- Waardering
- 4.369
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zuivelhoeve AH 49 cent, voorheen altijd van de aldi, maar die ze nu hebben is niet meer te vreten.
Jullie eten allemaal kwark maar waar halen jullie dat dan
Ik ben van België maar in Aldi hadden ze het niet. In de liddle dan weer wel halfvolle maar met fruit en veel suikers waarschijnlijk, lijkt mij niet echt wat het moet zijn.

Ik woon ook in België en koop altijd de magere verse kaas van het submerk 365 van Delhaize. Dat is de basisproductenlijn van Delhaize zelf. 500 g voor 0,49 euro... Ik draai er wel wat aardbei-whey doorheen, want anders krijg ik het echt niet binnen, dus over de smaak kan ik niets zeggen...
Ik ben ook een Belg maar in Aldi of Lidl hebben ze het zeker en vast.
Elke supermarkt heeft dit trouwens.
Danone * Konings * Aldi magere kwark *Lidl magere kwark ...
(je moet wel niet tussen de chips zoeken é)![]()

hmm ik ben van Aalst waar zich drie Aldi's bevinden, heb 1 Aldi bezocht en gevraagd mevrouw kwark waar?? Maar ze moest mij teleurstellen.
Maar ja dan ga ik mijn zoektocht verder zetten want blijkbaar is het echt wel een ideale nachtwerker, namelijk de trage caseïne eiwitten.
Die van in de Liddle staan geen voedingswaarden op en smaken superlekker met onderaan fruit in, die lijken mij niet echt mager dus en veel fructose en lactose
op die manier is het wel efficienter om raad te krijgen misschien woon je wel naast mijn deur