MuscleMeat

Welke laptopmerken zijn de beste?

Acer is kont. Heb allerlei laptopmerken gehad en ik kan je vertellen dat Acer echt de grootste troep ooit is. Mijn Macbook Pro is veruit de beste die ik tot nu toe gehad heb. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Ik raad je dus een Apple aan.

Stop THE APPLE HYPE!!!!!!!

Fujitsu Siemens, de wat duurdere modellen zijn zeer degelijk en Fujitsu biedt goede ondersteuning.

+1

En Toshiba vind ik ook erg goed.

Apple vind ik echt overrated. Zeker de duurzaamheid. Die dingen gaan al kapot als je er een scheet op laat.

IBook .

XXODD, Acer, HP, MSI en Asus.

Toshiba en Dell hebben ook goede modellen.

ik heb mijn acer nu een jaar en nooit problemen gehad. alleen nu begint het dat hij heel warm word. en kan gewoon niet meer met de touchpad werken.

Apple sucks!!!!

heb 2 laptops thuis een HP en Acer. nou draait die hp op vista en vind het een super goede pc, acer draait op xp maar vind het een crappy ding is sloom alhoewel de aanschaf prijs van een acer wel aantrekkelijk is.

maar als je het alleen voor documenten wilt gebruiken en 50muziek nrs zou ik een Acer nemen. Als je tog wat meer wilt dan zou ik voor een HP gaan
Onderbouwing?

[Link niet meer beschikbaar]

hier komen echt beauties vandaan:D

Feit is gewoon dat je bij Apple een deel betaalt voor het merk "Apple"...

Laptop met dezelfde config vind je meestal voor 200-300€ minder onder een ander merk.

JUP THATS THE TRUTH!!!

met alle apple items is het zo je betaalt 30% tot 50% voor de apple naam en de rest voor het product zelf, Ipod kost 130euro ofzo voor 4gig en een vergelijkbare mp3 speler 4gig kost 40 euro maar :S
een ipod is al klote om mee te werken sinds je speciaal itunes op je pc moet zetten om muziek erop te zetten.
en ik heb geen zin om veel te betalen voor een product dat ik 30% goedkoper kan krijgen alleen om MR Steve Jobs rijker te maken :) maak liever een japannertje van 1,60 die grappig praat rijk met zijn goedkopere producten.

so who's the fool ?

Apple, MacBook (Pro), dat is toch zo fantastisch, vooral Mac OSX, veel beter dan windows, en als je windows mist kan je er nog boot camp opzetten zodat je alsnog een beetje kan aanrommelen met dat gekke systeem ;)

Feit is gewoon dat je bij Apple een deel betaalt voor het merk "Apple"...

Laptop met dezelfde config vind je meestal voor 200-300€ minder onder een ander merk.
Ja dat zal best wel zo zijn. Aan de andere kant: zou hun OS en hardware ook niet gewoon beter zijn?

Ja dat zal best wel zo zijn. Aan de andere kant: zou hun OS en hardware ook niet gewoon beter zijn?
Hun OS is wel beter, maar het zit ook heel anders in elkaar, hardware is niet beter als iedere andere laptop. Wil je echt een snel OS hebben dan moet je Linux pakken is gratis, nadeel is dat niet alle hardware word ondersteund:(

Hun OS is wel beter, maar het zit ook heel anders in elkaar, hardware is niet beter als iedere andere laptop. Wil je echt een snel OS hebben dan moet je Linux pakken is gratis, nadeel is dat niet alle hardware word ondersteund:(
Maarja dan moet je heel dat nieuwe OS ook weer beginnen leren + inderdaad de compatibiliteit is niet altijd best.

Apple is natuurlijk zwaar overrated. Dat is ook de filosofie van Apple: producten maken die niet zozeer goed of beter zijn dan de rest, ze moeten er gelikt uitzien en een bepaald imago hebben waar een heleboel meelopers van opkijken...

Lenovo is het allerbeste, het vroegere IBM. Zijn wel 'dure' laptops maar dan heb je ook wat. Anders zou ik voor Dell gaan, qua prijs kwaliteit verhouding.

heb alleen maar slechte ervaringen met mn apple (notebooks) gehad. zit er aan te denken om mn dbb-naam te veranderen, maar dat kost ook weer 40e :roflol

De software van apple draait allemaal gewoon veel beter als die van Microsoft. En qua prijs, tja... het valt eigenlijk wel mee als je kijkt wat voor topkwaliteit in de pc zelf zit.

Als je naar andere merken kijkt heb je misschien 'net zo'n snelle' voor minder, maar van beduidend minder kwaliteit. Acer bijv. allemaal goedkoop, redelijke setup voor weinig. Maar heb twee acer's gehad en allebei binnen 1,5 jaar moederboard kapot. Deze heb ik allemaal doorheen gejaagd: Compaq, scherm kapot. Sony, k*t batterij. HP, was een hell. Alleen Asus, was ik wel te spreken over.

Het leuke is dat mensen totaal geen idee hebben over Apple en toch een mening hebben over hoe het werkt. Het is eerst alleen even wennen, daarna wil je niet meer terug.

ooooooh ik kon niet wachten tot ik terug kon! :D

Terug
Naar boven