XXL Nutrition

Welke laptopmerken zijn de beste?

Akira

Huge Freak
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
116
ik heb zelf een acer, vind ik persoonlijk erg goed.

sony vaio's zien er vet uit

acer laptops hebben wij iets van 3 van gehad en ze zijn best wel k*t eigenlijk.

Apple

Heb zelf ook een Acer, maar het hangt er ook een beetje van af wat je wilt uitgeven. De ene vind dat een k*t laptop, en de ander vind hem geweldig;) Kijk en vergelijk op het internet is er genoeg te vinden.

daar schijnen vaio's ook best goed bij te zijn maar ik kan niet uit ervaring spreken. Acer vind ik iig gaar.

HP heeft een hele mooie zakelijke lijn. Toshiba en Acer volgen bij mij ;)

Acer :roflol: dat is dus wat Akira bedoelt met bocht.

Ik zelf ga binnenkort een nieuwe aanschaffen en dat wordt zo goed als zeker een Asus.

Sony/Dell/HP zijn ook goede merken, en apple natuurlijk.

ik heb zelf een acer, vind ik persoonlijk erg goed.

:roflol:

Als je slim bent blijf je met je vingers van een Acer af. Zijn toch aardig wat problemen mee als ik het goed heb.

M'n neef had bijvoorbeeld een laptop nodig voor school... kostte hem +- 1800 euro ofzo. Je zou toch verwachten dat je voor dat geld een degelijke laptop zou kopen, maar m'n neef heeft er weinig van kunnen genieten op school. (het hele schooljaar heeft hij dat ding amper kunnen gebruiken en na meer dan een jaar problemen kreeg ie pas zijn geld weer terug.)

Ik heb zelf een BTO aka Asus en ik ben er zeer tevreden over. :)

Als je slim bent blijf je met je vingers van een Acer af. Zijn toch aardig wat problemen mee als ik het goed heb.

M'n neef had bijvoorbeeld een laptop nodig voor school... kostte hem +- 1800 euro ofzo. Je zou toch verwachten dat je voor dat geld een degelijke laptop zou kopen, maar m'n neef heeft er weinig van kunnen genieten op school. (het hele schooljaar heeft hij dat ding amper kunnen gebruiken en na meer dan een jaar problemen kreeg ie pas zijn geld weer terug.)

Een Acer laptop voor 1800 euro? 4 jaar geleden misschien, maar dan nog niet...

Hp, Sony en Dell.

• Topic Starter Topic Starter
Moet je die Dell's online kopen of kan je ze ook in de winkel kopen?

Ik heb zelf een Asus laptop die in nu 1,6 jaar heb. Is opzich een goede laptop maar al wel 2 keer iets met het scherm geweest en dat terwijl de laptop kaal, dus zonder besturingsystemen ed al 1800 euro was. Al met al een redelijk degelijke laptop met een mooi design. Wat een merk is wat je absoluut niet moet kopen is promedion maar gelukkig sterven die dingen ook uit.

Moet je die Dell's online kopen of kan je ze ook in de winkel kopen?

Alleen online dat is het grote nadeel van Dell.

Voor zakelijk gebruik is Dell ook de goedkoopste door goede deals maar als je als particulier koopt scheelt het niet veel met HP of Sony. Ik zelf koop toch altijd het liefst mijn PC spullen bij de shop om de hoek.

heb iets van 6 jaar geleden een acer aangeschaft en werkt nog steeds prima.

Een Acer laptop voor 1800 euro? 4 jaar geleden misschien, maar dan nog niet...

Vorig jaar of het jaar daarvoor heeft hij de laptop gekocht. En die kostte +- 1800 euro. (m'n neefje doet een grafische opleiding en heeft daarom een zwaardere laptop gepakt, waar hij dan een paar jaar mee vooruit zou kunnen)

Dell FTW.

Terug
Naar boven