MuscleMeat

Welke keuze tussen 4 orals?

HorusV

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Hey daar,

Als jullie moeten kiezen tussen de volgende 4 orals, naar welke gaat jullie voorkeur uit rekening houdend met spiermassa en negatieve side's

-Anavar
-Oral Turinabol
-Winstrol
-Superdrol

Thx voor de reply's

Hey daar,

Als jullie moeten kiezen tussen de volgende 4 orals, naar welke gaat jullie voorkeur uit rekening houdend met spiermassa en negatieve side's

-Anavar
-Oral Turinabol
-Winstrol
-Superdrol

Thx voor de reply's

Superdrol komt "uit het nest van masteron" en anavar moet je hoog doseren imo

Turinabol ligt ergens tussen d-bol en anavar,dus ik zou voor winny kiezen:rolleyes:

"Voor welk doel?" Lijkt me een enigzins belangrijke vraag?

cutten: winstrol
bulken: superdrol

Anavar : puur kracht, kilo'tje of 2
Turinabol : haalde bij mij geen zak uit
Superdrol : geen ervaring mee

Ksou ook kiezen voor winny, goede resultaten mee behaald..

Drol uiteraard.. :D en niet die superonzin.

• Topic Starter Topic Starter
Drol uiteraard.. :D en niet die superonzin.

Welke superonzin?

---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 09:36 ----------

Dus qua massa opbouwend effect en de kans op bijwerkingen?:

1-Winstrol
2-T-Boll
3-Superdrol
4-Anavar

Neenee, kwa massaopbouwend effect kan je superdrol volledig vanboven zetten. 5-6kg zuivere massawinst op 3-4 weken is niet abnormaal. Sides zijn jammer genoeg ook het hoogst.

ik zou gaan voor de winstrol
mits de voeding op orde is kom je goede massa aan en gaat je vetpercentage ook nog omlaag
net uit de kuur van 8 weken op 50mg

Neenee, kwa massaopbouwend effect kan je superdrol volledig vanboven zetten. 5-6kg zuivere massawinst op 3-4 weken is niet abnormaal. Sides zijn jammer genoeg ook het hoogst.

What??? 5-6 kg zuivere massa winst???!!!!
hoeveel mg per dag in hoeveel weken dan?

Superdrol is toch geen echt steroid maar een zgn designer steroid/supplement? zitten daar zo veel bijwerkingen aan vast dan?

Superdrol is sterker dan dianabol?

---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 11:04 ----------

ik zou gaan voor de winstrol
mits de voeding op orde is kom je goede massa aan en gaat je vetpercentage ook nog omlaag
net uit de kuur van 8 weken op 50mg

Hoeveel schone kg's heb je gegained dan? heb je nog last gehad van bijwerkingen?

Hoeveel schone kg's heb je gegained dan? heb je nog last gehad van bijwerkingen?[/QUOTE]

ik heb in 8 weken zo'n 5 kilo erbij gekregen en heb constant mijn vetpercentage laten meten
wat mij opviel is dat ik de laatste 2,5 weken bijna geen massa meer bijkwam
maar wel dat mijn vetpercentage met 2% omlaag ging de laatste 2 weken
tel dat erbij op dan denk ik dat ik genoeg vvm erbij heb gekregen en ben ik wel degelijk zwaarder geworden in de laatste 2,5 weken
alles bij elkaar denk ik zo'n 5,5 kilo
ben net klaar met de kuur dus zal de komende weken wel kijken wat ik eventueel nog verlies aan opgelopen vocht of niet
van de site's heb ik geen last gehad alleen toen ik 3 weken op 60 mg per dag stond voelde ik me soms niet lekker worden en kreeg ik hoofdpijn
daarna terug naar 50 en alles was weer ok

Hoeveel schone kg's heb je gegained dan? heb je nog last gehad van bijwerkingen?

ik heb in 8 weken zo'n 5 kilo erbij gekregen en heb constant mijn vetpercentage laten meten
tel dat erbij op dan denk ik dat ik genoeg vvm erbij heb gekregen en ben ik wel degelijk zwaarder geworden in de laatste 2,5 weken
ben net klaar met de kuur dus zal de komende weken wel kijken wat ik eventueel nog verlies aan opgelopen vocht of niet
van de site's heb ik geen last gehad alleen toen ik 3 weken op 60 mg per dag stond voelde ik me soms niet lekker worden en kreeg ik hoofdpijn
daarna terug naar 50 en alles was weer ok[/QUOTE]

Dat is een heel mooie resultaat!

Was dit jouw eerste kuur?

Grtz:)

---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 12:02 ----------

daarna terug naar 50 en alles was weer ok[/QUOTE]

Dat is een heel mooi resultaat!

Was dit jouw eerste kuur?

Grtz

Ik zou voor winny gaan vind het heerlijk en prijs kwaliteit is ook goed.
Alleen gewrichten altijd, gebruik het alleen nog in combi met deca.
Zit standaard aan glucosamine en visolie maar gewrichten blijven pijn doen op winny (vanaf 60 mg pd)

Winny!

zo zie je maar
ik zou inderdaad niet boven de 50 mg ed gaan want dan komen de problemen
veel water drinken is ook een methode om dit te verminderen
en 2 weken voor de kuur beginnen met glucosamine
er zijn andere die zeggen dat het niet werkt maar het kost niet veel en het geeft niet als je het neemt
kan er alleen maar beter op worden toch gewoon bij kruitvat halen die glucosamine 10.00 euro de 100

dit was inderdaad mijn eerste kuur

zo zie je maar
ik zou inderdaad niet boven de 50 mg ed gaan want dan komen de problemen
veel water drinken is ook een methode om dit te verminderen
en 2 weken voor de kuur beginnen met glucosamine
er zijn andere die zeggen dat het niet werkt maar het kost niet veel en het geeft niet als je het neemt
kan er alleen maar beter op worden toch gewoon bij kruitvat halen die glucosamine 10.00 euro de 100

dit was inderdaad mijn eerste kuur

Ga je nog verder kuren? omdat je ook al niet meer de jongste bent vroeg ik me dit af.

Ik wil gewoon EEN kuurtje nemen met een kg of 5 schone massa verder niks.

5 kilo vvm met 1 kuur?
veel suc6

What??? 5-6 kg zuivere massa winst???!!!!
hoeveel mg per dag in hoeveel weken dan?

Superdrol is toch geen echt steroid maar een zgn designer steroid/supplement? zitten daar zo veel bijwerkingen aan vast dan?

Superdrol is sterker dan dianabol?

word geleverd op 10mg per capsule
dosis vaak 10-20mg/dag, langer dan 5 weken zou ik niet doen..

Superdrol is met voorsprong de beste van deze.Je kan hem trouwens zowel voor bulk als cut gebruiken maar de meesten hier hebben er nog geen ervaing mee vermoed ik.

Terug
Naar boven