---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 11:04 ----------
Hoeveel schone kg's heb je gegained dan? heb je nog last gehad van bijwerkingen?
ik heb in 8 weken zo'n 5 kilo erbij gekregen en heb constant mijn vetpercentage laten meten
wat mij opviel is dat ik de laatste 2,5 weken bijna geen massa meer bijkwam
maar wel dat mijn vetpercentage met 2% omlaag ging de laatste 2 weken
tel dat erbij op dan denk ik dat ik genoeg vvm erbij heb gekregen en ben ik wel degelijk zwaarder geworden in de laatste 2,5 weken
alles bij elkaar denk ik zo'n 5,5 kilo
ben net klaar met de kuur dus zal de komende weken wel kijken wat ik eventueel nog verlies aan opgelopen vocht of niet
van de site's heb ik geen last gehad alleen toen ik 3 weken op 60 mg per dag stond voelde ik me soms niet lekker worden en kreeg ik hoofdpijn
daarna terug naar 50 en alles was weer ok[/QUOTE]
Dat is een heel mooie resultaat!
Was dit jouw eerste kuur?
Grtz

---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 12:02 ----------
---------- Post toegevoegd Fri 9 Mar 2012 om 11:04 ----------
Hoeveel schone kg's heb je gegained dan? heb je nog last gehad van bijwerkingen?
ik heb in 8 weken zo'n 5 kilo erbij gekregen en heb constant mijn vetpercentage laten meten
wat mij opviel is dat ik de laatste 2,5 weken bijna geen massa meer bijkwam
maar wel dat mijn vetpercentage met 2% omlaag ging de laatste 2 weken
tel dat erbij op dan denk ik dat ik genoeg vvm erbij heb gekregen en ben ik wel degelijk zwaarder geworden in de laatste 2,5 weken
alles bij elkaar denk ik zo'n 5,5 kilo
ben net klaar met de kuur dus zal de komende weken wel kijken wat ik eventueel nog verlies aan opgelopen vocht of niet
van de site's heb ik geen last gehad alleen toen ik 3 weken op 60 mg per dag stond voelde ik me soms niet lekker worden en kreeg ik hoofdpijn
daarna terug naar 50 en alles was weer ok[/QUOTE]
Dat is een heel mooi resultaat!
Was dit jouw eerste kuur?
Grtz