwijzerzin beginnen draaien.

Let ook maar eens op haar knieschijven en paardenstaart. Ik kan haar nu alleen nog uurwijzerzin laten draaien als ik haar vanuit mn ooghoeken bekijk.Idd! Zodra ik alleen de benen en schaduw in beeld had draaide die opeens de andere kant op, als ik daarna een andere pagina open en ff later weer terugga draait ze weer met de klok mee.