AndroidHealthClinic

Welke kant draait deze vrouw op?

Is er trouwens een mogelijkheid om dit plaatje te besturen en er bv een spelletje mee te spelen of van te maken? Dat je ze mss enorm vlug van kant kan laten veranderen, enkele keren per sec ofzo?

In het begin draaide ze even tegen de klok in maar daarna draaide ze opeens met de klok mee. Ik kan haar nu ook niet meer tegen de klok in zien draaien. En ik ben nog wel rechtshandig.. Zit er een steekje los in m'n kop? =p

Ik kan beide kanten op laten draaien, vind het wel een heel vet ding.

Als je alles fragmentarisch bekijkt merk je dat ze overduidelijk tegenuurwijzerzin beweegt. Bekijk je het vanuit je ooghoeken, begint ze uurwijzerzin te draaien. Dat is ook consistent met de eigenschappen die eraan gekoppeld worden. In realiteit draait ze ook gewoon tegenuurwijzerzin.

Is hier al eens voorbij gekomen deze, toen hebben er zelfs de gif geopend in photoshop omdat ze het niet geloofden :)

Begon bij mij tegen de klok in, maar als ik ff snel wegkijk en terug focus switcht het naar met de klok mee.

Als je kijkt naar de eigenschappen bij de verschillende draairichtingen is het klaar welke kant ze echt opdraait.

Het zit hem gewoon allemaal in haar benen.

Iemand succes met mijn tip gehad dat het eerst niet kon zien ?

Idd, kon het eerst niet zien, pas toen ik naar onder scrolde om de kenmerken te bekijken en enkel nog haar benen zichtbaar waren zag ik ze opeens tegenwijzerzin beginnen draaien.

via der hand en benen, kan ik der switchen.

eerste seconden klok mee, toen 15 seconden tegen de klok in, en toen opeens weer rechtsom(vlak nadat ik begon te lezen hehe)

kom er net achter dat als ik naar rechts van mijn scherm kijk en het plaatje in mijn ooghoek zie, ze tegen de klok in gaat, als ik er rechts naar kijk met de klok mee

ook door naar me voeten te kijken of naar het plafond is ze elke keer van richting veranderd :lol:

Idd! Zodra ik alleen de benen en schaduw in beeld had draaide die opeens de andere kant op, als ik daarna een andere pagina open en ff later weer terugga draait ze weer met de klok mee.
Let ook maar eens op haar knieschijven en paardenstaart. Ik kan haar nu alleen nog uurwijzerzin laten draaien als ik haar vanuit mn ooghoeken bekijk.

Dit is ook een leuke:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kijk er van dichtbij naar, en vervolgens nog eens van op 2,5 meter afstand.

ik krijg haar met geen mogelijkheid tegen de klok in. zo maar ff een jointje roken en kijken of het dan lukt..

Ik kan haar door mij op haar kuiten te fixeren langs alle kanten laten draaien. Lijkt mij de gemakkelijkste manier..

Haha, nice, nu kan ik haar gewoon laten zweven voor mij, zodat ze geen rondjes meer maakt maar gewoon wat links en rechts beweegt :D
Jammer genoeg kan het alleen maar als ik mij fixeer op haar kuit, op haar lichaam lukt het niet echt.

Terug
Naar boven