XXL Nutrition

Welke laptopmerken zijn de beste?

dell #1 (ik & m'n bro hebben er een)

Dell niet zo'n goede ervaringen mee. Mocht je veel met video en foto bewerking doen raad ik je een Apple aan.

Me ma heeft zo'n ding op het werk en de garantie schijnt ook goed te zijn omdat Apple alles in eigen beheer schijnt te ontwikkelen (van horen zeggen).

Ik heb zelf een Asus laptop die in nu 1,6 jaar heb. Is opzich een goede laptop maar al wel 2 keer iets met het scherm geweest en dat terwijl de laptop kaal, dus zonder besturingsystemen ed al 1800 euro was. Al met al een redelijk degelijke laptop met een mooi design. Wat een merk is wat je absoluut niet moet kopen is promedion maar gelukkig sterven die dingen ook uit.

Ik ben met mijn 2de Asus bezig. De eerste heb ik 2 keer terug moeten brengen omdat hij stuk was/is. De 2 keer was hij niet meer te repareren en kreeg ik een nieuwe. En dat in anderhalf jaar tijd. Ik heb mijn huidige laptop al een maand, dus effe kijk hoe lang ermee door kan.

Ik ben met mijn 2de Asus bezig. De eerste heb ik 2 keer terug moeten brengen omdat hij stuk was/is. De 2 keer was hij niet meer te repareren en kreeg ik een nieuwe. En dat in anderhalf jaar tijd. Ik heb mijn huidige laptop al een maand, dus effe kijk hoe lang ermee door kan.

Ik heb hiervoor een HP gehad en die vond ik toch een stuk minder. De BTO die ik nu heb is echt een stuk degelijker. (was ook duurder, dat heeft er misschien ook mee te maken gehad :p)

zeer tevreden van men 2 HP laptops prijs/kwaliteit vind je niet beter denk ik

Toshiba. Nette laptop

ibm/lenovo, niet erg mooi maar oerdegelijk. Laatst viel er per ongeluk een deur (tijdens een verbouwing) op mijn openstaande laptop. Gevolg; een flink gat in de deur, maar geen krasje op de laptop.

Dell zou idd het beste merk zijn voor een laptop, je kan ze ook configureren zoals je zelf wil. Lenovo zou ook een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.

Ik heb zelf een Acer en ben er tevreden over, nog nooit problemen mee gehad. Er zijn naar het schijnt al veel problemen geweest met Acer laptops maar wat wil je, Acer is één van de meest verkochte merken zoniet het meest verkochte samen met HP.

Fujitsu Siemens, de wat duurdere modellen zijn zeer degelijk en Fujitsu biedt goede ondersteuning.

Een acer is zeker geen B merk.

Sony Vaio zijn super goed, acer ook overigens als je weet wat je koopt.
Ieder merk heeft zijn klasse's net als met auto's bijv.

ik heb een DELL (D610, begint beetje oud te worden maar werkt nog altijd even goed) en m'n ouders hebben elk zo'n basic MSI. Zijn zeer goedkoop (ivm Sony Vaio en dergelijke) en meer dan goed genoeg voor office gebruik. Als je zo eentje kan kopen voor 600 euro, waarom dan eentje komen voor het dubbele?
Van Asus weet ik ook dat deze zeer degelijk zijn.

Maar het is wel algemeen bekend dat er met Acer laptops enorm veel problemen zijn.
Dell schijnt kwa laptops een van de betere te zijn met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Je moet het ook wel reeel bekijken, Acer is niet voor niets al 4 jaar marktleider op laptop gebied. Ze worden gewoon super veel verkocht dus ook het uitval percentage valt hoger uit dan bepaalde andere merken waar er veel minder van verkocht worden.

ik heb een ASUS en een MSI allebei erg goeie ervaringen mee. met Acer mindere ervaringen.

Ik moet wel zeggen dat een Asus laptop gewoon trekt. Kwa materialendie gebruikt zijn, vormgeving etc.
Ik heb gewoon een keer pech gehad met mijn vorige. Nu heb ik een andere Asus met een complete Amd platform en ben er tot nu toe best tevreden over. Asus A7K met een turion TL-58 2x1,9 Ghz, 2 Gig mem, 250 gig HD, Ati 2600pro met gemodde cat 8.6 drivers :D

apple

Dell, Sony, Apple, Toshiba, HP dat zijn de topmerken denk ik? Volgens mij heeft het meer met de prijs te maken (hogere prijs : betere kwaliteit).

Apple sucks!!!!

heb 2 laptops thuis een HP en Acer. nou draait die hp op vista en vind het een super goede pc, acer draait op xp maar vind het een crappy ding is sloom alhoewel de aanschaf prijs van een acer wel aantrekkelijk is.

maar als je het alleen voor documenten wilt gebruiken en 50muziek nrs zou ik een Acer nemen. Als je tog wat meer wilt dan zou ik voor een HP gaan

ik heb een msi en vind het waardeloos spul

Terug
Naar boven