AndroidHealthClinic

Eerste kuur (test only)

Is die hcg echt nodig bij een test only kuurtje?

de eerste keer meteen een frontload? ik zou eerder 10 weken test adviseren ivm test flu

Mwa, als je de frontload een beetje spreidt over de eerste week zal de testflu wel meevallen. Ik had daar in ieder geval niet echt last van bij mijn eerste kuurtje. Een klein beetje grieperig gevoel inderdaad, maar was binnen 2 dagen weg en stelde weinig voor.

Toen ik een paar weken geleden ultra sust zette had ik we trouwens wel echt last van! Zweten als een otter en het ondertussen ijskoud hebben. Koorts, misselijk en voelde me gewoon echt beroerd. Ook hield ik meteen ontzettend veel vocht vast, echt niet normaal!

10 of 12 weken kan natuurlijk ook gewoon. Alleen ik zou zelf wel veel moeite hebben met het wachten de eerste paar weken. Ik zou zo snel mogelijk wat willen merken.

Kickstart is ook een optie, maar kickstarten met korte esters zou ik bij een eerste kuur niet doen vanwege het vele prikken en kickstarten met orals is belastender voor je lever.
Frontload is ook makkelijker (1 extra prikje vs 4 weken pillen slikken, meestal 3 maal daags). Gewoon dag 1 en 4 625mg zetten en dan vanaf dag 8 wekelijks 500mg.

---------- Toegevoegd om 03:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:55 ----------

Is die hcg echt nodig bij een test only kuurtje?

Ja. Tenminste, nodig, nodig... Tja, wat is nodig... Je zal er in ieder geval sneller door herstellen en je ballen zullen tijdens de kuur minder krimpen.

In tegenstelling van wat sommigen hier lijken te denken is test een behoorlijk zwaar middel. Het onderdrukt je axis behoorlijk. Dan is hcg on-cycle wel aan te raden.

• Topic Starter Topic Starter
8 weken zal waarschijnlijk wat kort zijn. Maar ik heb altijd nog achter de hand dus dan zou ik altijd in week 8 nog kunnen bepalen om em 2 of 4 weken door te trekken.

over die hcg ben ik wel benieuwd wat het verschil maakt, tijdens of na de kuur. ik heb ergens anders ook gelezen dat als je tijdens je kuur zet je dan 100 per dag zou moeten zetten, dus 700 in de week anders heeft het ook geen zin.

HCG in nakuur moet je niet doen. De HCG protocollen zijn verschillend. De een zet 500 per week de ander 250 2 X in de week en weer een ander 100 per dag.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/onderbouwing-voor-hanteren-hcg-protocol-on-cycle-221772/

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Oh, en over frontloaden:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/frontloaden-halfwaardetijd-bloedwaarden-39440/

en:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/waarom-frontloaden-werkt-23529/

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:36 ----------

Ik ben het trouwens wel met BigT eens. Ik prefereer een kortere kuur met frontload dan een langere kuur zonder...

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Over hcg zijn de meningen verdeelt. De meeste zetten 500IU per week, verdeelt over 2 injects. Zelf zou ik voor 700IU per week gaan, verdeelt over meer injects. Het liefst ED of EOD.

Als je grote hoeveelheden tegelijk zet (zoals men vroeger vaak in een keer 1500IU zette), heb je kans dat je je leydigencellen (deels) naar de kloten helpt (letterlijk en figuurlijk,hehehe).

Terug
Naar boven