MuscleMeat

Welke laptopmerken zijn de beste?

Macbooks zijn kwa prestaties nog niet te overtreffen, afhankelijk van wat je wil kunnen doen met een laptop zijn er in diverse prijsklasses verschillende laptops op de markt.
Maar Macintosh bestruringssysteem zal even wennen zijn, maar het is echt super, valt niet in te breken, alle trojans, virussen etc. zijn voor microsoft/ Java php en die windows hypertext geschreven. Dus Apple is ongeveer virus/trojan vrij.

Verder zijn Hp laptops erg stabiel, Acer moet je per apparaat geluk hebben, de een is erg tevreden de ander niet, de een gaat jaren mee de ander is na een jaar kapot of gaat kuren geven.

Ikzelf vertrouw op Applecare protection van 3 jaar die je nog kunt verlengen bij de macbookpro :P

Owjah! het enige programma wat welis vastloopt op de macbook is Microsoft messenger!

btw, apple heeftook bookAir heel dun en wat trager dan de macbookpro, en voor elke doeleind hebben ze wel iets, ook tweedehands aangeschaft kun je nog garantie kopen (die applecareprotection dus).

succes!

Maarja dan moet je heel dat nieuwe OS ook weer beginnen leren + inderdaad de compatibiliteit is niet altijd best.

Dat van die hardware wordt anders toch steeds beter. Ik heb een redelijk up2date systeem, en alleen de videokaart heb ik ditmaal handmatig moeten installeren op Ubuntu(Geforce 8800 gt); De rest werd automatisch geinstalleerd. (bij Windows moet ik het dus allemaal handmatig doen)

Daarbij is de meeste software gewoon gratis voor Linux. Dat is ook wel een mooi detail. :)

Ja zou ook kunnen, maar ik ben alleen bekend met deze types [Link niet meer beschikbaar]:)

Die T61 heb ik, zijn idd geen goedkope dingen. Ik heb een Fujitsu Siemens, HP, Asus en een Acer gehad. Voor de T61, ook nog een IBM gehad (in feite zelfde laptop). De 4 andere merken komen niet eens in de buurt van die Lenovo wat betreft kwaliteit en degelijkheid.

Op Macintosh kun je Macdrive installeren zodat je windows partitie ook Osx bestandjes leest.

en de software die er voor windows is is er ook op apple, wel een andere Inaam gegeven Iuiteraard:)

binnen een maandje ofzo ben je denk ik gewend aan het programma, tis echt heel simpel als je met windows overweg kunt.

Net als Ubuntu maar dat is lastig voor een leek om te installeren, maar eenmaal goed geinstalleerd is het niet plat te krijgen

Op Macintosh kun je Macdrive installeren zodat je windows partitie ook Osx bestandjes leest.

en de software die er voor windows is is er ook op apple, wel een andere Inaam gegeven Iuiteraard:)

binnen een maandje ofzo ben je denk ik gewend aan het programma, tis echt heel simpel als je met windows overweg kunt.

Net als Ubuntu maar dat is lastig voor een leek om te installeren, maar eenmaal goed geinstalleerd is het niet plat te krijgen

ik stap nu definitief over op Ubuntu laptop.............windows vista heb ik helemaal gehad!
;)

op een Acer, welteverstaan!
:thumbs:

Terug
Naar boven