Fitness Seller

welke kuur ?

kevingeenen

Novice
Waardering
0
hallo ik had al eens gepost ivb met een kuur maar die is een beetje misgelopen de reacties die ik had gekregen ben ik niks mee dus ik vraag het nekeer opnieuw .
welke kuur is het beste voor mij ik heb nog nooit gekuurd .
zal een beetje informatie geven :
ik ben 21 jaar ik weeg 69kilo en ben 1.70m groot
ik doe nu een halfjaar aan bodyboulding 4 keer in de week maar ik zie nietveel verandering kan iemand me soms wat informatie geven aub ???

srr voor men vorige topic trok op nix en had een fout gemaakt .

joule de bodyboulder ..je kent net de ingang van je sportschool vinden en nu al willen kuren ???

Boeiend. Maat van mij al na 1 maand. Groeide als gras. Zijn nu 2 jaar verder en heel wat kuurtjes verder;) en alles goed. Als je wilt kuren moet je kuren. Groeien doe je toch wel, of je nou lang of kort traint.

hallo ik had al eens gepost ivb met een kuur maar die is een beetje misgelopen de reacties die ik had gekregen ben ik niks mee dus ik vraag het nekeer opnieuw .
welke kuur is het beste voor mij ik heb nog nooit gekuurd .
zal een beetje informatie geven :
ik doe nu een halfjaar aan bodyboulding 4 keer in de week maar ik zie nietveel verandering kan iemand me soms wat informatie geven aub ???

srr voor men vorige topic trok op nix en had een fout gemaakt .

Als je na een halfjaar nog geen verandering ziet terwijl je 4x per week traint, moet je niet hier posten. Maar ga eerst eens kijken naar je training en een degelijk voedingsschema. Als je een kuurtje neemt word je niet groter als je niet goed traint en niet goed eet alleen maar weggegooit geld.

Ik weet wat je verkeerd doet man, waarom zou je nu al kuren :

1) Niet enkel de step in het fitnesscenter gebruiken
2) Beginnen met schijven op de halters en barbells te steken en die met
water gevulde roze plastieken halters niet meer gebruiken

Ik weet wat je verkeerd doet man, waarom zou je nu al kuren :

1) Niet enkel de step in het fitnesscenter gebruiken
2) Beginnen met schijven op de halters en barbells te steken en die met
water gevulde roze plastieken halters niet meer gebruiken

;) helemaal mee eens anders koop maar weer een skippybal ;)

• Topic Starter Topic Starter
hehe leuke reacties ze :D maar ik zie wel verandering ik heb redelijk wat spieren bijgekregen maar nu zie ik niet veel verandering meer ligt mss aan men voeding ja kan ook zoveel weetk er ook niet van maar als het daaraanligt zouw iemand medan kunnen helpen me een voedingsschema ofzow aub ? ik let niet echt op men voeding maar drinkwel dagelijks een milkshake die ik in de sportschool kocht en die noemt ' gain fast '
ik heb iets gelezen van winstrol zouw dat goed zijn voor te beginnen ?

hehe leuke reacties ze :D maar ik zie wel verandering ik heb redelijk wat spieren bijgekregen maar nu zie ik niet veel verandering meer ligt mss aan men voeding ja kan ook zoveel weetk er ook niet van maar als het daaraanligt zouw iemand medan kunnen helpen me een voedingsschema ofzow aub ? ik let niet echt op men voeding maar drinkwel dagelijks een milkshake die ik in de sportschool kocht en die noemt ' gain fast '

Ik weet wel wat goed zou zijn, je eerst is gaan verdiepen in juiste voeding en supplementen dit zou al genoeg zijn om veel verandering te zien. Neem whey ipv winstrol dat werkt veel beter @ 3x50gr ED

ligt mss aan men voeding ja kan ook zoveel weetk er ook niet van maar als het daaraanligt zouw iemand medan kunnen helpen me een voedingsschema ofzow aub ? ik let niet echt op men voeding maar drinkwel dagelijks een milkshake die ik in de sportschool kocht en die noemt ' gain fast '

:nowai:
Ha ha ha, dat meent ge niet. Ben ik blij dat ik uw IQ niet heb. Ha ha ha.

Wat men jou hier duidelijk probeert te maken is dat het veelste vroeg is voor jou om ook maar enigsinds aan een kuur te denken.

Je zegt zelf dat je niet op je voeding let. Wat denk je dat anabolen zijn?!?!? Iets dat je gebruikt en ook maar zonder op je voeding te letten groeit??!?

Laat mij jou uit die droom helpen! Ga eerst een tijdje kijken in de voeding sectie en training sectie. Dat houd je wel een tijdje zoet. En als je ook maar iets van de info in je opneemt wat daar staat zul je groeien en heb je aas niet eens nodig. Voor nu althans!

Om een lang verhaal kort te houden heb jij hier NU en de komende 2/3 jaar niks te zoeken. (Bedoel hiermee dat je egt niet moet denken aan kuren.)

Als je jou lichaam wil vernken en voor de rest van je leven spijt wil hebben omdat je natural niet meer groeit ga je gang zal ik zegge.

hopende jou hiermee genoeg te hebben geiinformeerd!

groetjes

je wil pas in januari gaan kuren zou je willen aanraden om nu eerst te beginnen om een goed voedingsschema samen te stellen dat is de basis;dan komt de training en in die tijd dat he daar mee bezig bent hier goed meelezen alle stickies lezen alle logs lezen en dan in september een kuurvoorstel posten .Zoals ik het lees wil je toch kuren dan kun je beter goed voorbereid zijn .succes ermee

ok bedankt voor de informatie
groetjes

luisterrrrrrrrrr naar Jacky!

maar een half jaar trainen en dan kuren is not done, train eerst eens serieus een jaar of 3....een kuur is ook geen wondermiddel hoor.

Als je training,voeding en rust niet in orde zijn, pak je wel wat met een kuur maar raak je dat ook weer net zo hard kwijt....

Ik vind zelfs dat je na een half jaar niet eens aan creatine oid zou moeten beginnen.

Laatst bewerkt:
dit was dus je eerdere post ;

hallo ik zouw graag wa informatie krijgen over een kuur da het best bij mij past zal u wat informatie over mezelf geven

leeftijd :21
train al 2 jaar gewone fitnes half jaar bodyboulding
ik weeg nu 69 kilo
ik eer alle dagen petatten metgroenten en vlees en drink dagelijks een milkshake
producten die ik al gebruikt heb : vendette , gain fast no-xplode
wil graag wat breder worden
ik zouw geire een schoon figuur emmen ma het duurt te lang met gewoon trainen ik ga nu 4 keer in de week

dank u op voorhand kevin

...........dus train je nu 2 jaar...of een half jaar?

2 jaar fitnes jah aleja meer powertraining en dan benk begonnen me bodyboulding doe dat nu ongeveer half jaar zo ist het eigenlijk

als je toch wilt kuren zou ik dianabol nemen voor 4 weken,30mg/dag ,daar zal je wel zo'n 7-8kg mee gainen

Ik krijg altijd grotere spieren ,... Jij meer ???

On-topic;

Blijf aub nog van de AAS af , vooral omdat je al aangeeft dat je niet op je voeding let !!
In jou geval zal er nog heel veel te gainen zijn zonder gebruik , gebruik ff de "search" optie op dit forum en lees je ff goed in over de voeding .
- Kcal behoefte ; aantal Kcal die jou lichaam nodig heeft om zo te blijven als het nu is ,.... Ga daar wat boven zitten qua Kcal en voila ge zult aankomen .
Kom je qua voeding net niet aan de benodigde Kcal , dan kun je die altijd nog aanvullen met een weight-gainer shake ( WG shake is al snel +/- 500 Kcal )
- Eiwit behoefte ; Training is in feite afbreken vd spieren die zich daarna beter/sterker zullen gaan herstellen (groei) hiervoor hebben ze eiwitten nodig die vooral uit voedsel zullen komen , maar als je je behoefte niet haalt kun je deze uit Eiwit shakes halen ,.... Kortom reken jou behoefte uit ---> reken uit hoeveel eiwitten in je (nieuwe)voedingsschemazitten en vul de rest aan met shakes .
- Training ; Zorg dat je alle oefeningen goed kent en ook goed kunt uitvoeren !! ben er ook zeker dat je alle spieren aanpakt maar ga ze niet overtrainen , 3-4 oef met ieder 8-10 herhalingen per spiergroep in een split schema is meer dan genoeg ,... bij een full-body schema kan het zelfs met minder oefeningen omdat je met compound oefeningen meerdere spieren pakt, zorg ook zeker voor een goede rust , in die tijd zullen je spieren moeten herstellen !!

Tot zover de jip en janneke uitleg :D , lees jezelf even goed in over deze en nog meerdere onderwerpen en je zult zien dat er nog veel te halen valt !!

Suc6 !!!!

ik denk dat je sowieso toch gaat kuuren
en niet luisterd naar de tips over voeding
training en rust
die men jouw hier geeft

Terug
Naar boven