XXL Nutrition

Welke (magere) kwark eet jij???

dunne hoekige bakjes van de aldi joging kwark ofzo 12 gram eiwit maar wel heel tijf spul, die er daarom een maatbeker en gooi er een halve liter water bij door en je hebt magere jogurt.

en je zit erna ook goed vol als je hem op hebt. en eent tog heel makkelijk weg en is heerlijk dan.

is het ook handig om het voor het slapen te eten als je in de cut zit?

Delhaize is lekkerste die ik ken.

Ik heb altijd Konings maar nu deze wegens leverings problemen tijdelijk niet leverbaar was bij de plus heb ik bij de aldi gekocht en bij AH( zaanse hoeve) nu merk ik wel hebben alle 3 totaal andere smaak.

Aldi- Stevig, Veel proteine 12 gr
Koning- Dikke Joghurt, vage nasmaak proteine9.8 gr
AH- Goed te doen minste proteine 9gr

Ik wissel gewoon af maak mij die 5/15 gram verschil af en toe uit.:D

Danio van Danone.
Is niet goedkoop, maar wel lekker.

Galaxi (rode verpakking) volle verse kaas (winkel colruyt)

volgens de verpakking per 100G
eiwitten: 8,2g
koolh: 3,3g
vet: 9g

Jullie eten allemaal kwark maar waar halen jullie dat dan???
Ik ben van België maar in Aldi hadden ze het niet. In de liddle dan weer wel halfvolle maar met fruit en veel suikers waarschijnlijk, lijkt mij niet echt wat het moet zijn.

die fruitkwarken zijn meestal maar 7.5 gr. eiwit.

Jullie eten allemaal kwark maar waar halen jullie dat dan???
Ik ben van België maar in Aldi hadden ze het niet. In de liddle dan weer wel halfvolle maar met fruit en veel suikers waarschijnlijk, lijkt mij niet echt wat het moet zijn.

Ik ben ook een Belg maar in Aldi of Lidl hebben ze het zeker en vast.
Elke supermarkt heeft dit trouwens.

Danone * Konings * Aldi magere kwark *Lidl magere kwark ...

(je moet wel niet tussen de chips zoeken é) ;)

Ik woon ook in België en koop altijd de magere verse kaas van het submerk 365 van Delhaize. Dat is de basisproductenlijn van Delhaize zelf. 500 g voor 0,49 euro... Ik draai er wel wat aardbei-whey doorheen, want anders krijg ik het echt niet binnen, dus over de smaak kan ik niets zeggen...

Ik woon ook in België en koop altijd de magere verse kaas van het submerk 365 van Delhaize. Dat is de basisproductenlijn van Delhaize zelf. 500 g voor 0,49 euro... Ik draai er wel wat aardbei-whey doorheen, want anders krijg ik het echt niet binnen, dus over de smaak kan ik niets zeggen...

Een eiwit-bom !

Bedankt voor de info, ik ken het submerk 365 van Delhaize wel, ik heb daar al water van gekocht maar hun kwark ga ik ook eens uittesten dan.
0.49€ is normale prijs voor 500g dusja.

Gister weer een die konings kwark geprobeerd, wat een zure rommel!
Geef mij maar die lekkere volle smaak van de kwark van de aldi.

neem altijd m'n muesli met half bakje jogging (aldi) kwark en in de avond voor het slapen gaan de andere helft met wat honing of havermout.

Ik ben ook een Belg maar in Aldi of Lidl hebben ze het zeker en vast.
Elke supermarkt heeft dit trouwens.

Danone * Konings * Aldi magere kwark *Lidl magere kwark ...

(je moet wel niet tussen de chips zoeken é) ;)

Inderdaad zowel aldi als lidl heeft die, die van lidl heeft 1g meer proteïne per 100 g ;)

hmm ik ben van Aalst waar zich drie Aldi's bevinden, heb 1 Aldi bezocht en gevraagd mevrouw kwark waar?? Maar ze moest mij teleurstellen.
Maar ja dan ga ik mijn zoektocht verder zetten want blijkbaar is het echt wel een ideale nachtwerker, namelijk de trage caseïne eiwitten.
Die van in de Liddle staan geen voedingswaarden op en smaken superlekker met onderaan fruit in, die lijken mij niet echt mager dus en veel fructose en lactose

hmm ik ben van Aalst waar zich drie Aldi's bevinden, heb 1 Aldi bezocht en gevraagd mevrouw kwark waar?? Maar ze moest mij teleurstellen.
Maar ja dan ga ik mijn zoektocht verder zetten want blijkbaar is het echt wel een ideale nachtwerker, namelijk de trage caseïne eiwitten.
Die van in de Liddle staan geen voedingswaarden op en smaken superlekker met onderaan fruit in, die lijken mij niet echt mager dus en veel fructose en lactose

Hallo Aalst is hier goed vertegenwoordigd blijkbaar? ik ben ook vandaar ;)

In alle 3 de Aldi's in Aalst hebben ze die bakjes magere kwark, jongeman.

Gewoon naar achter stappen , naar de frigo's waar de yoghurt enzo staat, het zijn witte bakjes van 500gr van het merk Milsa.

Dat is pas toeval ja:) op die manier is het wel efficienter om raad te krijgen misschien woon je wel naast mijn deur:)
Maar het is vreemd ik heb goed gezocht aan de aldi aan het politiebureel en als ik het vroeg zeiden ze me trouwens nee dat hebben we niet. Maar ja als jij het er al gekocht hebt zal het zo wel zijn, en ik ga gewoon een andere aldi opzoeken best dan.
Als je van Aalst bent train je toevallig niet in Fit To Go ex Bodydream?

@ Gottardi Exp

Ik ga meestal naar Aldi op de Dendermondsesteenweg 77
Maar ik weet zeker dat ik die bakjes ook al gevonden heb in de andere 2 Aldi's.

Kan wel zo zijn dat omdat die supermarkten daar iets kleiner zijn dan de grote op de Dendermondsesteenweg dat ze daar niet altijd binnen zijn, maar waar ik meestal ga, heb ik altijd prijs ;)

Jup, waar jij traint , ga ik ook.

Terug
Naar boven