- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb zelf een Asus laptop die in nu 1,6 jaar heb. Is opzich een goede laptop maar al wel 2 keer iets met het scherm geweest en dat terwijl de laptop kaal, dus zonder besturingsystemen ed al 1800 euro was. Al met al een redelijk degelijke laptop met een mooi design. Wat een merk is wat je absoluut niet moet kopen is promedion maar gelukkig sterven die dingen ook uit.
Ik ben met mijn 2de Asus bezig. De eerste heb ik 2 keer terug moeten brengen omdat hij stuk was/is. De 2 keer was hij niet meer te repareren en kreeg ik een nieuwe. En dat in anderhalf jaar tijd. Ik heb mijn huidige laptop al een maand, dus effe kijk hoe lang ermee door kan.
)Maar het is wel algemeen bekend dat er met Acer laptops enorm veel problemen zijn.
Maar het is wel algemeen bekend dat er met Acer laptops enorm veel problemen zijn.
Dell schijnt kwa laptops een van de betere te zijn met een goede prijs/kwaliteit verhouding.